Stella levert piloten?

Je koopt een heel duur eind touw , voor een berg geld leren ze je hoe je er een strop in legt en je hem het beste aan je plafond bevestigt- en als je dat allemaal kan trappen de vliegscholen en louche maatschappijtjes geheel gratis de stoel nog voor je om.

Nadat ze je bedankt hebben voor al dat geld:yeehaa:
 
Last edited:
Oboema: NOU EN?
Wat maakt het nou uit als mensen het op een forum niet met je eens zijn?
Ik zit daar niet zo mee. Het enige wat je kunt doen is mensen voorlichten en je mening verkondigen. Wat die mensen daarna met jouw mening doen, is hun zaak.
Niet belangrijk genoeg om jezelf zo'n slachtofferrol toe te bedelen.

Het was absoluut niet bedoeld om mij in een slachtofferrol te plaatsen.
 
We kunnen zo’n programma bij Pegasus natuurlijk geen plaatsing noemen. Je mag het ook geen baan noemen. Je betaalt voor de rating met daar tegenover een contract voor een x aantal uur vliegen. Los van het feit of Stella de mensen daar daadwerkelijk zelf naar toe heeft gestuurd, wat overigens geen enkele kunst is, kan je zoiets geen baan noemen. En zeker niet de publiciteit mee opzoeken om het als groot nieuws te gaan verkondigen.

We kunnen er over gaan discussiëren in hoeverre Stella onwaarheden vertelt. Maar onder misleiding wordt verstaan, iemand moedwillig iets anders doen denken dan de waarheid. Je kan er natuurlijk een draai aan geven dat volgens de letter Stella geen onwaarheden vertelt. Maar dan is het nog steeds wel misleiding. Want bijna iedereen die het verhaal te horen krijgt denkt dat deze studenten dankzij Stella een volwaardige baan hebben gekregen. Dit is niet waar maar Stella laat de mensen wel bewust denken. Dat is dus misleiding is de meest volledigste zin van het woord!!

Grtz Mike5
 
Vandaag een stella student gesproken.
Er wordt daar niks aan nazorg gedaan, gewoon je hebt je papiertje, zoek het maar uit.
Loze beloftes ook, er komt helemaal niks van.
Ook mochten ze bij sommige maatschappijen niet solliciteren, zonder geldige reden.
1 daarvan was Trans bijv.

Was bij open dag Hva Aviation.

Was wel komisch opzich, want wil voor EPST gaan en niet Stella ( logisch :D)
Dus die docent vroeg gelijk waarom ik er niet voor wou gaan, ik uitleggen etc.
Zegt hij van; "Ja je moet die dingen op internet niet geloven en vooral niet op Airwork, daar wordt de grootste onzin verteld" :haha: (had zelf de naam airwork niet genoemd)
Hij ging even een studente van stella er zelf bij halen, tenminste net afgestudeert, en die gaf mij juist wel gelijk, zoals hierboven beschreven, :cool:


Hierbij nog een lap tekst: http://www.stella-aviation-academy.nl/Studeren-n28m1
 
Last edited:
Vooral het piloten tekort??haha.Thats never gonna happen. Boeing mag dan wel bestellingen open hebben staan, maar dat zijn veelal vervangingen voor toestellen die naar de Scrap Yard gaan. Pensioengolf?? Staat welliswaar niet in de tekst maar lopen ze wel mee te koop.Ook dat is lariekoek. Ik vind het zo jammer, want de lessen zowel theorie alswel praktijk schijnen van goede kwaliteit te zijn, maar om elke keer hunzelf in een kwaaddaglicht te zetten lijkt mij niet wijs.

Wanneer leren ze het nu?? Als je dan spreek met die mensen die er werken over Airwork, wordt dat continue weggehoond. Ipv dat ze er nu eens een keer van leren.Maar goed.Ik ken twee jongens uit mijn buurt die er studeren en bijna klaar zijn .Ik zal het op de voet volgens hoe het ze vergaat.
 
"Ja je moet die dingen op internet niet geloven en vooral niet op Airwork, daar wordt de grootste onzin verteld" :haha: (had zelf de naam airwork niet genoemd)

Dan moet die pisnicht (pardon my French) eens de moeite nemen om die grootste onzin op airwork eens beargumenteerd onderuit te halen, maar tot zo ver is de kritiek die hier op airwork wordt geuit nog niet bewezen onjuist gebleken.

Ik kan me iets voorstellen bij de redenatie om airwork zijn/haar gang maar te laten gaan en het mondeling af te doen als onzin, maar het zou het management van stella sieren als ze nu eens publiekelijk de discussie aan zouden gaan en de potentiele klant hoor en wederhoor lieten toepassen.

Ik wil de discussie wel aan, maar denk het management van stella niet. Ik denk namelijk niet dat ze de ballen en/of tegenargumenten hebben om mijn/ons ongelijk aan te tonen.

MG
 
Last edited:
Vond ik ook inderdaad, en het leuke was, is dat hij mij het tegendeel probeerde te bewijzen, met behulp van een van zijn leerlingen, (dus dat stella gewoon een goede school was, want ik vroeg ze ook, waarom zij alleen met stella in zee zijn gegaan, dus contract van 2 jaar hbo + verkeersvlieger)
Het leuke was, dat zijn student(e), die opleiding bij stella had afgerond, al deze kritiek die hier op airwork gemeld wordt, allemaal bevestigd.
Jammer genoeg had de docent de beentjes al genomen ( Logisch)
 
Ja dat kan ik me voorstellen. Nazorg doen ze inderdaad niet aan, tenminste bij mij niet en voor zover ik weet ook bij klasgenoten niet. Ze willen het wel graag van je weten als je een baan hebt, voor in hun nieuwsbrief te vermelden... Hoorde al weinig van ze nadat ik het opleidingscontract had ondertekend, nog minder nadat ik de opleiding had afgerond.
 
Dit topic is geweldig! MG die los gaat! en aangezien nu zijn bank vrij is, neem ik 'm even in!

Heb jij nou ook wel eens dat je bij een sportwedstrijd binnenkomt met je sjaaltje en toeter om te roepen 'go team', terwijl net het eindsignaal klinkt en het publiek massaal naar de uitgang stroomt? :dozey:
 
Vandaag een stella student gesproken.
Er wordt daar niks aan nazorg gedaan, gewoon je hebt je papiertje, zoek het maar uit.
Loze beloftes ook, er komt helemaal niks van.
Ook mochten ze bij sommige maatschappijen niet solliciteren, zonder geldige reden.
1 daarvan was Trans bijv.

Was bij open dag Hva Aviation.

Was wel komisch opzich, want wil voor EPST gaan en niet Stella ( logisch :D)
Dus die docent vroeg gelijk waarom ik er niet voor wou gaan, ik uitleggen etc.
Zegt hij van; "Ja je moet die dingen op internet niet geloven en vooral niet op Airwork, daar wordt de grootste onzin verteld" :haha: (had zelf de naam airwork niet genoemd)
Hij ging even een studente van stella er zelf bij halen, tenminste net afgestudeert, en die gaf mij juist wel gelijk, zoals hierboven beschreven, :cool:


Hierbij nog een lap tekst: http://www.stella-aviation-academy.nl/Studeren-n28m1
I beg your pardon.....Stella heeft in korte tijd 21! studenten een baan bezorgd....en dat in deze tijd...
 
60plus,
heeft u een probleem met begrijpend lezen of simpelweg een bord voor de kop?
De "baan" is een betaalde typerating (kost duur qua geld) en na een jaar staan de beste mannen en vrouwen alweer op straat.
Dat heet geen baan, maar geldklopperij. De praktijken van dit soort bedrijven zijn bedroevend, mensonterend en zouden naar mening illegaal moeten zijn.
Het trieste is dat er veel mensen nog steeds voor gaan en down en down we go in de neergaande spiraal waar de luchtvaart zich in bevindt.
Uw argument is hier al eerder aangehaald, gewogen en te licht bevonden, maar wie ben ik?
Als u het niet eens met met de tegenargumenten verzoek ik u die tegenargumenten wederom met tegenargumenten te beantwoorden. Anders wordt het zo'n welles-nietes spelletje.
 
60plus,
heeft u een probleem met begrijpend lezen of simpelweg een bord voor de kop?
De "baan" is een betaalde typerating (kost duur qua geld) en na een jaar staan de beste mannen en vrouwen alweer op straat.
Dat heet geen baan, maar geldklopperij. De praktijken van dit soort bedrijven zijn bedroevend, mensonterend en zouden naar mening illegaal moeten zijn.
Het trieste is dat er veel mensen nog steeds voor gaan en down en down we go in de neergaande spiraal waar de luchtvaart zich in bevindt.
Uw argument is hier al eerder aangehaald, gewogen en te licht bevonden, maar wie ben ik?
Als u het niet eens met met de tegenargumenten verzoek ik u die tegenargumenten wederom met tegenargumenten te beantwoorden. Anders wordt het zo'n welles-nietes spelletje.
Ik ga hier niet verder discussieren op dit nivo....
 
Back
Top