Welke auto rij jij?

Nee joh, die is veel te nieuw. Ik bedoel die vierkante Corolla, vroeg tot mid-jaren 80, met het stuur links en de fameuze ovale sticker erop met de bekende NL, of D, of B.
 
Trouwens, ook auto gerelateerd..
volgens mij heb je hier aardig wat topgear fans..

*trommelgeroffel*

THE STIG (topgear) IS ONTMASKERD!
MICHAEL SCHUMACHER is 'the stig'

Als je dit filmpje ziet (trouwens, erg leuk) zie je ook dat hij een krant leest en dat hamilton erop staat als king en dat hij de krant weer weggooit!;)

[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=CkOzNK4l8KY[/YOUTUBE]
 
@Poes: Hoor dit al een paar jaar maar geloof het nog steeds niet echt.
 
Last edited:
Ik heb de uitzending niet gezien, maar wel wat gelezen. Ze doen er nu toch weer geheimzinnig over?

@ metrodriver: Precies. Mijn Suzuki Grand Vitara is hoogstwaarschijnlijk naar Afrika gegaan. Ben toch wel heel benieuwd waar hij nu rijd en waar ze hem voor gebruiken. Doet me denken aan die man die zijn gestolen bedrijfs bestelbus een tijd later op een foto als schoolbus in Afrika zag :)

Edit, zag net dit:
Critici betwijfelen of de Duitser wel jarenlang alle tests voor zijn rekening nam of dat hem om een publiciteitsstunt gaat. Hoogstwaarschijnlijk gaat het om een eenmalig gastoptreden en blijft het nog gissen naar wie er onder het pak schuil gaat.
 
Ik heb de uitzending gezien, maar geloof me... Schumi is zeker de Stig niet. Volgens "experts" was Schumacher alleen maar daar omdat hij de enige is die de Ferrari FXX mag rijden, die tevens in de uitzending te bewonderen was.
 
Ja ik heb dat ook al op vele websites gelezen, denk ook niet dat ze schumacher kunnen betalen want die wil vast grof geld zien. Maar zelf voor schumacher lijkt me dit een mooi bijbaantje, je mag in alle mooie auto's rijden!;)

[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=_LPLJT3zkDc[/YOUTUBE]

sinds gisteravond al een dikke 30 000x bekeken?:O
 
Aflevering gemist, maar gezien het rondje is het hem heel duidelijk niet. Wezenlijk verschil in lijnen met zowel de witte als de zwarte stig. De zwarte was overduidelijk een rijder met Rally achtergrond, veel driften, lomp insturen etc. Witte stig was iets geciviliseerder, waarschijnlijk een WTCC oid rijder...duidelijk geen F1 coureur, wel nettere lijnen dan de zwarte maar relatief hoekig insturen, veel 4-wiel driften.

Schumi in de FXX rijdt alle lijnen veel secuurder en vloeiender.. amper overstuur, dus lijkt me niet dat hij het is.
 
Heb de uitzending gister gezien, en Jeremy zei op het einde nog dat volgens hem Schumi de Stig niet is.
 
even het filmpje waar iedereen het over heeft:)

even het filmpje waar iedereen het over heeft:)

hier het je schumacher in de fxx;)

[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=zVEos53m1e4[/YOUTUBE]
 
Tom Coronel heeft ooit in een intervieuw gezegd dat hij ooit een gevraagd werd om de Stig te zijn. Het zijn er blijkbaar drie.
 
Er zijn meerdere stigs, maar Tommy is het zeker niet! Of bedoelde je senior?? Die is het namelijk ook niet :p

Ben Collins is overigens wel een van de stigs!
 
Last edited:
Er zijn meerdere stigs, maar Tommy is het zeker niet! Of bedoelde je senior?? Die is het namelijk ook niet :p

Ben Collins is overigens wel een van de stigs!

Tom claimde reserve-Stig te zijn, en een contract te hebben waarin zijn zwijgen over de ware identiteit van Stig stond vastgelegd.
 
Als Schumi werkelijk de stig zou zijn, waarom staat hij bij de aftiteling als "special guest" :grijns:???
 
Hahahaha, don't shoot the messenger! ;) Maar in dat geval geloof ik je graag! :kerst:
 
Zat me trouwens te bedenken, ik doe al een kleine anderhalf jaar 700+ km per week in een bijna 10 jaar oude Ibiza met slechts 2 airbags en géén nieuwerwetse fratsen als ABS/EBD/ASR/Traction Control/Side Airbags en ik leef nog steeds! :1855: Apart zeg...:dozey:

Aangezien ik het noodlot niet langer wilde tarten, maar een andere auto gekocht! :grijns:

Voor het idee:
FIAT-Grande-Punto.jpg
 
Wie o wie heeft er hier ervaring met het (zelf) importeren van auto's uit Duitsland? advies is welkom!
 
Last edited:
Back
Top