Airwork vlag gaat de wereld rond!!!

Andre, dat is toch een van de beter uitziende vrouwen daar in Nigeria. Hang je wel eens rond in het Welcome Centre of de Savoy? Dan moeten we misschien eens een biertje drinken. Ik kom regelmatig Arik crew tegen, maar bijna altijd 737 of RJ folks.
 
Metrodriver,

Het enige waar ik wel eens kom in Lagos is het Sheraton Hotel, eveneens in Abuja.

Verder zit ik op een plek waar jij waarschijnlijk nooit zal komen :)

Groeten

:radar: André :radar:
 
Die blonde dame, is dat Diana?? :D

Top idee dit!!

Kom maar door met die vlag....heb een Chicago en een Carribean trip in aantocht.
Chicago voor de serieuze Airwork foto en dan op de Carribean met 12 engelse dames in het zwembad ofzo? Of is die te makkelijk ? :D

:biertje:
 
Geniaal!
@ André: ik ben toch wel zeer benieuwd wie die man in regenjas was.... De fotograaf heeft toch op zijn minst wel een eervolle vermelding verdiend lijkt mij.

Ik heb zo het idee dat dit draadje de nieuwe hit van airwork gaat worden. :nicethread: :biertje:

Edit: Wie zorgt er voor dat die flag zo snel mogelijk in het bezit van Basic T komt?
 
Een erg leuk initiatief! Dit wordt zeker een hit.

Wellicht moet Diana straks flink aan het ploeteren gaan om een speciale Track 'n Trace pagina te creeëren waarbij men kan zien waar de vlag geweest is, en waar de vlag zich op dat moment bevindt.

Lijkend op dit concept http://www.personalworldmap.org/, alleen dan waarbij de locaties klikbaar zijn en dat men meteen de foto ziet incl. datum, fotograaf etc.. etc..

Of draag ik nu te ver door?:snore:

:biertje:
 
Zeer goede foto's! De chicks erbij zouden eigenlijk een criterium moeten worden:grijns: En dan is het natuurlijk noodzaak om nog mooiere dames op de foto ermee te krijgen dan de vorige!
 
In ieder geval al een aantal succesvolle foto's.

De chicks erbij zouden eigenlijk een criterium moeten worden En dan is het natuurlijk noodzaak om nog mooiere dames op de foto ermee te krijgen dan de vorige!

Ja diegene die denkt de vlag mee te krijgen voor een vluchtje naar Hoogeveen om er vervolgens in Staphorst met een paar vrouwen op de foto te gaan die kan het wel vergeten!!!! Dit is Airwork, en vooral op dit terrein verwacht ik wel wat proffesionaliteit van de Dames/Heren vliegers!

Ik ben inmiddels wel weer benieuwd naar waar de volgende foto's vandaan gaan komen en hoe die er uit komen te zien!

Groeten

:radar: André :radar:
 
UPDATE!!!

UPDATE!!!

Hoorde vanochtend van mijn buurman ( die even uit bed was voor een toilet bezoek) dat er vanacht om 04:00h LT een zwarte mercedes met geblindeerde ramen bij mij voor de deur stopte en er een man in een lange regenjas met een donkere/zwarte hoed op uitstapte en iets in mijn brievenbus stopte. Na inspectie van mij brieven bus bleek er weer een memorystick in te zitten met nieuwe foto's. Een update op de vorige die iets meer lieten zien en wat nieuwe nog niet vertoonde foto's. Teven was er een lijstje met waar de foto's waren genomen. Hieronder de resultaten.

De 2 dames in Las Vegas

img1874aangepast.jpg


De dame die verder gaat na uitgedaagd te zijn dat ze het niet naakt durfde.

img1872aangepast.jpg


En nog een keer maar nu beter zichtbare vlag.

img1873aangepast.jpg


Strand van Venice Beach.

pict1432.jpg


Cessna 172 in Santa Monica

pict1512.jpg


Groeten

:radar: André :radar:
 
Andre,

Die vlag is leuk, maar ik zie op de achtergrond een bed, en ik ben veel meer geïnteresseerd in wat er is gebeurd vóór ze die vlag om deden....
 
Even een aanvullende instructie voor volgende flag carriers ...
absoluut verboden om te wassen! :biertje:
 
even een aanvullende instructie voor volgende flag carriers ...
absoluut verboden om te wassen!

Putty,

You SICK F*UCK, dat gaan we dus wel doen. Ik weet dat hij bij deze dames niet ranzig geworden is. Maar als ik er de straat mee op ga in Nigeria kan je rustig van me aannemen dat ie de was in gaat!!!

@ Overload,

Stickers zijn een goed idee, en dan in dezelfde samenstelling als de vlag. Lijkt me leuk! Echter moeten die wel op leuke plekken geplakt worden en niet als vervuiling gezien worden.

Weet iemand waar je stickers kan laten maken voor weinig?

Groeten

:radar: André :radar:
 
Airworkers,

De vlag is weer onderweg, de overgave was deze keer in Hoofddorp alwaar ik voor de verandering eens in een drukbezocht gebouw moest komen.

Bij de ingang stond een vent in een spijkerbroek en een jasje met een capuchon met bontkraag ver over de oren getrokken, die PSSST PSSST tegen me zat te sissen. Normaal gesproken zou ik nietszeggend doorlopen. Nu echter was ik op zoek naar de contact persoon die hier zou moeten zijn. En het bleek de goeie te zijn! Hij bezweerde me dat de vlag bij de juiste persoon op de juiste plek terecht zou komen. Waar ik dan maar op vertrouw.

Binnenkort dus nieuwe pics uit een land ver weg van hier! Wat er op zal staan behalve de vlag is dan natuurlijk weer de verrassing!

Groeten

:radar: André :radar:
 
Back
Top