Stand van Zaken deel 26

Status
Not open for further replies.
had ik gewoon echt niet verwacht ook! heb jij al enige vorm van bericht gekregen? anders staat jullie groep achter onze denk ik.

wat me ook aan het denken zet; mensen die het reguliere traject volgen; dwz degene die netjes de geplande data aflopen hebben toch voorrang? of komen er tegenwoordig zo weinig mensen tot het PVS?
 
had ik gewoon echt niet verwacht ook! heb jij al enige vorm van bericht gekregen? anders staat jullie groep achter onze denk ik.

wat me ook aan het denken zet; mensen die het reguliere traject volgen; dwz degene die netjes de geplande data aflopen hebben toch voorrang? of komen er tegenwoordig zo weinig mensen tot het PVS?

Nee nog niks gehoord. Ik wacht rustig af.

Ik heb geen idee hoe het gaat met de mensen in het reguliere traject. Ben er ook wel benieuwd naar. Zullen vast wel mensen doorkomen, maar denk dat de meesten toch één of meerdere data niet kunnen die in de eerste brief vermeld staan.
 
Volgens mij hebben mensen die nog niet zijn vertraagd idd voorrang, tenminste... dat heb ik toen gehoord. Dus als je bijvoorbeeld bij VMO1 bent blijven hangen voor extra onderzoek, dan wordt je achteraan in het 'vertraging' rijtje gezet. Die dan wanneer iemand uitvalt, of als er plekken over zijn, bij de reguliere worden gezet.

Kan zijn dat ik het mis heb hoor, maar zo was het volgens mij.
 
Volgens mij hebben mensen die nog niet zijn vertraagd idd voorrang, tenminste... dat heb ik toen gehoord. Dus als je bijvoorbeeld bij VMO1 bent blijven hangen voor extra onderzoek, dan wordt je achteraan in het 'vertraging' rijtje gezet. Die dan wanneer iemand uitvalt, of als er plekken over zijn, bij de reguliere worden gezet.

Kan zijn dat ik het mis heb hoor, maar zo was het volgens mij.

Had toch ook met PO1 datum te maken??
Maar iets bekend over de wachtlijsten bij voor de pvs? Ik heb nl. gezegd dat ik vanaf volgende week weer beschikbaar ben voor pvs maar ben benieuwd hoe lang het dan gaat duren;)

Rl:rt:
 
Dat gaat nog wel even duren, zit nu in het eerste jaar van mijn HBO. Kan helaas net mijn P niet meer in 1 jaar halen. Ik volg de komende jaren het forum gewoon en als ik afgestuurd ben (volgens plan) ben ik pas 21. :biertje:

Goed bezig. Heel veel succes met je opleiding in ieder geval!
 
hey douglas, PVS werkt zo, even weken gaat het treintje, oneven weken gaan de inhalers.. of precies andersom... de volgorde van de inhalers wordt bepaald door PO1 datum en beschikbaarheid.. dat is wat ik begrepen heb van CML

BTW RlPilot jij bent dus ook aan het wachten op PVS? dan zitten we in hetzelfde schuitje ;)
 
Hee Airworkers! Ik ben helaas niet goedgekeurd. Ik had zelf al het idee dat mijn PVS gewoon niet lekker ging en dat klopte dus ook..Maar ik ga niet in een hoekje zitten huilen, heb gewoon mijn uiterste best gedaan en het is hem gewoon niet geworden. Helaas!
 
Helaas hopjesvla. Goed om te horen dat je niet in een hoekje gaat zitten. En bekijk het positief, je bent tot PVS gekomen, dat is al een hele prestatie opzicht natuurlijk.
Ik heb morgen PO1, en als ik dat niet haal, ga ik ook niet in een hoekie zitten. T leven gaat door, met of zonder KLu he ;)
 
BTW RlPilot jij bent dus ook aan het wachten op PVS? dan zitten we in hetzelfde schuitje ;)

Ja w8 idd nog op pvs.. wie weet trouwens op welke dagen de briefingen zijn voor de pvs en je wordt meestal vrij kort daarvoor gebeld toch?
Nl. een drukke agenda komende weken. En weet iemand hoe vol de augustus klas ong. zit?

Rl:rt:
 
Ja w8 idd nog op pvs.. wie weet trouwens op welke dagen de briefingen zijn voor de pvs en je wordt meestal vrij kort daarvoor gebeld toch?
Nl. een drukke agenda komende weken. En weet iemand hoe vol de augustus klas ong. zit?

Rl:rt:

Woensdag = broodjes euhh, briefingdag en ja, ik werd de eerste keer op maandag gebeld.
Ik begreep dat de augustus klas al zo goed als vol zit ...
Hoe kom je aan die info? en de augustus klas is groter dan 15 heh ;)
 
Oh nouja, ik begreep van bepaalde berichten hier op airwork dat mensen niet in de augustus klas geplaats konden worden? Ik weet er het fijne neit van hoor, daarom zei ik ook ik begreep;) Gewoon uit de verhalen hier op airwork, maar zou goed kunnen dat er nog wel plek is hoor.
 
Hmm; was te nieuwsgierig. heb even gebeld met het CML en kreeg daar een nummer van personeelszaken, ze konden helaas niet vrijgegeven hoeveel plekken de augustus klas heeft en dus ook niet hoeveel er al bezet zijn!
niet geschoten is altijd mis.. ya right.
 
Oh nouja, ik begreep van bepaalde berichten hier op airwork dat mensen niet in de augustus klas geplaats konden worden? Ik weet er het fijne neit van hoor, daarom zei ik ook ik begreep;) Gewoon uit de verhalen hier op airwork, maar zou goed kunnen dat er nog wel plek is hoor.

Er zijn mensen die op de wachtlijst staan, maar dat betekent niet dat er geen plek meer is maar dat betekent dat de score niet zodanig hoog is dat ze je direct willen plaatsen. Ze willen gewoon nog even afwachten of er niet nog mensen langskomen met een betere score.
 
Na een tijdje niet meer gepost te hebben.. werd het tijd om iets van me te laten horen.

12 augustus mag ik beginnen op de kma, ben namelijk aangenomen voor de functie Luchtgevechtsleider (Fighter controller). Zijn er nog meer mensen die 12 augustus beginnen op de kma? Nou weet ik niet of ze de klassen mixen...

Greetz,

Niels
 
Na een tijdje niet meer gepost te hebben.. werd het tijd om iets van me te laten horen.

12 augustus mag ik beginnen op de kma, ben namelijk aangenomen voor de functie Luchtgevechtsleider (Fighter controller). Zijn er nog meer mensen die 12 augustus beginnen op de kma? Nou weet ik niet of ze de klassen mixen...

Greetz,

Niels

Gemixt wordt je toch wel... Administratie bij Defensie is niet het beste punt!
- Ik zie je dan wel.. met ca 140 anderen van de KLU.
 
Ik kreeg ook niets los over de bezetting van de augustusklas... helaas.
Gisteren te horen gekregen dat ik 12 juli naar Evora mag en N.B. De briefings zijn naar mijn weten altijd op vrijdag! In mijn geval 3 juli, anyone joining me?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top