Langs de kust misschien? Zweden, Denemarken, Duitsland? Ik weet niet hoe het zit met fixed wing, maar met de helikopter mag je niet over het water tenzij multi engine, moet kunnen landen op het water, enz...
Ik volg hier een opleiding CPL-H bij EHC, die heeft het uitzicht recht op de aprons. Ik hoor het wel als ik de foto's door moet sturen, ik heb ze in raw formaat.
Hi All,
Ik ben al een tijdje bezig om me te verdiepen in hoe ik het beste mijn PPL kan halen. Ik zie momenteel eigenlijk drie scenario's:
Ik vloog die kist, samen met een clubgenoot. De route was als volgt.
Dag 1: Lelystad -> Wyk auf Föhr -> Sindal -> Trollhättan
Dag 2: Trollhättan -> Sandefjord -> Fyresdal -> Kristiansand
Dag 3: Kristiansand -> Stauning -> Helgoland-Düne -> Lelystad
Boven water heb je volgens mij even veel kans op een geslaagde noodlanding als boven de bergen in Noorwegen, maar desondanks hebben we redelijk wat water overgestoken. Het alternatief is om helemaal via het oosten van Denemarken naar Zweden te vliegen.
Die foto's zie ik graag tegemoet. Bij dezen trouwens één die ik heb gemaakt van de KLM Embraer die net vóór ons vertrok.
Ik vloog die kist, samen met een clubgenoot. De route was als volgt.
Dag 1: Lelystad -> Wyk auf Föhr -> Sindal -> Trollhättan
Dag 2: Trollhättan -> Sandefjord -> Fyresdal -> Kristiansand
Dag 3: Kristiansand -> Stauning -> Helgoland-Düne -> Lelystad
Boven water heb je volgens mij even veel kans op een geslaagde noodlanding als boven de bergen in Noorwegen, maar desondanks hebben we redelijk wat water overgestoken. Het alternatief is om helemaal via het oosten van Denemarken naar Zweden te vliegen.
Die foto's zie ik graag tegemoet. Bij dezen trouwens één die ik heb gemaakt van de KLM Embraer die net vóór ons vertrok.
Mocht je, wat verderop in je PPL opleiding, ook een keer met Erwin naar Duitsland gaan, dan kan ik je Weeze adviseren. Daar hebben ze waanzinnig lekkere curryworsten (krijg er gelijk weer trek in of komt dat omdat het al etenstijd wordt). Anywayz heel veel plezier.