deoostblokker
Member
lekker 737 beauren!
TR's zijn in April weer gestart na een pauze van een maand of drie. De eerst cadets komen nu on line. De TR's zitten vol tot October, daarna niet en er wordt dus weer aangenomen. De enige reden dat er minder gevlogen is door co's vorig jaar, is omdat door de staking bij Boeing er veel minder kisten kwamen dan gepland. Vandaar ook dat er een poosje niet aangenomen is. Die kisten komen dit jaar alsnog, in een hoger tempo. Ik ga er van uit dat alle co's dit jaar 850-900 uur gaan doen.
TR's zijn in April weer gestart na een pauze van een maand of drie. De eerst cadets komen nu on line. De TR's zitten vol tot October, daarna niet en er wordt dus weer aangenomen. De enige reden dat er minder gevlogen is door co's vorig jaar, is omdat door de staking bij Boeing er veel minder kisten kwamen dan gepland. Vandaar ook dat er een poosje niet aangenomen is. Die kisten komen dit jaar alsnog, in een hoger tempo. Ik ga er van uit dat alle co's dit jaar 850-900 uur gaan doen.
@ overload: klopt het dus dat ze nu niet meer aannemen of slechts in een lager tempo...?
Ik ga er van uit dat alle co's dit jaar 850-900 uur gaan doen.
Vergeet niet dat er ook nog is kisten aan de grond gezet waren...
(economie)
Dit jaar 850 uur vliegen zit er niet in.. Ken F.o's van verschillende bases en durf er een kartje bier op te zetten ;-) 700 uur misschien..
Er is een overschot aan F.o's. Laten ze eerst nou maar is zorgen dat iedereen weer gemiddeld 75 uur vliegt i.p.v 55 uur! Met al die nieuwe cadets gaan de huidige F.o's nog minder vliegen..