PO1

Knorrie je hebt het eigenlijk fout. (ik heb hem zelf ook gedaan en gehaald).
het gaat erom dat als je het taartpuntje van de t af ziet lopen, je hem meteen en zo snel mogelijk corrigeert om een rustige manier. Als je het namelijk te snel doet gaat het mis.

Hoop dat je hier wat aan hebt

Dus alle correcties voor zorgen dat je ze zo snel mogelijk en adequaat maakt, maar wel RUSTIG.

:) groet
 
Samenvattend: Zorgen dat je elke kleine afwijking die het taartpunt van het snijpunt af maakt rustig corrigeert. Zo snel mogelijk en zo rustig/nauwkeurig mogelijk.

Ik mag het over een half jaar weer proberen, zal dit meenemen. Ik heb wel een oude 2D test gevonden om te oefenen. Is er ook nog een manier om de 3D test te oefenen?

Zijn er nog andere die ook enkel op de 3d-test zijn afgevallen de eerste keer en de tweede keer die ook gehaald hebben? Misschien hebben jullie nog tips. Iedereen bedankt voor de tips tot nu toe!
 
Samenvattend: Zorgen dat je elke kleine afwijking die het taartpunt van het snijpunt af maakt rustig corrigeert. Zo snel mogelijk en zo rustig/nauwkeurig mogelijk.

Ik mag het over een half jaar weer proberen, zal dit meenemen. Ik heb wel een oude 2D test gevonden om te oefenen. Is er ook nog een manier om de 3D test te oefenen?

Zijn er nog andere die ook enkel op de 3d-test zijn afgevallen de eerste keer en de tweede keer die ook gehaald hebben? Misschien hebben jullie nog tips. Iedereen bedankt voor de tips tot nu toe!

Heb vandaag m'n PO1 gehad (en niet gehaald), maar er zat bij ons i.i.g. 1 herkanser die op de handvoetcoordinatietest (bedoel je die met 3d-test?) afgevallen was, en het nu wel heeft gehaald. De normering ligt voor de herkansing wel een stuk hoger (min. 3 keer 7).
Je schijnt deze test goed te kunnen oefenen met het programmatje van Tjeerd, te downloaden op pilotpage.monosock.org . Je hebt daarvoor wel een USB-joystick nodig (goedkoop) en een set pedalen (duur, goedkoopste die ik kon vinden waren van Saitek op www.komplett.nl). Zoals in dit topic te lezen valt heeft Wilcoow daarmee geoefend en 3 negens gehaald (maar dat kan natuurlijk ook door talent komen) :p
 
Er zijn ook mensen die er niet op geoefend hebben die 3x een 9 hebben gehaald op de hand-oog-voet coordinatie test ;).
Ik ontken niet dat oefenen je kan helpen, maar ik heb er mijn bedenkingen bij. In ieder geval, die discussie zullen we niet weer aan het daglicht brengen :D. Jezelf voorbereiden is sowieso geen slechte zaak!
 
De meeste mensen die ik spreek die dat deel met een 3 x 9 afgesloten hebben waren toch echt drummers of dergelijk. Dus die hebben dan wel degelijk een oefening gehad;) Een Jarenlange oefening wel is waar.
 
OF aanleg perhaps;)? Ik heb ook zeker niet gezegd dat dat voor alle mensen geld die 3 x een 9 hebben gescoord.
 
Ik had 3 9ens...

Ik heb niet geoefend en ben geen drummer. Wel heb ik twee jaar gezweefvliegd, telt dat als oefenen?
 
Ik weet het niet hoor, zou je van zweefvliegen niet dezelfde hand-oog-voet coordinatie krijgen als dat je krijgt van bijvoorbeeld autorijden?

Voor de statistieken dan, ik ook 3 9's met een stuk of 30 zweefkistvluchten.
 
Nu je het zegt ja. Straks nemen ze alleen maar mensen aan, met zweefvliegen als hobby. Hopelijk wordt het niet zo gek

Tuurlijk niet! Ze kijken/zoeken alleen naar mensen die geschikt zijn voor officier vlieger, dat het in dit een zweefvlieger is, so be it! Er zijn ook genoeg personen die nu bij de Klu vliegen en een zweefvliegtuig maar niets vinden en het dus ook zonder ruim hebben gehaald.

Laten we dit topic trouwens niet uitlopen in een topic waarin wordt besproken of zweefvliegen nu wel of geen nut heeft. Daarvoor zijn genoeg andere topics. :rt:
 
Heb vandaag de papieren thuis gekregen met de data van alle tests.
Dinsdag 02-06 heb ik me Po1. Ben benieuwd....

Alle tests vallen in Juni. Ze zetten er dus wel vaart achter...... maarja, dan weet je alleen maar sneller waar je aan toe bent.

Nog iemand meer die op 2 Juni zijn of haar Po1 heeft?
 
ik heb op PO1 ook 3x een 9 gehad zonder dat ik drum of serieus heb geoefend.
Wel game ik al jaren (Quake 3 Arena:p) dat kan mijn enige vorm van voorsprong op anderen zijn geweest.

Verder denk ik dat redenatie dat ze veel zweefvliegers door laten gewoon niet waar is,
Er zijn naar mijn mening gewoon veel zweefvliegers door omdat die simpelweg ook al jaren interesse hebben in het vliegen zelf, dus is het ook logisch dat er onder de sollicitanten misschien wel meer zweefvliegers zitten dan mensen die nog nooit hebben gevlogen en zomaar solliciteren op de functie vlieger
 
Beste PO1 ers.
Ik heb thuis nog nieuwe pedalen type CH Pro Pedals usb en een nieuwe joystick met force feedback type Logitech Force 3D Pro. Deze doe ik gezamelijk weg voor 150 euro (met garantie, spul is 5mnden oud). Ik heb hiermee de PO1 en het GVSS gehaald. Ik heb ze alleen hiervoor gebruikt. Trainingen helpt echt, alle testen staan gewoon op internet. Ik ga binnenkort de opleiding in.
Mail me.
 
Beste PO1 ers.
Ik heb thuis nog nieuwe pedalen type CH Pro Pedals usb en een nieuwe joystick met force feedback type Logitech Force 3D Pro. Deze doe ik gezamelijk weg voor 150 euro (met garantie, spul is 5mnden oud). Ik heb hiermee de PO1 en het GVSS gehaald. Ik heb ze alleen hiervoor gebruikt. Trainingen helpt echt, alle testen staan gewoon op internet. Ik ga binnenkort de opleiding in.
Mail me.

meneer gaat binnenkort de opleiding in, opleiding voor verkoop-assistent bij de Dixons zeker?
 
Back
Top