'KLM integreert Martinair en transavia.com'

Short is inderdaad geen long haul. Beetje ander product en zo. Steven vd H mag zoveel willen maar de besluiten worden toch echtgenomen in Duitsland (en UK). Als ze daar zijn uitgerekend mag de pinokkio operatie in NL de deuren....
 
in het arkefly gedeelte staat nog een weddenschap open van mij en daar sta ik nog steeds voor 100% achter we zullen zien wat de toekomst zal brengen
 
Ik vat niet helemaal wat het voordeel ervan is voor de MAC als arkefly met hun ica operatie zou stoppen. Kan misschien desp of c150 dit ophelderen gezien zij hiervan overtuigd zijn.

Ik neem aan dat TUI deze stoelen niet ergens anders onder brengt als het meer gaat kosten, maar correct me if i am wrong maar Arkefly vliegt toch wel goedkoper als de MAC.
 
TUI heeft volgens mij zijn hele airline in de verkoop staan (al een tijdje). Eh, en daar hoort ARKEFLY ook bij. Leuk hoor wat Steven vindt maar die Duitsers gaan voor in de besluitvorming. Alle stoelen bij elkaar naar Pop en Cun maakt die routes misschien winstgevend. Gewoon terug zoals het vroeger was toch?

Volgens mij is de airline waar ze graag vanaf willen/willen bundelen met een andere airliner, de Duitse tak Tuifly. Heeft geen betrekking op Akefly..
 
in het arkefly gedeelte staat nog een weddenschap open van mij en daar sta ik nog steeds voor 100% achter we zullen zien wat de toekomst zal brengen

:)

nog 2 jaar te gaan...... (afhankelijk van Boeing)
Merk dat we wel weer met en hoop ArkeFLy bashers te maken hebben hier.
Back to topic,MP en HV, sorry voor de uitweiding
 
Pas boven de oceaan stiekem de comp freq van de mac uitgeluisterd. Daar zat een blaaskaak te vertellen dat ze "wel even" de ICA productie van Arkefly over zouden nemen.
:blabla::blabla::blabla:

Gatverdamme, liever een blaaskaak dan een stiekemerd...
Als je dan toch op de freq zat en het zo afschuwelijk vond, had dan als mr Arkefly even meegedaan aan de discussie.
En nee, wasn"t me.
 
Pas boven de oceaan stiekem de comp freq van de mac uitgeluisterd. Daar zat een blaaskaak te vertellen dat ze "wel even" de ICA productie van Arkefly over zouden nemen.
:blabla::blabla::blabla:

Gatverdamme, liever een blaaskaak dan een stiekemerd...
Als je dan toch op de freq zat en het zo afschuwelijk vond, had dan als mr Arkefly even meegedaan aan de discussie.
En nee, wasn"t me.

Stiekem is een relatief begrip. Als hij wist dat er mensen mee luisteren dan had hij het waarschijnlijk niet zo gebracht, en een echte blaaskaak had het gewoon op 123.45 gezegd........

Van beide een beetje flauw......
 
Gatverdamme, liever een blaaskaak dan een stiekemerd...
Als je dan toch op de freq zat en het zo afschuwelijk vond, had dan als mr Arkefly even meegedaan aan de discussie.
En nee, wasn"t me.

'Company' freq's zijn niet besloten en al helemaal niet geheim of exclusief.
Alles dat daar wordt besproken is dan ook openbaar en er is niets stiekems aan om daar te luisteren.
Als je geen commentaar wil op dat soort uitspraken kan je ze maar beter niet maken in het openbaar.
 
Pas boven de oceaan stiekem de comp freq van de mac uitgeluisterd. Daar zat een blaaskaak te vertellen dat ze "wel even" de ICA productie van Arkefly over zouden nemen.
:blabla::blabla::blabla:

Gatverdamme, liever een blaaskaak dan een stiekemerd...
Als je dan toch op de freq zat en het zo afschuwelijk vond, had dan als mr Arkefly even meegedaan aan de discussie.
En nee, wasn"t me.

Ach na een hallo op de 123,45 geen reactie van de MAC mannen, dus een discussie had er toch niet ingezeten op de comp freq.
 
@ Steve,


Het is maar net wie je treft Steve, van mij had je zeker een reaktie gekregen maar dan was het onderwerp ook heel anders geweest:D

Heb onlangs me kostelijk vermaakt met een crew van jullie in Cun, ff bootje gefixed, muziekje, jetski hoppa the works.
Wel over productie gehad maar dan anders.

Grtz

:D:D:D
 
@ Steve,


Het is maar net wie je treft Steve, van mij had je zeker een reaktie gekregen maar dan was het onderwerp ook heel anders geweest:D

Heb onlangs me kostelijk vermaakt met een crew van jullie in Cun, ff bootje gefixed, muziekje, jetski hoppa the works.
Wel over productie gehad maar dan anders.

Grtz

:D:D:D

Zo hoort het ook!!
 
@ Steve,


Het is maar net wie je treft Steve, van mij had je zeker een reaktie gekregen maar dan was het onderwerp ook heel anders geweest:D

Heb onlangs me kostelijk vermaakt met een crew van jullie in Cun, ff bootje gefixed, muziekje, jetski hoppa the works.
Wel over productie gehad maar dan anders.

Grtz

:D:D:D

Kijk gezellie........... heb ook zeer goede stops met jullie in POP gehad. Zit eind van de maand weer in CUN.

Ciao Steef
 
'Company' freq's zijn niet besloten en al helemaal niet geheim of exclusief.
Alles dat daar wordt besproken is dan ook openbaar en er is niets stiekems aan om daar te luisteren.
Als je geen commentaar wil op dat soort uitspraken kan je ze maar beter niet maken in het openbaar.

Helemaal waar JPC! Echter geeft EL Stef zelf aan het stiekem te doen waarmee hij dan wat overzichzelf zegt. Vervolgens noemt hij dan een collega een blaaskaak omdat hij speculeert. Het staat je vrij om elke freq uit te luisteren en een gesprek af te luisteren wat ik overigens al raar, nee zielig vind. Daarna je bevindingen op een forum delen en iemand dan een waardeoordeel geven gaat mij te ver!
Ken ook mensen bij Arke die speculeren dat MAC passage naar Arke komt. Zijn dit ook blaaskaken? Gaat zo helemaal off topic maar ja. Denk dat mn punt is dat hier volop gespeculeerd mag worden zonder dat we collega's op een bepaalde manier gaan wegzetten. En al helemaal niet door een stiekemerd...:eek:
 
Luister.....

De discussie was tussen 2 collega's van de MAC op de 123,45. Ik heb enkel gedag gezegd, kwam geen reactie op.... Jah de reactie om maar naar de comp freq te gaan....

Zegt meer over hen dan over mij.....

Groeten
 
Ken ook mensen bij Arke die speculeren dat MAC passage naar Arke komt. Zijn dit ook blaaskaken? :eek:

Nou..., blaaskaken zou ik het niet willen noemen. Als geïnteresseerd lezer van dit forum, zou ik niet durven te beweren dat dit geen reële optie is in de toekomst.

Staat de frequentie 123.45 eigenlijk standaard op, tijdens de transatlantische vluchten?...Als dat zo is kan ik me voorstellen dat je een dergelijk gesprek toevallig oppikt, zoals El Stevo dat gedaan heeft.

@el Stevo;
Vlieg je B737 en B767 ? Dat is cool ! Volgens mij zijn er in NL bijna geen vliegers die 2 types operationeel door elkaar vliegen. (Correct me if I'm wrong) Wat is de reden dat andere maatschappijen dit niet doen eigenlijk ?Wel efficiënt en effectief trouwens. Wat een innovatie...

Groeten, AB
 
Back
Top