Stand van Zaken deel 25

Status
Not open for further replies.
Joh die is allang aan het pilsen nou, vieren dat hij zijn pvs met een positief resultaat heeft afgerond:duh::biertje:
 
UPDATE

UPDATE

KMA 5 Februari 2008:
Rnld88
Vlieger1986
LuukSkywalker
Jimmychicken
.....en meerdere

Is al sinds Oktober 2008 EMVO 09-01

Vlieger1986
LuukSkywalker
Jimmychicken
.....en meerdere


De vliegfase in Feb 2009 begonnen met 17 en nu nog met 13...
 
Die laat pas weer wat van zich horen als hij op sheppard zit. Je hebt hem weg gejaagd met je opmerking over het feit dat hij een nerd zou zijn. (achter de pc in evora)
 
Hallo Allemaal!

Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Johan, net 18 geworden en zit momenteel in het examenjaar HAVO:)

Ik zit nog in het selecties traject voor Luchtverkeersleider. 2 April VMO-1 gehad en nu in afwachting van een telefoontje dat het allemaal goed is.
Hopen dat ik dan in augustus kan beginnen:radar:
 
VMO2 heb ik vanmorgen gedaan. Ik heb geen verontrustende dingen gehoord, maar weet natuurlijk niet zeker of ik die gehaald heb totdat ik die verklaring ontvang.
 
Zo te horen ook aan het verhaal van voorgangers hier op het forum, bedoelt hij daarmee te zeggen dat hij tot de mensen behoort die de selectie gehaald hebben , maar minder geschikt worden geacht. Er zijn dus mensen door de selectie gekomen met een beter algeheel resultaat aan het einde van de selectie, de luchtmacht heeft op het moment de keuze om echt de the best of the best uit te zoeken.
 
Das mooi balen hey.. En de KLu maar zeuren over een vliegertekort. Maak dan ook even melding van overschot aan studenten..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top