Stand van Zaken deel 25

Status
Not open for further replies.
Zojuist telefoontje gehad van Cml, volgende week maandag vmo-2:cool:
hope dat dat goed gaat, want heb reuze zin om met pvs te beginne als je hoort dat veel mensen er al heen mogen;).
Succes iedereen komende weken die naar evora gaan;)

Robin
 
Jammer maar helaas, het weer is te slecht voor volgende week, PVS groep week 15 is afgeblazen untill further notice.

ze kon me niet vertellen tot wanneer en of onze groep compleet blijft.
ook wist ze niet of de dan de plaats van PVS week 16 innamen mocht het dan wel goed weer zijn.

en anders, bye bye april klas plek voor mezelf.

*baalt*

ook zijn er nog maar 3 plekken voor de april klas, dus ook dat kan ik wel schudden.
 
Idd hetzelfde bericht gekregen. Erg jammer, ben benieuwd of er nu veel geschoven gaat worden of dat we gewoon iets verder naar achter geplaatst gaan worden.
 
Sprak gisteren Arjen nog.. De eerste 2 vluchten moesten overnieuw vanwege het weer daar. Zondag komt zn groep pas terug naar NL.
 
Ik kreeg laatst post van de KLu met daarin een bewijs van vliegmedische geschiktheid, heeft dit ook betrekking op de keuring van VMO-2? Of gaat dit alleen over VMO-1? Want over VMO-2 ben ik verder nog niet gebeld o.i.d. ..

Iemand enig idee?
 
Staat vaak wel op welke onderzoeken verricht zijn. Aan de hand daarvan zul je het wel moeten kunnen afleiden?
 
Ik kreeg laatst post van de KLu met daarin een bewijs van vliegmedische geschiktheid, heeft dit ook betrekking op de keuring van VMO-2? Of gaat dit alleen over VMO-1? Want over VMO-2 ben ik verder nog niet gebeld o.i.d. ..

Iemand enig idee?

Hmmm ik zou het niet weten. Ik heb VMO1, FAM en VMO2 gehad (Ik wacht nog op uitslag van VMO2). Ik heb na VMO1 en de FAM geen bewijs gehad van vliegmedische geschiktheid.

Ik denk dat het CML je een goed antwoord op je vraag kan geven.
 
Ik kreeg laatst post van de KLu met daarin een bewijs van vliegmedische geschiktheid, heeft dit ook betrekking op de keuring van VMO-2? Of gaat dit alleen over VMO-1? Want over VMO-2 ben ik verder nog niet gebeld o.i.d. ..

Iemand enig idee?

Hmmm ik zou het niet weten. Ik heb VMO1, FAM en VMO2 gehad (Ik wacht nog op uitslag van VMO2). Ik heb na VMO1 en de FAM geen bewijs gehad van vliegmedische geschiktheid.

Ik denk dat het CML je een goed antwoord op je vraag kan geven.

Je bent toch pas medisch goed gekeurd als je VMO-1 & VMO-2 afgerond hebt, dus lijkt me dat VMO-2 goed is, staat als het goed is in die brief hoelang je keuring goed 'blijft'. Ik kreeg hem overigens wel pas nadat ik telefoon had gehad van het CML.

update:
Ook me brief voor PVS gehad: 8mei briefing, 17-23mei portugal (zonder verschuivingen;))

Martin
 
Ow ik had het helemaal verkeerd begrepen sorry. Ik dacht dat je nog niet gebeld was voor een afspraak voor VMO2, met andere woorden dat je VMO2 nog niet had gehad. Als je VMO1 en VMO2 hebt gehad neem ik aan dat het bewijs van vliegmedische geschiktheid betekent dat je deze twee keuringen positief hebt afgelegd.
 
Bedankt voor de reacties allemaal! Ik neem zelf ook aan dat dit bewijs voor zowel VMO-1 als VMO-2 geldt. Was er niet 100% zeker van, aangezien er niks wordt aangegeven waar ik dit uit op zou kunnen maken.. Zou altijd het CML kunnen bellen natuurlijk maar omdat het zaterdag was toch even hier jullie mening gevraagd. Hoop dat ik binnenkort ook iets over Portugal hoor dan!
 
Gisteren is de PVS groep van week 14 "in stijl" :D teruggekomen uit Portugal. Was een supergave week, en iedereen heeft z'n vluchten af kunnen maken ondanks een technisch probleem met een toestel en slechte weersomstandigheden t/m woensdag.

Als ik het heb gehaald dan heb ik morgenochtend VMO2. Ik hoor dus vandaag de uitslag van het CML.
 
Bedankt voor de reacties allemaal! Ik neem zelf ook aan dat dit bewijs voor zowel VMO-1 als VMO-2 geldt. Was er niet 100% zeker van, aangezien er niks wordt aangegeven waar ik dit uit op zou kunnen maken.. Zou altijd het CML kunnen bellen natuurlijk maar omdat het zaterdag was toch even hier jullie mening gevraagd. Hoop dat ik binnenkort ook iets over Portugal hoor dan!

Die verklaring is om zowel VMO 1 en 2 te bevestigen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top