Post hier je mooie pics.

Bedankt voor de reacties! De foto is even snel gemaakt en niet echt vanuit de meest ideale hoek maar dat mocht de pret niet drukken.

Wow.... Schitterend gemaakt JPC. Vloog je richting Denemarken?

I can see my house from here!

RR

Ja we vlogen idd Malaga-Kopenhagen en dit keer niet via Duitsland maar recht over Nederland.
Mijn collega en ik wonen toevallig vrij dicht bij elkaar ergens in het midden van Nederland en ongeveer boven onze woonplaatsen hebben we met heading-select even een beetje helling aangedraaid en even later weer terug op track; een mooie oranje strakke contrail met een hobbeltje precies boven ons huis! :D

ND als bewijsmateriaal voor later haha
original.jpg


De laatste jaren krijg ik steeds minder binding met Nederland en zit er wel eens aan te denken mijn heil in het buitenland te gaan zoeken, maar als je dit soort dingen ziet (net als de Zeeuwse eilanden bij terugkomst) kijk ik toch altijd nog met een glimlach naar dat kleine landje daar onder onder ons.
 
Vlieg je altijd met je radar in MAP? En ach, je weet ook direkt weer wat je niet mist uit NL als je over de A2 rijdt..
 
In MAP-mode kan je van een afstandje de contouren van Nederland vaak zo mooi in beeld krijgen, even omhoog getilt voor de foto :)
 
Afgelopen dagen af en toe op het nieuws geweest; de oplichtende nachtwolken (luminescent clouds) die zeer onregelmatig onze nachtelijke hemel oppimpen in de zomermaanden.

Gister nacht was het weer genieten enroute naar Schiphol.

original.jpg
 
Bedankt voor de reacties! De foto is even snel gemaakt en niet echt vanuit de meest ideale hoek maar dat mocht de pret niet drukken.



Ja we vlogen idd Malaga-Kopenhagen en dit keer niet via Duitsland maar recht over Nederland.
Mijn collega en ik wonen toevallig vrij dicht bij elkaar ergens in het midden van Nederland en ongeveer boven onze woonplaatsen hebben we met heading-select even een beetje helling aangedraaid en even later weer terug op track; een mooie oranje strakke contrail met een hobbeltje precies boven ons huis! :D

ND als bewijsmateriaal voor later haha
original.jpg


De laatste jaren krijg ik steeds minder binding met Nederland en zit er wel eens aan te denken mijn heil in het buitenland te gaan zoeken, maar als je dit soort dingen ziet (net als de Zeeuwse eilanden bij terugkomst) kijk ik toch altijd nog met een glimlach naar dat kleine landje daar onder onder ons.

:haha:
Dan zat je ook ongeveer boven mijn huis :p:
Prachtige foto's maak je! En andere mensen ook!

:nicethread:
 
Embraer Air France

3676303663_8b2f80d2a7_b.jpg


Iberia

3676306601_2b5c9058ea_b.jpg


NCA Freight Dog

3677121682_ef4f4dda4c_b.jpg


Aviators Perspective

3677119728_b4a7aab476_b.jpg


Ijburg Amsterdam

3676312231_2f94c9985d_b.jpg


Sunrise

3676315937_22d35b5253_b.jpg


TAM

3677127898_e5eed0c262_b.jpg
 
Last edited:
Kheb ff gegoogled en het schijnt dat dit een soort van een viering is van een nieuwe livery voor de TAM kisten. De handtekeningen zijn van de werknemers van het bedrijf. Geinig idee! :)
 
Ey Gast,...ja man...nieuwe hobby. Komt door JOUW meesterlijke foto's van pbase. :) Kheb de D300 aangeschaft en bewerkt met Capture NX. Moet nog veel leren op dit gebied. Alles goed verder?
 
Back
Top