Post hier je mooie pics.

Je zal 'eens' wat opzoeken, je naam staat ook al links boven je plaatje en het is 'mijn' pa. (Natuurlijk niet echt want dan zou je mijn vervelende broertje zijn, maar je begrijpt mijn verhaal)

Ja ik begrijp het Talsma :). Zal ik dan nu eens mijn foto's plaatsen ;)


Groenland :rt:


Los Angeles (ergens op de achtergrond is de originele Hollywood Sign te zien)


Op LAX(eermiddel) in the taxi lane achter een andere kist.

Binnenkort volgen meer foto's.

- Slipstream (Het kleine vervelende broertje)
 
DSC_1930.jpg
[/IMG]

DSC_2645.jpg
[/IMG]

DSC_2510.jpg
[/IMG]
 
Mooie foto's allemaal!! mooi topic dit..

Nosig,

Lachen filmpie.. Heb laatst bij CAE effe in de E190 sim gezeten. sportieve zit moet ik zeggen, mooi bakkie.
 
original.jpg


Ariana vliegers lopen naar hun kist toe, foto genomen vanaf de toren;
original.jpg

Potjandorie die bovenste is echt een vette plaat! HEb je een fullframe camera met een fisheye ofzo, want dit gaat nog net ff verder dan mijn 11-16mm... Welke iso stand heb je deze gemaakt?
 
Zomaar wat!

Inflight boven Duitsland:
EI-DYSinflight2small.jpg


Boven Gdansk:
GdanskSunsetNW.jpg


Royal Air Maroc ATR komt binnen vlak voor wat slecht weer:
FezATRNW.jpg


Frans-Italiaanse grens:
AlpsItalyNW.jpg
 
Nosig, ik zie nu pas je foto's van Los Roques..Super vet! Ik ben daar afgelopen najaar ook geweest...Wat een prachtlocatie zeg en hele mooie foto's kan je daar maken van het vliegveldje en omgeving!! Komen weer mooie herinneringen naar boven!:) En ik moet zeggen dat ik wel een beetje mijn twijfels had over de veiligheid toen ik instapte ( ik zat ook achter de piloten) Geweldig:)
 
HDR? Fraaie plaat!
Nee niet eens HDR, gewoon beetje onderbelicht en geluk hebben met scherp helder licht + donkere lucht er achter (+ klein beetje contrast verhogen met photoshop...)


Potjandorie die bovenste is echt een vette plaat! HEb je een fullframe camera met een fisheye ofzo, want dit gaat nog net ff verder dan mijn 11-16mm... Welke iso stand heb je deze gemaakt?

Bedankt! Gewoon met de good-old D200 gemaakt, en idd met een fisheye; de Nikkor 10.5mm.
Even opgezocht; manual exposure, 1:30sec, f/2.8, ISO200, exposure bias +1 en uiteraard in RAW.
 
Het gebeurt mij niet vaak; een bijna wolkenloze sunset recht boven Nederland op FL410.
original.jpg


Wat is dit toch eigenlijk een ontzettend kneuterig landje....
 
Back
Top