Een raadplaat over waar wanneer hoezo waarom en wie

Wie is dit?
Waar zit hij op de foto in?
Datum en plaats van welke grote stunt waar hij bekend mee is geworden?

b52_01.jpg
 
wiley post,

ook nog een vliegveld naar m vernoemd, wiley post will rogers airport, weet niet waar het is
KOKC = Will Rogers (FAA headquarters zijn hier)
KPWA = Wiley Post
PABR = Wiley Post- Will Rogers Memorial Airport
 
Helemaal correct.

Ik heb dit type vliegtuig/helicopter in het echt mogen aanschouwen, toen ik in 1984 als International Air Cadet (Link) het voorrecht had naar Amerika te mogen.

De foto is genomen boven Dryden.

The floor is yours....

Link
 
Last edited:
Aha, open floor zo maar even.

Hier een easy one.
Wie is de man op de foto met pet, snor en twee dochters?
En vraag twee, wat was er op die dag aan de hand?

aancw4.jpg


Cheers
Art
 
Nou, Larspl, ik wist dat het niet moeilijk was maar hier was je wel erg snel, chapeau.

Plaats er even een die de usual suspects, TEC, TD, (waar zijn ze trouwens) niet een twee drie terug gooien:grijns:

Cheers
Art
 
ik was al aan het zoeken,
uit mijn persoonlijk archief;

Wat is dit voor gebakje,
Wat doet dit gebakje,
Waar staat dit gebakje?
 

Attachments

  • rara2.jpg
    rara2.jpg
    40 KB · Views: 0
Da's een makkie. Het is een Dc.7 waterbommenwerper. Als ik het helemaal goed heb is het de Dc.7B N4887C, c/n 45351, zoals 'ie gebruikt wordt door de firma "Air Response" te Coolidge, Arizona. Hij is nog steeds in Delta Airlines colours, maar draagt wel code "33".

Plaats er even een die de usual suspects, TEC, TD, (waar zijn ze trouwens) niet een twee drie terug gooien:grijns:

Ik neem even de honeurs waar voor mijn raadplaatbroeders. Dertig minuutjes sinds het posten, is dat ok? :cool:
 
gloeiende kolen..
3x raar.

ik express een foto zoeken zonder registratie erop... zonder ook maar één clou van welk veld ze staat.. et enige aan clous wat ik kon zien was; oude delta kleuren en dc7 props.. jij kende em al?

nou.. aan jou de taak om een moeilijkere opgave te bedenken..

ps..
30 minuten is niets.. ik had er 13 ;P
 
ps..
30 minuten is niets.. ik had er 13 ;P

De mijne is toch groter . . . :D

Maar dan nu de opgave.
1. Wat is dit?
2. Wat is zijn huidige registratie (beiden) en . . .
3. Wat is zijn "echte" voormalige registratie?
Mogelijk van belang is dat de foto in 2004 gemaakt is. Er mag best een kort verhaaltje bij over het hoe en waarom van dit kleurenschema.

Watisdit15.jpg


Succes!
 
Zo lastig kan 'ie toch niet zijn? Het toestel is grotendeels wit en van een type waar we in Nederland ook heel wat stuks van hadden vliegen . . .
 
Zo lastig kan 'ie toch niet zijn? Het toestel is grotendeels wit en van een type waar we in Nederland ook heel wat stuks van hadden vliegen . . .

Het is een Hawker Hunter F58
HB-RVS / J4015, genaamd 'Papyrus'
Was vroeger de J4040
Ter gelegenheid van de 50-jarige verjaardag van de Hawker Hunter

I'm Back grrrrr:mad:
 
Last edited:
Back
Top