Een raadplaat over waar wanneer hoezo waarom en wie

Damn, die van 't Harde had ik geweten! Heb er vlakbij gewoond én regelmatig vanuit de lucht bekeken. Ik ben altijd te laat met die raadplaatjes of de oplossing komt steeds te snel... :wegkwijt:
 
Damn, die van 't Harde had ik geweten! Heb er vlakbij gewoond én regelmatig vanuit de lucht bekeken. Ik ben altijd te laat met die raadplaatjes of de oplossing komt steeds te snel... :wegkwijt:

Hi Diana, je bent dan zo'n beetje de enige die dat veldje kent! En ja, het gaat razendsnel hier soms....

Greetz, TD
 
100_0020.JPG


Pffff.... het is nog niet zo makkelijk een raadplaat te posten, veel kun je zo beantwoorden door te googlen. Moest even goed spitten in m'n fotoverzameling.

Drie vragen:

- Vanuit welk vliegtuig is deze foto genomen?
- Boven welk vliegveld?
- Wat voor helikopter staat op het veld?
 
-T6?
- Ik zie een cessna staan met een rode neus, dus van SAS denk ik. Ik gok op Teuge? (al komt het me niet bekend voor, maar toch..)
-Dat lijkt me toch een AH-64 Apache.
 
100_0020.JPG


Pffff.... het is nog niet zo makkelijk een raadplaat te posten, veel kun je zo beantwoorden door te googlen. Moest even goed spitten in m'n fotoverzameling.

Drie vragen:

- Vanuit welk vliegtuig is deze foto genomen?
- Boven welk vliegveld?
- Wat voor helikopter staat op het veld?

Op de gok (hoofdzakelijk)
- vanuit een Chipmunk
- boven Midden Zeeland
- AH64 van mijn thuisbasis EHGR
 
Nou zeg! Dacht dat in ieder geval de Chipmunk iets langer zou duren dan een uur! Ik heb er langer over gedaan om de foto te zoeken. Knap, Taildragger, alles is goed. Jij hebt de vloer.
 
Nou zeg! Dacht dat in ieder geval de Chipmunk iets langer zou duren dan een uur! Ik heb er langer over gedaan om de foto te zoeken. Knap, Taildragger, alles is goed. Jij hebt de vloer.

Bloos!
Ik geef de vloer graag aan wie hem wil nemen :nicethread:
 
Dank, heer Waldorf.
Wie kent deze man en weet waar hij bekend mee is geworden?
 
Mr. Statler, is dat niet die jonge leraar frans van mijn dochter???

Eerlijk gezegd heb ik geen idee wie dat is/moet zijn
 
Mr. Statler, is dat niet die jonge leraar frans van mijn dochter???

Eerlijk gezegd heb ik geen idee wie dat is/moet zijn

Ha ha. nee, hij doet mij meer denken aan John Peters. Die gast die tijdens de eerste golfoorlog met zijn Tornado uit de lucht is geschoten en gevangen werd genomen in Irak...
 
Flt Lt John Nicholl, de navigator van een Tornado GR 1 neergeschoten boven Iraq in Desert Storm I.

_39005433_nicholpeters203vt.jpg


Damn....TailEndCharlie heeft me op 3 minuten....:stapelge:
 
OK, denk dat ik wel een goeie heb gevonden:

Vragen:

1.) Wie was de piloot?
2.) Waar gebeurde het?
3.)Waarom?
4.) Waar ging de rel over nadat een getuige had gemeld dat.....?

781966.jpg
 
Imo Apita,
correct je hebt de floor. Oh wacht je had hem al. Jammer, want ik had nog wat meer foto's van John, inmiddels een niet onverdienstelijk boekenschrijver.
Dan neem ik hem weer terug:
1.Patrick Swayze
2.Prescott Valley, Arizona
3.Ontmoeting met een lantarenpaal na een emergency landing ergens bij een woonwijk.
4.Hij zou een borreltje of wat op hebben.

Open floor. Vandaag met de familie naar Disney!
 
Imo Apita,

Niemand heeft de plaat gezien, behalve hacker MG.
Moeten we dan zomaar voetstoots aannemen dat zijn antwoord goed is?
Om alle kromme redenaties recht te praten stel ik voor dat Imo Apita een nieuwe plaat plaats, voor IEDEREEN zichtbaar, niet alleen voor hackers.

Ordnung muss sein.

Cheers
Art
 
Back
Top