Een raadplaat over waar wanneer hoezo waarom en wie

Deze ?

95114_f260.jpg


(je wist toch dat ik het jongere neefje van FD ben, en je weet hoe jong die is, go
figure) :cool:



Cheers
Art
 
Ik meen in de meneer een testpiloot van Lockheed of Northrop te herkennen. Ik geloof dat de prototype van de P-38 een wheel had, in tegenstelling tot een joystick. Dat mij doen besluiten dat het om de prototypes van de P-38 gaat.

Echter, de man zelf lijkt erg op iemand die ik als testpiloot van de P-61 black widow op een plaat heb gezien.

Conclusie: waarschijnlijk allebei fout, maar het is my best shot ;)

*edit: Art heeft waarschijnlijk gelijk ;)

Taylor Aerocar?
 
Allemaal fout zover. Overload heeft deze meneer in het verleden wel eens genoemd en al zijn boeken bij elkaar gescharreld in de Slegte en op rommelmarkten.
(Overload is eigenlijk een sexy meisje van 18 dat graag in haar ondergoed achter de PC zit, maar zich online voordoet als een dikke piloot van in de dertig om aandacht te krijgen....)
 
@ MG, neen verkeerde continent.

Laat ik ook deze maar even weggeven want we spelen op het moment te teveel in Overloads voor tuin.

De man op de vleugel is de acteur Heinz Ruhmann.

Quax, der Bruchpilot ist eine turbulente Fliegerkomödie mit einem Schlager von Werner Bochmann („Heimat, deine Sterne“), viel Situationskomik und zahlreichen Flugszenen, die nicht zuletzt davon leben, dass Heinz Rühmann auch im wirklichen Leben ein begeisterter Sportflieger war.

Eine Besonderheit dieses Films ist die Hauptfigur, ein Anti-Held, anhand welchem gezeigt wird, wie durch Disziplin und Gehorsam selbst aus einem offensichtlichen Versager ein „deutscher Held“ werden kann – wenn man ihn nur streng genug erzieht.:haha:

4067983575.jpg


Over to Overload

Cheers
Art
 
Right...... Die had ik nooit gevonden.
Maar MG heeft goed geantwoord en heeft de vloer.
(mooiste vliegtuig dat Fokker ooit heeft ontworpen meen ik BTW)
 
Ach welnee Art,
het was multi-tasking mijnerzijds. Had toch nog geen gokje gewaagd (slechts een aanwijzinkje gebedeld, want ik was echt gemeend nieuwsgierig), maar daarnaast wel even het juiste antwoord op Overload's riddle gegeven (hoop ik vooralsnog).
Idd: over naar overload, want ik zit al klaar met mijn foto.
Ik zal even een tegenhangertje plaatsen voor al die heren van stand (zie mijn beschrijving).
 
Was al weer te langzaam met typen.
Maar goed: komt ie.
Waar is deze meneer heel beroemd mee geworden?
Het is geen makkelijke denk ik.
Vanavond eventueel tip 1.
 

Attachments

  • plaatje1.jpg
    plaatje1.jpg
    2 KB · Views: 0
;)
Ja sorry. Kan d'r niks aan doen.
Nog een foto proberen dan maar.
Het is de derde man van links.
.......
Het lukt niet. Kan iemand analoge MG even het digitale tijdperk in loodsen door uit te leggen hoe ik de bestanden kan verkleinen zodat Diana ze wel accepteert.
"Ik bun moar een eenvoudige boerenlul"
 
Maak een accountje aan via ImageShack (http://my.imageshack.us/registration/). Plaats daar je foto. Vervolgens link je vanuit Airwork naar Photobucket:

Als de foto erg groot is (4 a 5 megapixels bijvoorbeeld) moet je je plaatje even verkleinen naar bijv. 1024 x 768 via Irfanview (http://www.irfanview.com/main_download_engl.htm) of iets soortgelijks.

De IMG link in je post window ("Reageer op onderwerp") geeft een klein pop-up waarin je de Photobucket link kunt invoegen. De rest komt dan vanzelf goed.
 
;)
Ja sorry. Kan d'r niks aan doen.
Nog een foto proberen dan maar.
Het is de derde man van links.
.......
Het lukt niet. Kan iemand analoge MG even het digitale tijdperk in loodsen door uit te leggen hoe ik de bestanden kan verkleinen zodat Diana ze wel accepteert.
"Ik bun moar een eenvoudige boerenlul"

Ik snapte er ook geen biet van...

Ik ga nu gewoon naar imageshack, dan bladeren naar je foto. Dan drukken op knop HOST IT. Daarna de link onder de foto kopieëren en in je bericht plakken.
Dit alles zonder een acountje aan te maken.. snapper ook niks van.. ben ook digibeet.. werkt wel..
 
Nog maar eens proberen dan.
Bedankt voor de hulp zo ver.
Oh ja: tip 1, want ik zit weer wat krap in m'n tijd.
Morgen weer naar de Oost, dus als jullie een tijdje niks van me horen: neem gerust de vloer en dan kom ik met een paar dagen weer op de lijn.
Zijn voornaam is Bob en hij is een redelijke held.
Nogmaals: 3e van links.
 
Last edited:
Laatste tip van mijn hand dan, voordat ik vertrek.
Ze volgen elkaar wat sneller op dan gebruikelijk, maar ik wil jullie niet een week in spanning laten zitten.
Heb ook geen tijd meer om te fotoshoppen, dus hij wordt nu een stuk makkelijker (hoop ik).
 
Allemachtig, bij de raadplaatjes staat TD niet gauw met een mond vol tanden, maar dit topic is wel een aardig stukje moeilijker, dat blijkt wel.
Het maakt het er alleen maar leuker op als je het mij vraagt. Toegegeven, zoek me suf naar ene Bob die ergens heel beroemd mee zou zijn geworden en zo te zien ook nog iets met een F4 Phantom te maken heeft gehad. No further clues available :stapelge:
Dacht even aan meneer Cunningham, maar die heet Randy en geen Bob.

Nice continueing story though!
 
Back
Top