EPST klas Januari 09 (AP298)

Jongens, als jullie je leningofferte binnen hebben, kunnen jullie deze dan posten in de Financiering: Wat is jouw deal?-topic? Inmiddels zijn de rentetarieven veranderd en wat vergelijkend warenonderzoek is voor iedereen positief. Het kan je net een paar duizend euro schelen!
 
Verklaring goed gedrag

Verklaring goed gedrag

Net ff langs het gemeentehuis geweest voor verklaring van goed gedrag; die grap kost 30 euro en duurt 2 tot 4 weken :eek:, afhankelijk van je verleden! :rolleyes:

Dat gaat'm dus niet worden voor het vertrekgesprek.... In de brief staat dat we deze wel al voor de 11e naar EPST moeten hebben gestuurd, samen met je medical.

Hebben jullie hier al naar gekeken?

Greetz!
 
Bij mij duurde het 2 weken voordat ik hem binnen had. Ik zag de bui al hangen dus heb het een tijdje geleden al gedaan. Ik moest geloof ik minder betalen maar dat verschilt per gemeente geloof ik. Ja ambtenaren doen niks gratis :duh:

Ik denk dat EPST niet echt moelijk zal doen over het niet bij je hebben van die VVGG. Is toch een formaliteit (tenzij je natuurlijk ooit gezeten hebt ) je kan hem vast later nog even opsturen.

@ Iz

Ik weet niet of het voor ons op dit moment wel zo handig is om onze deal met de ABN hier te publiceren. Ik denk dat weinig van ons er iets voor voelen om publiekelijk voor complete mafkees uitgemaakt te worden door de ´professionals´ aangezien het aangaan van een financiering volgens hun natuurlijk het stomste is wat je in deze tijden kunt doen.

Ik quote jezelf maar even uit een andere thread
Good luck with that 150K buddy. Ik hoop dat je het ergens hebt liggen want 150K is een behoorlijk grote gok, niet op z'n minst in de grootste financiële crisis sinds de geboorte van je ouders.

En op dat soort opmerkingen (no disrespect) zit je als wannabe natuurlijk niet echt te wachten. Ik bedoel dus maar ;)
 
Last edited:
Net ff langs het gemeentehuis geweest voor verklaring van goed gedrag; die grap kost 30 euro en duurt 2 tot 4 weken :eek:, afhankelijk van je verleden! :rolleyes:

Dat gaat'm dus niet worden voor het vertrekgesprek.... In de brief staat dat we deze wel al voor de 11e naar EPST moeten hebben gestuurd, samen met je medical.

Hebben jullie hier al naar gekeken?

Greetz!

Ik kan mij herrinneren dat je je VVGG ook met spoed kan aanvragen.. althans dat was in 2004 zo, tijden veranderen. Succes
 
Thermal, mij hoor je niemand afraden om nu een vliegopleiding te doen. MAAR.. Doe het wel zo goed mogelijk voorgelicht en zonder roze bril. En zo goed mogelijk voorgelicht betekent ook dat je weet wat voor rentepercentage en voorwaarden nu gangbaar zijn op dit moment.

Dus laat ik het omkeren, je bent gek als je geen vergelijkend warenonderzoek doet naar hoe hoog de rente staat en wat de beste deal is die je kunt krijgen. Vergeet niet dat al vele studenten en ook vliegers met baan DUIZENDEN euro's hebben bespaard doordat hier op Airwork rentepercentages van verschillende banken werden vergeleken!
 
Dank voor het advies Iz, helaas hebben EPST-ers wat minder te vergelijken en te onderhandelen dan KLS-ers. Alleen ABN AMRO heeft een garantiefonds.

Heb je ook nog even een PM gestuurd.
 
Net ff langs het gemeentehuis geweest voor verklaring van goed gedrag; die grap kost 30 euro en duurt 2 tot 4 weken :eek:, afhankelijk van je verleden! :rolleyes:

Dat gaat'm dus niet worden voor het vertrekgesprek.... In de brief staat dat we deze wel al voor de 11e naar EPST moeten hebben gestuurd, samen met je medical.

Hebben jullie hier al naar gekeken?

Greetz!

Zit met precies hetzelfde probleem :( Heb ook nog na gevraagd of tegen een bijbetaling iets van een spoed-regeling valt te regelen, maar helaas.. Duurt (sowieso) zo'n 2 weken kreeg ik hierna te horen.
 
Ik ben ook nog in afwachting op mn verklaring. Eventjes 30 euro lichter stapte ik verbaasd het gemeentehuis uit. Ik dacht zo'n papiertje kost 10 euro ongeveer. Niet dus..

Wie had er ook al weer zo'n handig bestandje van wat mensen die al in opleiding zitten?

Hebben jullie al een afspraak gemaakt met de bank?
 
Ik weet niet hoe ze het hebben gedaan, maar mijn verklaring is al binnen!! :yeehaa:

Passen voor dinsdag zijn ook geregeld :angel:.
 
Die van mij is ook binnen:)

Ja iemand had iets doorgestuurd gekregen van mensen die al in opleiding zitten? Of had ik dat nou verkeerd opgevat?
 
Hoe gaan we morgen eigenlijk naar de rondleiding? Ik heb morgen geen auto tot mn beschikking
 
Had vorige week gepost dat alle passen waren aangevraagd, dus rondleiding gaat door :)

Heb voor de zekerheid iedereen die mee gaat nog een berichtje gestuurd.
Vergeet aub je legitimatie niet :blabla:

Mocht je nou geen auto hebben, dan kan je vast wel met iemand meerijden. Vanaf Schiphol gaan er treinen heel Nederland door, dus thuis komen lukt vast ook wel :cool:

Heb trouwens vanmiddag de onze (KLM) eerste E190 binnen zien komen. Mooie kist! Misschien kunnen we daar morgen ook nog langs lopen....
 
Oh nee toch...

Nu schiet mij te binnen dat ik op dit moment alleen mn rijbewijs heb omdat mn paspoort weg was en nog in aanvraag is.
Is mijn rijbewijs voldoende?
 
Gaan we voor vertrek nog eens even met zn allen gezellig borrelen?

Uiteraard, plek en tijdstip nog nader te bepalen. Wellicht is een nieuwjaarsborrel een idee? Dit is puur egoïstisch gepland aangezien ik rond en tijdens de feestdagen in de UK ben (o.a. even de faciliteiten in Oxford checken)
 
Hey gasten, gefeliciteerd allemaal met plaatsing bij EPST voor het Oxford programma. Ben zelf vandaag ook aangenomen voor de mei klas. Iemand hier toevallig contact met andere mogelijke mei-klasgenoten?

Ben ook wel benieuwd wie er van mijn groepje (20/21nov) door fase 2 & 3 zijn gekomen. Ik hoorde dat er 5 door waren naar fase 3, maar heb geen wie daarvan fase 3 ook gehaald hebben.
 
Ola people!

Ja, hier ik weer, vanuit Rotorua (New Zealand). 't is geweldig hier! Donderdag door naar Sydney en Vrijdag naar Townsville (great barrier reef) voor 32 graden :grijns:

Ik drink er een op jullie hier op't strand! :kerst:

Greetz...
 
Ja, hier ik weer, vanuit Rotorua (New Zealand). 't is geweldig hier! Donderdag door naar Sydney en Vrijdag naar Townsville (great barrier reef) voor 32 graden

totaaaal onnodige post dit RekkofXF ;)

Is iedereen inmiddels al bij de bank geweest?
 
Back
Top