Introducing four guys for a five-men job

... that god invented rain because he needed a new challenge. All we know is... he's called The Stig
 
... that their colours don't match, and that black is beautiful. All we know is ... She is The Boss!
 
SNF07TVBC-280_448225a.jpg
 
Brown=FD Hij laat zich toch ook niets van zich horen als de bbq er is?

Hmm. FD lijkt mij juist Orange. Als je goed kijkt naar de schrijfstijl en dit vergelijkt met FD.

En arthorizon is vast en zeker een van de andere 3, aangezien deze oude man al met pensioen is heeft hij toch niks beters te doen :D (;))

Nu nog wachten tot (een van de) mods zijn ID prijsgeeft na een aantal pints of lager, en gewoon ondertekent met z'n nickname :)
 
Nou zeg. de gekleurde moderators staan wel in de belangstelling.
Fascinerend te zien, dit hunkeren naar het wie is wat.

Ik zou zelfs willen zeggen, het is niet relevant, met uw welnemen.

Maar vooruit, als oude man die toch niets anders te doen heeft, ga ik een poging doen achter de waarheid te komen.
We kunnen hiervoor de "deductie" methode gebruiken.

Het gaat als volgt.
We stellen eerst de lijst van usual suspects vast.
Na een paar dagen, als de lijst kompleet is, gaan we afvinken. De gelouterde Airwork bezoekers kennen hun pappenheimers wel en zo doende komen we tot de juiste drie kandidaten. Aah, het zijn er toch vier? Natuurlijk, maar nummer vier is reeds weggeven door Diana na een slimme strikvraag van Koning Lucht op 13/9.
Brown is Exupery. Dus, drie te gaan.

Mijn aanzet tot de list of usual suspects (LOUS).
In willekeurige volgorde.

Art horizon (noblesse oblige)
Overload
Boss du Manche
IZ
FD
Julien
Kliko
19 of 77
Morning Glory
Capt. Kebab
El Stevo

Als er aanvullingen zijn zie ik het wel.
We zullen deze Da Vinci code eens even kraken met zn allen.:yeehaa:

Er bestaat natuurlijk de kans dat als we te dicht bij de waarheid zijn gekomen de "powers that be" in dat koffiehuis het onderwerp weg modereren.
Maar dan weten we genoeg en hebben alsnog gewonnen.

Cheers
Art
 
lol, waarom wil altijd iedereen zulke dingen weten.
Just let it be!

De werkelijke identiteit wordt niet vrij gegeven en raden heeft dus totaal geen zin.
Maar ja.. als je niets beters te doen hebt :grijns:

succes!
ga ik weer andere dingen doen.
 
Het is overigens wel vreemd dat de colours meerdere berichten in hun profiel hebben staan dan dat ze werkelijk gepost hebben!
 
Het is overigens wel vreemd dat de colours meerdere berichten in hun profiel hebben staan dan dat ze werkelijk gepost hebben!

Gok dat de 'Colors' een apart sub-forum hebben dat de gewone stervelingen niet kunnen zien..;)
 
Mijn aanzet tot de list of usual suspects (LOUS).
In willekeurige volgorde.

Art horizon (noblesse oblige)
Overload
Boss du Manche
IZ
FD
Julien
Kliko
19 of 77
Morning Glory
Capt. Kebab
El Stevo



Cheers
Art



Art, ik vind dat je hier te veel losse flodders de lucht in schiet, soms ook een flare om de aandacht van jezelf af te leiden?
Ondanks de vele wijze posts van Julien lijkt hij mij toch een ernstig gebrek aan senioriteit te hebben in mijn ogen. Waarom Julien Art?
Iz en FD niet om eerder genoemde redenen.
Boss du Manche en El Stevo horen beiden bij de Aiwork BBQ pioniers, persoonlijke meet&greet's met de forumbazin vegroot je kansen natuurlijk aanzienlijk! Zou de Ciao van Blonde dan echt de give-away zijn?, ik denk het wel! De herkenbare "Yo" van Orange idem! Of is dit echt te makkelijk?
19 of 77 post meestal in het Engels omdat dat vermoedelijk meer in zijn comfort-zone ligt dan NL, dus dat is dan toch lastiger modereren denk ik?

Vlak ook PH-JPC niet uit!
 
Mensen, bedankt voor alle aandacht mbt tot mijn persoontje!!

ff om te nuanceren, ik begin mn topics met "Jo", en niet met Yo... ik ben dus niet Mr Orange!!
Ook heb ik het op het moment druk met de integratie binnen CX .
zie je in de bar MG!!

Ik denk dat we weinig uit de moderators gaan krijgen. het blijft een interesant onderwerp.
Mijn vraag is ook, kunnen de moderators ook gemodereerd worden? en als iemand nu op de AGP schaal stijgt wordt ie dan ook moderator?
 
Yo, Jo, Io,
MG is in da house. Kliko integereren in CX, wie had dat gedacht.
Bedankt Art, dat ik ook tot de usual suspects mag behoren.
Ik zal m'n best doen mijn onschuld te bewijzen, hoewel ik dat beter aan jullie kan overlaten.

I.i.g. wil ik wel een biertje doen met Kliko, onze laatste aanwinst. Achteraan aansluiten met je 14.700 euri's Kliko.
 
Ah, eindelijk weer eens een "biertje" gedaan met Kliko.
Tussen haakjes, want Kliko had een beetje last van zijn maagje en heeft weer even tijdelijk voorgoed de alcohol afgezworen.
We hadden het erover dat de sfeer op Airwork zo veel verbeterd is de laatste tijd en hij dacht dat het aan de moderators lag.
Nou moet ik zeggen dat ik nog weinig van de moderators gehoord of gezien had, maar ben even gaan koekeloeren en inderdaad bemoeien ze zich weinig met de posts.
Wel kwam ik een opmerking tegen van White geloof ik, die een klein onderonsje tussen Cousin Avi en Overload probeerde te sussen.
Persoonlijk vind ik het wel jammer dat het wat minder knalt op airwork.
Ik vind de raadplaatjes en wie, wat, waar, waarom hoek ook wel super, maar ik mis toch wel een uitlaatklep voor mijn (luchtvaart) frustraties.
Diana, kunnen we misschien een afzeikhoek creeeren waar de colours geen toegang toe hebben en waar ik mijn scheldkannonades aan Mr. Jones, Overload, Kliko en FD kwijt kan?
Het moet af en toe weer eens ouderwets knallen op airwork!!!

Kliko, glaasje warme melk en dan lekker slapen. Morgen vroeg weer op en dan weer lekker fris de schoolbanken weer in, want CX-kisten vliegen heel anders dan Drakenkisten hoor. Pisnicht.
 
waarde collega, aka paardebeffer 1st klas

Ik voel de liefde in al je opmerkingen;)!!! NOT! redelijk wat frustratie voel ik.
jammer dat ik geen foto heb gemaakt van je tronie toen ik mn laatste KA salaris vertelde!!was voor mij pricelesss!!
anyway ga jij lekker rauwe vis eten in de terminal

oh, en wat ik tot nu heb gezien: CX kisten worden geopereerd en KA kisten worden gevlogen!! klein nuance verschil!
Nog 2 dagen grondschool en dan eindelijk weer wat sim

tjuss, van je kleine junior brother!!X

K.
ps, zet je schoenen maar buiten dan zal ik ze poetsen, dat is toch gewoon voor junior trash. Ik draai er wel een grote keutel in!!
 
Met andere woorden: je realiseert je nu dat er ook door Kliko niet meer gevlogen gaat worden, maar wel geopereerd. Ik geef je een maand voordat je dus net zo gefrustreerd bent als ik.
Die keutel hoef je niet te draaien, er ligt een verse in je mailbox te wachten en die schoenen hoef je niet te poetsen, die mag je houden.
Ik heb er net een drakenmaatje mee in elkaar getrapt, dus ze zijn redelijk versleten.
Bij de weg: die tronie van mij kwam niet van je salaris, maar van een haartje wat tussen m'n tanden was blijven zitten. Ik zal maar niet uitwijden van wie dat haartje was, want dan moet je weer naar Texas om het uit te leggen.

Zie je wel Diana, we kunnen dit toch gewoon als volwassen poppetjes uitpraten. Daar komt geen moderator aan te pas.
 
:haha:

Ben het idd eens met MG dat de oververhitte discussies de laatste tijd een beetje uitblijven. (En daarmee ook een deel van de entertainment waarde van het board IMHO :naund:) Misschien dat er enige angst heerst voor de 'Colours', maar dat kan nooit de bedoeling zijn geweest van hun aanstelling.

Maar om nou naast een herensociëteit voor de weledelgestelden (Art/Overload/Onassis etc..) en een bank met biertap voor de VM'ers en ander gespuis, ook nog eens een aparte hoek te openen om de 'ignorant wannabe's ' de oren te wassen lijkt me misschien wat veel van het goede. ;)

Mijn advies, wacht rustig af..over een tijdje is iedereen vergeten dat ze rondlopen en zal het wel weer gaan knallen!:D
 
Back
Top