Introducing four guys for a five-men job

Diana

Active member
Beste Airworkers,

Met de snelheid waarop dit forum zich voortbeweegt en ontwikkelt is de tijd gekomen voor extra moderators. Jawel. Je gelooft het niet, maar toch is het zo. Na lang wikken en wegen heb ik op basis van AGP-ranking en storm- en vuurvastheid enige gereputeerde Airworkers (echt, jullie zouden de keuze niet anders hebben gemaakt) benaderd om deze rol op zich te nemen. Tot mijn grote blijdschap hebben zij positief gereageerd.

Net als mijn achtervang sinds jaren, Exupery, hebben ze van mij een aparte moderator-mantel aangemeten gekregen. Omdat de Bond-thread van enige tijd geleden op pijnlijke wijze een generatiekloof blootlegde (50-minner zijnde), heb ik voor hun namen niet voor een Bond-thema gekozen - hoewel dat op zich best aardig was geweest. Neen, mijn beste dames en heren piloten en wannabe's, de keuze is gemaakt voor een klassieker die ook de jongere generatie bekend moet zijn. En zo niet, dan ligt dat niet aan een generatie- maar toch echt aan een cultuurkloof.

Dus bij deze, introducing: Mr. White, Mr. Blonde, Mr. Orange en Mr. Brown.

White-Orange-Blonde-plus.jpg


Het is overigens niet de bedoeling dat Airwork platgemodereerd wordt. Een pittige discussie is gewoon net als altijd mogelijk, de Airwork keuken mag best heet zijn. Een thread kan echter snel tot een kookpunt komen, en het is wel zo handig als er dan iemand in de buurt is die het gas lager kan zetten.
 
Moeten we gaan raden wie er achter deze pseudoniemen zitten, of is het de bedoeling dat we gaan raden. Een soort van "wie is de mol" zeg maar.
 
Moeten we gaan raden wie er achter deze pseudoniemen zitten, of is het de bedoeling dat we gaan raden. Een soort van "wie is de mol" zeg maar.

Je bedoelt twee keer raden?? Je mag raden wat je wilt, dat is de mens eigen. Het blijft het geheim van Paleis Airwork.

Dit is geen generatie/cultuur kloof, dit is gewoon Resevoir Dogs!

Geweldige vondst vind je niet (al zeg ik het zelf).
 
Als je alle 4 namen goed hebt, hoeveel stijg je dan op de AGP-scale? :D

On a more serious note though, goeie beslissing lijkt me...voor je plezier een forum verzorgen is leuk, maar kan me voorstellen dat het energie gaat vreten als de vlam zo af en toe in de pan slaat.
 
Last edited:
Zo, ik ben de eerste die bij Johnies koffieshop buitenstapt in de openbaarheid.

Diana heeft enkele van ons te kennen gegeven dat ze hulp kan gebruiken bij het modereren van Airwork. En wij, hierna verder bekend als "de kleuren/the colours" hebben aangegeven dit graag te doen. Wij dragen Airwork allemaal een warm hart toe en willen helpen deze goede luchtvaart informatiebron te stroomlijnen.

Wij zijn niet de Airwork politie, Discussie is goed en moet zeker blijven, als het maar binnen de algemene beleefdsheidgrenzen blijft. Af en toe zal er ingegrepen moeten worden en/of wat threads uit elkaar gehaald moeten worden.

"De kleuren" hebben samen met Diana de gelegenheid enkele cappucino's in Johnies coffeeshop te nuttigen en het e.e.a te bespreken.

Allow me to introduce myself,

Mr Blonde, aka toothpick Vick.
Net zoals de meeste moderators al wat jaren op airwork.
Heb diverse ratings op mn naam staan, is bekend met pistonpower, T-prop en Jets.
Ik denk zelf dat er weinig gemodereert hoeft te worden, ga ook zelf verhitte discussies niet uit de weg.

Ciao!
 
Yo Blonde, Orange in da house.

Why don't ya go and order me a triple mocha caramel latte, I gotta clean some blood off my B.

Ohyes zoals Mr. Blonde zegt, wij zijn niet de cops. Dus ook niet gebonden aan hun professionele code. Mess with us and you will be taken out back and we'll arrange a meeting with your maker.

Verder dan dat, have fun!


P.S. Blonde, heb je Brown en White gezien? Tijd voor een potje poker, heb m'n revanche nodig...
 
White checks in.

Heb begrepen dat Brown wat later komt.

Ook White wil Airwork wat geruststellen.
Het is beslist niet de bedoeling dat wij, Colours, er nu eens stevig boven op gaan zitten. Not at all. We helpen gewoon Diana een beetje mee om een snel groeiend board op het rechte pad te houden. Hoe minder je onze Avatar ziet, des te beter het is.

Thats all folks, have fun.

White out.
 
Ik zeg:
Art, Iz, Overload, FD en als reservekeus Kliko.
Art probeerde nog wel even een leuke afleidingsmaneuvre.
Leuk geprobeerd!
 
Sjezus, je zal mr Brown maar wezen!!

Toevallig dat ie zich nog niet gemeld heeft. Zou ik ook niet doen. :biertje:
 
Prima dat er versterking is op het mod-front maar op deze manier? Hoop :blabla: voor eigenlijk een hele serieuze functie.

Hoe dan ook, succes heren:biertje:
 
Ik zeg:
Art, Iz, Overload, FD en als reservekeus Kliko.
Art probeerde nog wel even een leuke afleidingsmaneuvre.
Leuk geprobeerd!

hehe, pronostiekjes. voorlopig denk ik:

Orange = FD
White = Art

en idd overload zal ook wel een of andere kleur zijn. voor de 4de heb ik nog geen idee.
 
Back
Top