Stand van Zaken Deel 23

Status
Not open for further replies.
Heey! Jepz, nieuwe gebruiker van airwork.
Ik zat vanaf PO2 bij mike.taks in de groep en ben 1 van "die 4" die voor de ogen naar het ziekenhuis moet. Voor mij is dat 28 Oktober, verder moet ik ook nog naar het millitair hospitaal omdat er een allergie tegen graspollen is gevonden. Voor mij was dit nieuw want ik heb nog nooit last gehad van hooikoorts of iets dergelijks. Zijn er mensen die dit ook hebben moeten doen? Ik vraag me namelijk af wat ik dan precies voor test moet doen (voor de graspollen). Alvast bedankt!
Jordy
 
Ej Jordy,

Ik moet ook voor me hooikoorts naar het CMH.
Ben er al 1x geweest, gingen ze kijke of mijn luchtwegen gevoelig waren. Je moet gewoon een longfunctie test doen, maar tussendoor op zo'n mondstukje ademen waar ze dat de 1e keer histamine in verwerken. Ik moet nu terug komen voor een 2e keer waar ze graspollen erbij gaan doen.

Greetz Martin
 
Toch maar een update voor de Stand van Zaken:
2 weken geleden gevlogen in Évora, vandaag telefonisch te horen gekregen dat ik de selectie positief heb afgerond, morgen eindgesprek op het CML. :airforce::biertje:
 
Zeg Gaara, begrijp ik goed dat je eerst toch was afgevallen, vervolgens naar de KMA bent gegaan voor een andere functie en nu alsnog bent goedgekeurd voor officier vlieger?
 
Klopt, ben afgekeurd voor de KMA en toen toch begonnen voor een andere functie. Vorig jaar een herkeuring aangevraagd en toen kwam daar uit dat ik toch goedgekeurd kon worden (is een lang medisch verhaal, komt erop neer dat er iets gezien was wat later geen reden voor afkeur bleek te zijn).
 
Toch maar een update voor de Stand van Zaken:
2 weken geleden gevlogen in Évora, vandaag telefonisch te horen gekregen dat ik de selectie positief heb afgerond, morgen eindgesprek op het CML. :airforce::biertje:

Dat is goed nieuws, Gaara. Gefeliciteerd.
 
Toch nog een update SVZ:
Nu op Ft Rucker, Alabama, bezig met grondschool, over anderhalve week eerste vlucht TH-67, en zo snel mogenlijk door naar de UH-60 Black-hawk.
Mvg Nitro
 
Ej Jan Wanneer moet je voor je ogen naar het CMH? ik 23oktober, heb iets van +0.20 ofzo waarschijnlijk. Al die kleine dingetjes :/ mja, je moet er wat voor over hebben. Was Mark nog door VMO1 + FAM heen btw?

Ik moet 13 oktober naar Utrecht. Beetje jammer dat het niet in een willekeurig ziekenhuis kan, eigenlijk...

Hij zat met kleurenblindheid, de arts ging er niet vanuit dat hij er doorheen zou komen (hij kon geloof ik nog naar TNO voor een extra test).

@mike.taks

Mooi dat de wachtrij niet zo groot meer is. Al ben ik bang dat ik toch eerst VMO-2 moet doen, helaas. Hoop dat dat een beetje vlot gaat. We wachten af!
 
Gaara, gefeliciteerd! Moet je nu ook de KMA nog een keer vanaf het begin doen of stroom je ergens in?
 
Iedereen bedankt voor de felicitaties natuurlijk,

@Flip^
Ik maak op de KMA Lang Model af, en stroom dan waarschijnlijk in bij een EMVO klas. Is nog even wachten op bericht van Amsterdam hoe dit precies in zijn werk zal gaan...
 
Super bijgewerkt! stond er echt goed van te kijken dat ik erbij stond! :D

even een lichte update;

De EMVO is nogsteeds druk in de weer met de ATPL. Waarschijnlijk zijn wij (KMA Aug. lichting 2008) de eerste groep die ATPL krijgt tijdens de EMVO. Daarentegen wordt wel later nog ATPL teruggekoppeld naar vorige groepen. Vanwege problemen met de nieuwe lesstructuur is alles uitgesteld. De mensen die in juni/juli zouden beginnen op de EMVO beginnen nu pas de 13e van Oktober.

Gewoon altijd handig om te weten dat het helaas niet altijd zo gaat als het moet!

Houdoe
 
Super bijgewerkt! stond er echt goed van te kijken dat ik erbij stond! :D

even een lichte update;

De EMVO is nogsteeds druk in de weer met de ATPL. Waarschijnlijk zijn wij (KMA Aug. lichting 2008) de eerste groep die ATPL krijgt tijdens de EMVO. Daarentegen wordt wel later nog ATPL teruggekoppeld naar vorige groepen. Vanwege problemen met de nieuwe lesstructuur is alles uitgesteld. De mensen die in juni/juli zouden beginnen op de EMVO beginnen nu pas de 13e van Oktober.

Gewoon altijd handig om te weten dat het helaas niet altijd zo gaat als het moet!

Houdoe

Wat doe je in de tussentijd eigenlijk..? Ik neem aan dat ze je niet droppen op een tropisch eiland met hele leuke meiden :( :cool: :blabla:
 
Updateje, vanavond weer geland op schiphol, terug uit Portugal

na vlucht 4 zei de instructeur in de debriefing, i quote.. "ik heb genoeg gezien", dus 5 en 6 hoefde niet meer :D

donderdag aanstaande VMO2, en dan eindgesprek afwachten
 
Updateje, vanavond weer geland op schiphol, terug uit Portugal

na vlucht 4 zei de instructeur in de debriefing, i quote.. "ik heb genoeg gezien", dus 5 en 6 hoefde niet meer :D

donderdag aanstaande VMO2, en dan eindgesprek afwachten
Gefeliciteerd man, ik kreeg hetzelfde nieuws te horen. Hoewel wij 2 nu wel die extra aerobatics zijn misgelopen ;)
 
Gefeliciteerd????? Er werd toch gezegd dat: "ik heb genoeg gezien" Niet vanzelfsprekend betekent dat het goed ging?:p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top