Stand van Zaken Deel 23

Status
Not open for further replies.
Voor jou staat de VMO-2 ingepland na de PVS? Ik had aanvankelijk dezelfde planning als Arjen namelijk, waarbij de PVS als laatste komt. Zit nu dus ook te wachten op het telefoontje dat ik langs mag komen voor de VMO-2. (of mijn PVS moet gewoon doorgaan volgens planning, maar zo had ik het eerlijk gezegd niet begrepen)
 
bedankt voor de succesjes jongens :D heb het nodig morgen, conditie enz is niet zoo goed.. maargoed, JanR idd als morgen alles goed gaat dan idd VMO-2 na PVS, ik denk ook dat die onderzoeken duurder zijn dan de PSV, dus wat dat betreft zal het niet zoveel uitmaken
 
PSV is duurder dan de keuringen hoor. Haha grapje :')

Marty veel succes met de PVS en hopelijk zie ik je tijdens de opleiding haha :p En mike ook veel succes :)
 
Haha hij heeft het anders opgevat denk ik. Ik herhaalde zijn bericht dat hij zondag al PVS had. Ik ben zelf niet bezig met selecties voor de KLu.
 
Ja hoor helemaal toppiej. Ik zit nog te wachten op reactie van KLu over de opleiding. Zou uiterlijk 3 weken van te voren te horen krijgen. Duurt nog zo lang haha :p
 
@Mike.taks

Dat schiet dus lekker op!

Ik moet eerst nog mijn ogen extra laten controleren, heb een afwijking van +1 aan een oog. Nooit wat van gemerkt. Dit kan echter nog meer zijn maar dan moet het oog worden verdoofd om goed te kunnen meten. (positief wordt automatisch gecorigeerd namelijk).

Hoop dat ik over 3 weken meer weet. PVS stond tegelijk met jou ingepland, ook voor zondag (en morgen ook de briefing). Helaas...

Veel succes in ieder geval!
 
VMO1 + fam gehaald, zondag naar portugal voor PVS

JanR, vandaag nog 4 mensen met hetzelfde verhaal, + afwijking moet altijd worden onderzocht in het CMH...
eentje had +0.25, andere nog minder zelfs..

succes ermee :( ik heb gehoord dat er nog maar 10 wachtende zijn voor het PVS op het moment, dus als je weer ingeroosterd wordt hoef je volgens mij niet zooo lang te wachten

groetjes! en ik schrijf wel weer hoe het in portugal verlopen is
 
Najah dan maar opnieuw. Mike veel succes in portugal en doe je best :D En geniet van het uitzicht, dat vergeet je nooit meer ;)
 
bedankt StarMick :D ga mijn best doen ;) het is daar in ieder geval ook lekkerder weer dan hier haha dus dat is ook mooi meegenomen!

als de vlucht vanaf schiphol mooi optijd is, dan neem ik zondag lekker mee in mooi weer :D

wat was die fietsproef zwaar zeg :D ssoow.. alles werd ff een beetje zwart enzo, al het bloed in een keer naar me benen toe.
ik had het om heel eerlijk niet verwacht, rustig uitfietsen dacht ik haha..

anyways StarMick nog even geduldig op je telefoontje wachten ;) en ondertussen niet vergeten te trainen enzo voor KMA ;)

Mike
 
Net een brief ontvangen. 20 en 21 oktober zit ik in gilze-rijen voor een vooropkomst dag dus even kennis maken met mijn mede KMA'ers. Wordt gezellig hoop ik dus ik zie er naar uit.

En over het trainen, ik was net van plan om over 15 minuten weer sportschool te gaan betreden dus dat komt wel goed.
 
@Mike.taks

Dat schiet dus lekker op!

Ik moet eerst nog mijn ogen extra laten controleren, heb een afwijking van +1 aan een oog. Nooit wat van gemerkt. Dit kan echter nog meer zijn maar dan moet het oog worden verdoofd om goed te kunnen meten. (positief wordt automatisch gecorigeerd namelijk).

Hoop dat ik over 3 weken meer weet. PVS stond tegelijk met jou ingepland, ook voor zondag (en morgen ook de briefing). Helaas...

Veel succes in ieder geval!
Ej Jan Wanneer moet je voor je ogen naar het CMH? ik 23oktober, heb iets van +0.20 ofzo waarschijnlijk. Al die kleine dingetjes :/ mja, je moet er wat voor over hebben. Was Mark nog door VMO1 + FAM heen btw?

groetjes Martin
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top