Stand van Zaken Deel 23

Status
Not open for further replies.
Zou kunnen moonshine, na pvs gaat het heel snel, de grote hoop van oud-trajecters is er volgens mij doorheen, dus loopt het ook steeds sneller door. Maar je moet wat geluk hebben met het weer denk ik, ik weet niet hoe lang ze doorvliegen in Portugal, enz.

Kan beide kanten op denk ik, dus even afwachten... En anders kom je toch gewoon naar de augustus klas, net als ik :D.
 
ik mag dinsdag voor VMO-2.
Na wat extra onderzoeken mbt m'n hooikoorts en iets "+ogen"(bleek na het druppelen nog steeds niets aan de hand te zijn:)).

Ik mocht dinsdag al omdat de groep die nu in portugal zit slecht weer heeft en langer blijft.

Zit er trouwens tussen de februari en de augustus klas nog een klas? die start in april ofzo?

grtz Martin
 
Ja april 2008 zijn ze in ieder gewel wel gestart toen op 21 april, ik denk dat dit jaar hetzelfde geld. Nice dat je voor kan voor de VMO-2 veel succes!
Langer in portugal ? mmz... zullen de weersverwachtingen verder op wel beter zijn want normaal word de pvs afgemaakt in NL dan. Nouja dat is met dit weer hier ook vrij onmogelijk!;)
 
Hee!
Ik heb antwoord terug van de Luchtmacht na ruim 2 weken. Het geweld kan losbarsten! PO-1 heb ik op 19 november, nog 2 weekjes dus...
 
Goegekeurd, of iets dergelijks...

Goegekeurd, of iets dergelijks...

Allen,

Ik heb 20 okt mijn VMO en FAM gehad, voor verkeersleider trouwens en net mijn geschiktheids- brief binnen omtrent mijn medische keuring, hoe lang duurde het voordat (enkele van jullie) het aanstellings- en arbeidsvoorwaarden gesprek kregen, ben al militair dus antecedent onderzoek zal naar alle waarschijnlijkheid geen problemen opleveren.
Al met al hoop ik om 2 februari op te mogen in Breda.

Groeten,
J
 
Even voor de stand van zaken, uit de EMVO 08-02 klas zijn er drie man naar de F-16 en 7 man zijn met de VVO begonnen.
Jrz en Erik88 gaan 8 januari naar Sheppard en Zeetsuh blijft voor de VVO.
Groeten
 
gefeliciteerd man! supervet, wanneer vertrekken jullie naar amerika?

"8 januari" overheen gelezen
 
Last edited:
Allen,

Ik heb 20 okt mijn VMO en FAM gehad, voor verkeersleider trouwens en net mijn geschiktheids- brief binnen omtrent mijn medische keuring, hoe lang duurde het voordat (enkele van jullie) het aanstellings- en arbeidsvoorwaarden gesprek kregen, ben al militair dus antecedent onderzoek zal naar alle waarschijnlijkheid geen problemen opleveren.
Al met al hoop ik om 2 februari op te mogen in Breda.

Groeten,
J


held :)

Maarre, ik kan me niet herinneren dat ik zo'n gesprek heb gehad? :eek!:





gefeliciteerd man! supervet, wanneer vertrekken jullie naar amerika?

Ik zou z'n bericht nog een keer lezen...
 
OPROEP AAN ALLEN!

Ik zoek iemand die de SvZ van me over kan nemen. Wie hier interesse in heeft, graag even een berichtje achterlaten.

(SvZ inmiddels geupdate)
 
Last edited:
moet je een nieuw topic maken, dan kan diana of een andere mod deze sluiten. Makkelijkst is om een quote te pakken van het begin topic als basis en ff de quote tags weg te halen.

En dan 1 x in de week (of meer) de status van mensen updaten of nieuwe toevoegen etc
 
Mike, zou fijn zijn! Inderdaad kan je gewoon mijn 1e post quoten en de tags weghalen.
Neem je het dan bij deze van me over?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top