Airwork Gelijkheids Piramide (AGP)

Holy sh*t Morning Glory,

Jij hebt wel een mate van disproportioneel zelfvertrouwen die je normaal alleen bij (ex) Fighterpilots vind! Hahahaha. En dan ook nog dat fight's on, check six er achter zetten. BRILJANT!

En dat tegen Diana, typisch gevalletje van " your EGO is writing checks your body can't cash".

Er kan toch niks stuk in die polyester roeiboten van jullie?
Geen uitgebreide dash-1 dus met electrische, hydraulische, motor, brandstof, pneumatische en allerhande storingen?
Je komt ongetwijfeld met het welbekende "Maar elke landing is voor mij een noodlanding!", maar mijn reaktie daarop is: "Als je er zo veel maakt, mag je er verdorie wel verdomd goed in zijn geworden."

Nu maar hopen dat Diana hapt, ouwe stoker! Lijkt wel praat voor op een plaatfeest tegen een collega vlieger die toevallig op een andere kist vliegt.

Groeten

:radar: André :radar:
 
Even de "niet begrijpers" wat op weg helpen.
Onderstaande quote is van een bekende Amerikaan.

"as we know, there are known knowns; there are things we know we know. We also know there are known unknowns; that is to say we know there are some things we do not know. But there are also unknown unknowns -- the ones we don't know we don't know."

En een quote van Art, mocht het nog niet duidelijk zijn,

"je kan een piramide wel kantelen maar niet op zijn kop zetten"

Cheers
Art
 
Diana,

zet mij maar op de banscale naast cpt-x, want ik heb het ook niet begrepen.
Er kan toch niks stuk in die polyester roeiboten van jullie?
Geen uitgebreide dash-1 dus met electrische, hydraulische, motor, brandstof, pneumatische en allerhande storingen?
Je komt ongetwijfeld met het welbekende "Maar elke landing is voor mij een noodlanding!", maar mijn reaktie daarop is: "Als je er zo veel maakt, mag je er verdorie wel verdomd goed in zijn geworden."
Kom maar, kom maar, kom maar......
Fight's on en check six.


KUMBAYA!

Beetje vergelijkbaar met....

funny-pictures-going-to-bed-without-dinner.jpg


...natuurlijk.:grijns:
 
Wacht eens even! Diana krijgt hier dan natuurlijk een bijdrage voor, anders zou ze natuurlijk zweefvliegen nooit bovenaan de piramide durven zetten!

Diana, als je nou ons beroepsvliegers bovenaan zet, zal je omzetbijdrage veel hoger worden, een vliegopleiding kost nou eenmaal een paar duiten meer dan leren vliegen in een kist met niks erin, alleen wat kunststof :duh: .
 
:nicethread:

Ik vind het een geweldige pyramide Diana! Maar ik mis een kopje voor de mensen die professioneel slagroomklopper zijn, de helikopterpiloten! Zij zijn dan wel 'beroeps', maar vallen uiteraard niet onder de échte vliegers :blabla: Oh dit verklaart het meteen, zij behoren eigenlijk (ook) tot de wannabee's :cool:

Please don't hit me! ;)
 
Er kan er maar 1 aan de top van de pyramide staan he:

[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=SVtaRujtttk&feature=related[/YOUTUBE]

:yeehaa:
 
Back
Top