Amsterdam Airlines

Eindelijk, tot nu toe is de Amstel lekker bruin geworden onder het zonnetje. Ben heel erg blij voor de piloten, stewardessen alle medewerkers van AA, because now it is showtime!!. Lekker uurtjes draaien voor de piloten en wat beter verdienen.

Contract loopy tot oktober en een optie tot verlenging. Moet Milan Airlines gaat heten. Misschien dat de piloten ook Milaan based worden? Maar is het toestel morgen weer leeg, want de plannen zijn dat ze vanaf Malpensa/Rome naar het Middellandse Zeegebied en Canarische Eilanden gaan vliegen, dus iemand een idee?
 
Last edited:
Dus ze gaan morgen echt vliegen? Wilt iemand die kist nu wetleasen of gaat Amsterdam Airlines nu zelf, eigen routes, vliegen?

Het zal mij benieuwen.
 
Last edited:
Heeft dat ding het luchtruim al verkozen of kwam hij niet eens bij V1 door afgeplatte banden?
 
Ja en heb je wel eens het interieur van die 67's van die andere Nederlandse chartermaatschappijen gezien... zo gloednieuw is dat ook niet meer.... ik wens AA many happy landings toe! eerlijk is eerlijk, elke nieuwkomer verdient een kans...
 
Ik zag 'm vanavond niet meer op z'n plek staan, dus wellicht heeft ie eindelijk het luchtruim gekozen. Happy landings AA-ers! :biertje:
 
Ze zijn op pad naar Milaan inderdaad !

aan507zt7.jpg
 
Volgens mij gaan ze vluchten vanuit Milaan uitvoeren. Dus op het moment dat hij weer op AMS staat is het contract afgelopen denk ik. Zijn ze trouwens nog wel bezig om de vloot uit te breiden? of zijn ze al blij dat ze voor hun enige kist werk hebben.
 
Back
Top