Ryanair assessment feedback

Onassis, Andre en Super Sabre bedankt voor de tips ik ga meteen
even reserveren bij ladygate guesthouse als het nog lukt.
Zit alleen een beetje met het feit dat ik geen Flight School report heb en mijn vorige
(en laatste) baas op vakantie is en dus geen Written Reference kan schrijven op dit moment
Ben ook erg laat uitgenodigd (minder dan een week voor de assessment) en had om eerlijk te zijn liever nog iets meer tijd gehad ter voorbereiding.
Weet een van jullie of het een ramp is als ik deze documenten na de assessment pas opstuur??
Verder misschien nog een laatste tip voor de assessment ???
Bedankt voor het meedenken !!

Groet,

Mike
ps Ik vlieg dinsdag naar EMA kunnen misschien wel even kop koffie doen Super Sabre?
 
Al was het een ramp: je kunt er nu topch niets meer aan doen.

Maar ik denk dat als je goed kunt uitleggen waarom je nu, op deze korte termijn, niet aan deze documenten kunt komen ze dit wel begrijpen.

Gewoon " geen tijd voor gehad" komt niet over. Maar goed, je had maar 1 week en je baas is op vakantie, who's to blame?

Stuur wel ff een mail naar je vliegschool met het verzoek om deze te maken. Hoe eerder hoe beter.

Suc6 in EMA!
 
JC,

Ik denk/hoop het ook, zoals je al zei kan er nu bar weinig aan doen.
Wel 2 hele mooie persoonlijke referenties dus...
En nu mezelf weer gek maken met Ace the technical pilot interview, als enige niet in de zon......
 
Ok, ok Onassis, wat een pechvogel dan he.......
Ik zal de database aanpassen als ik terugkom.
Nog een vraag: Kan het zijn dat ik het interview krijg met ene Sebastian (Deens)?
Ik weet het, ik blijf vragen.....
Groet,

Mike
 
Sebastien G...Toffe peer...Doet simwerk bij de SAS en vliegt in STN...geen zorgen, errug relaxed!
 
Last edited:
@Roden. Gewoon netjes uitleggen wat de situatie is. Ze zijn allemaal erg begripvol. Soms zijn we net mensen daar in het trainings department. Succes.
 
Thx voor de reply , Onassis en Overload!!
Zo te horen komt dat wel goed dan ja! En ja Overload dat vergeet ik soms even......
Ik ga weer verder met voorbereiden...
Groet,

Mike
 
Ik heb alle relevante info uit deze thread overgezet naar de Kennisbank. Correcties, aanvullingen en updates welkom. Zie Kennisbank: Ryanair.

Iedereen die interview en grading moet doen: succes!
 
Ik heb vorige week een assessment gehad in EMA, kreeg gister een standaard mail dat ik de assessment niet gehaald heb.....
Zwaar balen dus!
Ik kan alleen geen enkele info krijgen op welk deel ik dan niet goed genoeg was, weet iemand of ik er op een of andere manier achter kan komen???
 
Dat is inderdaad bagger Roden. Sorry to hear that...
Heb eigenlijk geen idee hoe RYR hiermee omgaat. Veel bedrijven (ook grotere) communiceren niet verder over resultaten.
Heb je ze al geprobeerd te bellen?
Succes!
 
Slecht nieuws ja... Er word inderdaad gezegt dat je geen persoonlijke feedback erop krijgt.. Echter een vriend van me had precies datzelfde mailtje gekregen en had naar die bekende meneer van HR gebeld, die gaf hem toen het onderdeel waar die op gezakt is (sim of interview).. Weet niet of ze er meer gedetailleerd op in gaan. Moet je maar effe proberen dan. Succes met solliciteren!
 
ik kreeg vorige week ook een mail van CAE met de vermelding dat Ryanair mij ging opbellen om een datum voor SIM en interview vast te leggen met indien succesvol een TR start in Feb 2009. Hoop doet leven dus...alleen had Ryanair dat wel niet bevestigd aan CAE en blijkt nu dat het hele feest niet doorgaat ...:mad:

Iemand hetzelfde meegemaakt ?
 
Hey iedereen,

Nou een van mijn eerste posts dus hoera! Ben al sinds juli vorig jaar klaar met de opleiding en ik werd deze week door Ryanair gebeld om op assessment te komen. Nja ik heb al aardig wat technische vraagjes van jullie genoteerd, iemand anders nog een aantal tips wat betreft het technische gedeelte? Het blijkt iedere keer anders te zijn...
Nja mijn assessment is 4 Februari dus laten we hopen dat er wat goeds uit komt!

cheers!
 
Daan;

In de kennisbank is inmiddels een leuk stukje opgenomen met aardig wat voorbeeldjes
over tech vragen.

Basic ATPL stuff; VCMA etc.. Iedereen krijgt wat anders inderdaad

Ik moest destijds carburateur ijs van een piston kist op een whiteboard uittekenen.
Duzz...?

Succes en laat ons weten hoe het gegaan is

Gr!
 
Zal ik zeker doen! ben op dit moment bezig met een mooie PMDG kist in FS om de cockpit wat beter te leren kennen en volgende week even 2 dagen de simulator in om alle skills even bij te werken.
Ik hou jullie op de hoogte ;)

sjorske jij vliegt nu zelf by ryanair?
 
Back
Top