VC
VC
Het ziet er, mijn mening, langzaam naar uit dat cityline heel mooi gebruikt wordt door de lh gf om de VC en natuurlijk de piloten die ze vertegenwoordigen (egal clh, dlh of wat dan ook voor tent) eens lekker in een hoek te drukken.
Feit is Germanwings en Eurowings doen niet meer mee, die krijgen het voor elkaar om op wonderbaarlijke wijze een tarif af te sluiten. (germanwings zelfs met gewinnbeteiligung, waar wij als 100 procent dochter gewoon naar kunnen fluiten...) Als geen honderd procent dochter is het voor lh gf veel te lastig om die mensen ergens onder te brengen mocht het met die firma's schief laufen..en zijn zij de gebeten hond. Bij ons daarentegen heeft de lh gf wel degelijk de verantwoording om ons ergens in de firma onder te brengen als de cityflug op houdt te bestaan. Daar zijn mogelijkheden voor, goed of slecht natuurlijk, want niet iedereen bij ons kan vliegen...(schuld van de vc)
Dus kunnen Mayrhuber en kornuiten het eens lekker op de spits drijven, misschien zover dat ze kunnen zeggen: Kijk toch eens wat die jongens van de VC gedaan hebben. Door die belachelijke hoge looneis en 70 stoelen regeling is CLH op de fles gegaan.
Daarna komt er opeens een oplossing voor die braziliaanse unit uit de hoge hoed, en drie keer raden, die vliegt niet bij cityline, maar ook niet bij LH, want is daar te duur (volgens lh gf dan he). En ook daar is dan de VC de boosdoener, want die arme piloten bij Lh hebben dan ook ineens minder carriere kansen etc etc.
Ook het staken in ons eentje zal M een enorme Bratwurst zijn, ze hebben allang een draaiboek klaar liggen, aangezien de VC toch niet langer staakt dan 36 uur...langer dan 48 uur kost de vc teveel geld..
Het is zo langzaamaan duidelijk dat clh gebruikt word door vc en lh gf om eens te laten zien wie de sterkste is. Jammer genoeg is dat op dit moment de lh gf. Ze zorgen er heel goed voor (door slimme persberichten en geen staking door dlh) dat de vc steeds zwakker da steht. Het doel van lh gf is overduidelijk: de vc en alles wat ze tot nu toe bereikt hebben (ktv, 70 stoelen vertrag) in een keer van de kaart vegen.
De VC zal heel erg zijn best moeten doen om de zaak weer de goede richting op te laten draaien.
Het meest jammere vind ik, dat aan het eind, wat er ook voor oplossing komt, clh met lege handen naar huis gaat..
Zo en om dan af te sluiten op zijn Maassens,
mit Kollegialen Grusse,
Viboor
VC
Het ziet er, mijn mening, langzaam naar uit dat cityline heel mooi gebruikt wordt door de lh gf om de VC en natuurlijk de piloten die ze vertegenwoordigen (egal clh, dlh of wat dan ook voor tent) eens lekker in een hoek te drukken.
Feit is Germanwings en Eurowings doen niet meer mee, die krijgen het voor elkaar om op wonderbaarlijke wijze een tarif af te sluiten. (germanwings zelfs met gewinnbeteiligung, waar wij als 100 procent dochter gewoon naar kunnen fluiten...) Als geen honderd procent dochter is het voor lh gf veel te lastig om die mensen ergens onder te brengen mocht het met die firma's schief laufen..en zijn zij de gebeten hond. Bij ons daarentegen heeft de lh gf wel degelijk de verantwoording om ons ergens in de firma onder te brengen als de cityflug op houdt te bestaan. Daar zijn mogelijkheden voor, goed of slecht natuurlijk, want niet iedereen bij ons kan vliegen...(schuld van de vc)
Dus kunnen Mayrhuber en kornuiten het eens lekker op de spits drijven, misschien zover dat ze kunnen zeggen: Kijk toch eens wat die jongens van de VC gedaan hebben. Door die belachelijke hoge looneis en 70 stoelen regeling is CLH op de fles gegaan.
Daarna komt er opeens een oplossing voor die braziliaanse unit uit de hoge hoed, en drie keer raden, die vliegt niet bij cityline, maar ook niet bij LH, want is daar te duur (volgens lh gf dan he). En ook daar is dan de VC de boosdoener, want die arme piloten bij Lh hebben dan ook ineens minder carriere kansen etc etc.
Ook het staken in ons eentje zal M een enorme Bratwurst zijn, ze hebben allang een draaiboek klaar liggen, aangezien de VC toch niet langer staakt dan 36 uur...langer dan 48 uur kost de vc teveel geld..
Het is zo langzaamaan duidelijk dat clh gebruikt word door vc en lh gf om eens te laten zien wie de sterkste is. Jammer genoeg is dat op dit moment de lh gf. Ze zorgen er heel goed voor (door slimme persberichten en geen staking door dlh) dat de vc steeds zwakker da steht. Het doel van lh gf is overduidelijk: de vc en alles wat ze tot nu toe bereikt hebben (ktv, 70 stoelen vertrag) in een keer van de kaart vegen.
De VC zal heel erg zijn best moeten doen om de zaak weer de goede richting op te laten draaien.
Het meest jammere vind ik, dat aan het eind, wat er ook voor oplossing komt, clh met lege handen naar huis gaat..
Zo en om dan af te sluiten op zijn Maassens,
mit Kollegialen Grusse,
Viboor