Weeral streik?

E

Exit

Guest
Vertel eens mannen : hoe is de situatie momenteel?
We krijgen het namelijk allemaal niet meer zo mee hier in de type.
 
Welke type?

Was er dit keer niet bij, maar vanochtend was er weer een Warnstreik, tot 08:00 LT.
45 vluchten uitgevallen. Nu de Urabstimmung...

Platleggen die toko.
 
Embraer...dacht effe dat je naar Augsburg gewisseld was. ;)

Maarrehhh...niet verkeerd. Succes.
 
Gasten...

hoe zit het met de Urabstimmung,


gaat er nog ge-warnstreik-ed worden, word er 'echt ge-streik-ed....?

wegens teilzeit en krank al 3 weken thuis en geen idee hoe de vlag erbij hangt...

het VC-forum is ook nogal rustig...

stilte voor de storm...?
 
En jawel:

Staking maandag 7 juli van 00.00 uur tot 24.00 uur bij CityLine en Eurowings !!

Alles gaat plat ...en terecht!

gegroet
C
 
goh, eindelijk eens na 3 jaar ellende?!!!!!

ben ik weer mooi de lul alsnog, mag nu MUC-DUS gaan vliegen als extraatje.

suc6 met de 30% iig
 
...En ja hoor, daar gaat ie weer... STAKING nr 2: CLH en EW 36 uur plat van vandaag 12.00 LT tot morgenavond 24.00 LT.

Damn heb ik weer vrij;)
 
airliners.de:

Bei den Lufthansa-Töchtern Cityline und Eurowings hat sich der Flugbetrieb nach Beendigung des Pilotenstreiks wieder normalisiert.
Insgesamt waren durch den Streik innerhalb von 36 Stunden rund 900 Flüge im Europaverkehr ausgefallen. Davon dürften etwa 30 000 Passagiere betroffen gewesen sein. Damit handelte es sich um den folgenreichsten Streik bei Lufthansa seit dem Jahr 2001. Die Lufthansa nannte keine Zahl der betroffenen Passagiere und sprach lediglich davon, dass innerhalb der 36 Stunden konzernweit acht Prozent ihrer Gäste betroffen gewesen seien.

mwa, 8% only?

You can do better than that!!
 
8% van het jaartotaal misschien:D
Geef hem van jetje mannen..

Effe nebenbei : zag op CDG een Air One CRJ-900.Wat mot dat , een dreigementje van Mayrhubert?
 
Nee..dat 'dreigementje' kwam gister al in de vorm van een brief aan alle 'Hanseaten'....
 
De Vorstand is weer lekker bezig.. afgelopen jaar zichzelf flink verrijken en nu CLH-ers voor de afgelopen 6 jaar 5,5 % bieden over 2 jaar uitgestreken. Goed voorbeeld doet goed volgen...
 
8% van het jaartotaal misschien:D
Geef hem van jetje mannen..

Effe nebenbei : zag op CDG een Air One CRJ-900.Wat mot dat , een dreigementje van Mayrhubert?

Die hebben ze al een tijdje, daar maak ik me geen zorgen over. Milaan als homebase... Kan slechter lopen! ;)
 
Back
Top