Waar is dit restaurant ?

Tja, inderdaad niet moeilijk, ik ken dat plaatje, waarschijnlijk gemaakt na een hurricane in 2004.
Het is 391 Bomb Group Restaurant, West Palm Beach Airport, FL. USA.
Weet niet of het restaurant er na die hurricane nog boven op is gekomen.

Er zijn overigens gespreid over the USA nog veel meer van dit soort thema restaurants. Ik ken er nog een at MIA naast 09R en er is er ook eentje at Van Nuys
naast 16L.

Klopt het S.R.?

Cheers
Art
 
Art: Klopt als een bus! Ik heb de info ook niet of het restaurant er nog staat en de gate guard ook... Veel plezier met de volgende!

Was trouwens hurricane Jeanne en daarna Frances die dit stukje historie hebben verwoest. Ik was in die tijd daar en werd geevacueerd. Was een zooitje trouwens toen we terug kwamen...
 
Goed, as I have the floor, hier is de volgende challenge. Eitje voor de G.A. vliegers.


bistro1vp5.jpg


Cheers
Art
 
OK, laatste hint.

Als je van Dusseldorf zo'n 90 NM oost vliegt ben je dicht in de buurt.
Heb je dan ook nog de Mohnedam onder je voorbij zien komen zit je zelfs op een redelijke koers.

Weggevertje nu.

Cheers
Art
 
Hmmm, ik ga niks roepen want ik ben er nog nooit geweest, en Google is your friend. Maar bedoel je niet de Eder dam? Als het direkt ten Oosten van Düsseldorf ligt heet dat.


edit: Hmm, ik denk dat ojjo29 gelijk heeft ;)
 
Yes, ojjo29 has it.

Open House.

@FlightCadet, Als je van Dusseldorf naar het oosten gaat en je komt over de Mohnedam zit je ongeveer op koers, schreef ik.
Ik had ook de juiste oostelijke koers kunnen geven maar dat leek me te flauw.

Cheers
Art
 
Affirm voor wat betreft koers. Ik zat in eerste instantie te strak op 'Oost' te turen, in tegenstelling tot 'oostelijk' ;)
 
H'm meen me te herinneren dat op veel Duitse GA velden de 4 letter ICAO code op voorkant van de toren staat geschilderd. Aan het fotoshoppen geweest ART? ;)
 
@ Fokker 52,

Nee hoor, de ICAO code stond niet op de tower vermeld. Ga maar kjken.
De naam van de Airport stond wel ergens anders, en die heb ik natuurljk even weg gelaten.:grijns:

Aangezien het Open House is, de volgende challenge. Een moeilijke dit keer.

my.php
[/URL][/IMG]



Cheers
Art
 
Last edited:
Link leidt naar je account, volgens mij, airwork.nl user.

Zou het maar snel veranderen voordat er blote dames worden ge-upload.......
 
Tsja, zo te zien aan de vegetatie gok ik toch op Zuid Amerika....

En volgens mij ben ik er wel eens geweest, Los Apoldornos Internationalos :angel:

Serveren een killer tequilla. En cocktails naar het schijnt ook....
 
???? ik zie alleen maar oer-Hollandse (of Duitse??) kopjes koffie, een stuk weggekapt bos.........ergens in West-Europa
 
Tja, Flying Dutchman gaat het zeker niet raden omdat ie de vieuw nog nooit zo gezien heeft vanaf het "members only" Airwork BBQ terras heeft gezien.


Van daar, zoals al eerder tactisch omschreven, het onvolprezen TEUGE!

En als het goed is, zit ik daar aankomen vrijdag avond lekker een biertje te drinken en een Saté tje naar binnen te duwen. Heerlijk klaargemaakt door ElStevo, want die heeft er de meeste ervaring in!

Groeten

:radar: André :radar:
 
Nou zeg, nu Ik van steeds meer kanten als Oom wordt aangesproken, vooruit dan maar.

Ome Art dacht, laat ik eens in de ban van het EK blijven deze keer en leg de bal, picture, op de stip voor een strafschoppen reeks, met de derde reserve keeper in het doel.

De eerste, Capt.K. schiet zeer beheerst, met precisie, net naast de rechterpaal.
De tweede, Diana, dacht, kan ik ook, met precisie, net over de lat.
De derde, Loko, met een grijns als van Ballack,schiet hem lachend in handen van de doelman.
De vierde, Andre, leerling van J.Neeskens, schiet hem echter keihard, met kalk stip en al onhoudbaar in het doel.

Konklusie, de eerste drie waren aan het tijdrekken, wel leuk gevonden moet ik zeggen,maar, Andre has the floor.

Cheers
Art

Nederland-Rusland, 1-1, strafschoppen.
 
Back
Top