Stand van Zaken Deel 22

Status
Not open for further replies.
Goedenavond mensen :D
Ik kijk al regelmatig eventjes op dit forum om te kijken hoe andere mensen het er vanaf brengen met de keuringen van de KLu, maar ik wil eigenlijk iets weten.
Ik heb deze week (afgelopen zondag tot gisteren) doorgebracht in Portugal bij Èvora voor de PVS en was daar met 4 man. Die andere 3 hebben netjes 6 vluchten gedaan en ik mocht stoppen na 4 vluchten vanwege goede resultaten.

Maar gebeurt dat eigenlijk veel vaker dat je al vroegtijdig mag stoppen met PVS omdat je het goed doet?
 
Komt wel voor, maar niet veel.

Eventjes iets heel anders als het mag. @ Starmick, welke opkomst datum mag jij komen? Ik hoorde namelijk dat er nu al groepen vol zaten met vliegers? Enig idee?
 
Ik heb wel zoiets gehoord ja. Scheen nog wel plek te zijn bij de volgende klassen maar die werden gereserveerd voor de beste. Ik krijg volgende week hopelijk iets te horen over opkomst datum en dan zal ik het je laten weten :)
 
Vandaag eindgesprek gehad en ik heb positieve aanbeveling :D Ben dus aangenomen, maar toen kwamen ze gelijk met het nieuws dat de vrouw die over personeelszaken gaat (opkomst datum, contract enz) er niet was. Dus ik weet nog niet wanneer ik met opleiding kan beginnen ik zou binnen 2 weken gebeld worden.

Ik hoorde trouwens nog dat er 55 mensen in wachtrij stonden voor PVS :eek:
 
De data die voor mij zijn ingepland zijn als volgt:

PO1 en intake GVSS 2 sep
GVSS 8 en 9 sep
PO2 16 sep
VMO1 en Fysieke test 18 sep
VMO2 22 en/of 23 sep
Briefing PVS 26 sep
PVS (Portugal) 28 sep t/m 4 okt
Eindgesprek 16 okt

Ze knallen het hele traject dus in anderhalve maand er doorheen. Gaat dat goed, en zijn er genoeg open plaatsen op de opleiding dan zou ik kunnen beginnen op 3 november.

Maar het is natuurlijk wel zo dat ze nu die data enorm overboeken omdat ze er van uit gaan dat het grootste gedeelte van de mensen toch zakt en niet een onderdeel mag/hoeft te doen.

Misschien kunnen anderen die sinds februari in het selectietraject zitten of hebben gezeten wat meer ervaringen delen over specifiek het verloop van de keuring?


hey arjen, ik heb precies dezelfde data als jou :).
Moet je 2september ook om 12uur?
zie je dan wel, en succes (H)
 
Ik heb morgen ( 20 aug ) mijn PO-1. Bij mij word ook het hele traject afgewerkt in ongeveer 2,5 maand, dus dat gaat behoorlijk snel. So wish me luck!

Zijn er toevallig nog meer mensen die morgen hun PO-1 hebben ?

Greetzz.
 
Dankje Arjen :D

Damn ik dacht dat ik bij die coordinatietest een diepterecord had gevestigd :wegkwijt:.
Dat taartje heeft alle hoeken van het scherm heel goed leren kennen, en het midden eventjes haastig gedag gezegd. :stapelge:

Achteraf linkervoet 9 (of 8) rechtervoet 7, rechterhand 6. :D

Luistertest foutloos.
Instrumenten 56 v/d 60 goed.
 
Ik had op die test alles 9 op die horizontale beweging na. Daar had ik 8. Luistertoets had ik ook 9. Maar goed istria, gefeliciteerd en succes bij de volgende :D
 
Nee paar berichten hierboven zie je dat ik al door keuringen heen ben. Ik had vorige week mijn eindgesprek met resultaten :)
 
@Christiaan117: De persoon die over personeelszaken gaat, contract/arbeidsovereenkomsten enzovoort, was er jammer genoeg niet. Dus ik weet niet wanneer ik mag beginnen. Ik zou binnen 2 weken gebeld worden en er is nu al 1 week voorbij dus ik hoop snel iets te horen eigenlijk.

@Oizno: Agh over paar maandjes gewoon opnieuw proberen toch? ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top