Stand van Zaken Deel 22

Status
Not open for further replies.
Ze werken op het moment met een systeem waarbij alle keuringen al ingepland worden, inclusief je eventuele opkomstdatum. De april en augustus opkomsten zijn voor zover ik weet al vol, dus in de planning zal het wel november worden.

Dit houdt waarschijnlijk ook in dat de keuringen pas een paar maanden daarvoor zijn.

MAAR, niets zo veranderlijk als de planning bij het CML, dus wacht gewoon op de brief, dan zie je hoe het zal gaan.

Succes met je keuringen!

Red
 
Ze werken op het moment met een systeem waarbij alle keuringen al ingepland worden, inclusief je eventuele opkomstdatum. De april en augustus opkomsten zijn voor zover ik weet al vol, dus in de planning zal het wel november worden.

Dit houdt waarschijnlijk ook in dat de keuringen pas een paar maanden daarvoor zijn.

MAAR, niets zo veranderlijk als de planning bij het CML, dus wacht gewoon op de brief, dan zie je hoe het zal gaan.

Succes met je keuringen!

Red

Ok dan, maar aangezien mijn opleiding e.d., mag ik er dan vanuit gaan dat ik zoiezo word uitgenodigd voor de keuring?
 
Ok dan, maar aangezien mijn opleiding e.d., mag ik er dan vanuit gaan dat ik zoiezo word uitgenodigd voor de keuring?

Op de site staan een paar voorwaarden, bijvoorbeeld Havo of vwo diploma. Als je aan die eisen voldoet (en niet op je sollicitatieformulier invult dat je blind bent) mag je er vanuit gaan dat je wordt uitgenodigd voor de eerste keuring. Je kunt hierover meer vinden in de kennisbank, onder hoe wordt ik piloot en dan Koninklijke Luchtmacht.
 
Ok dan, maar aangezien mijn opleiding e.d., mag ik er dan vanuit gaan dat ik zoiezo word uitgenodigd voor de keuring?

Toen ik mijn aanmelding had ingestuurd kreeg ik initieel een afwijzing omdat de KLu dacht dat ik niet genoeg wiskunde heb "genoten" ...

Ik denk wel dat als ze je aanmelding hebben ontvangen dat je dan gewoon netjes antwoord krijgt. En zo niet, gewoon even bellen. Ze zijn heel erg behulpzaam daar en nemen even de tijd om je vragen te beantwoorden.
 
Het duurde bij mij ong. 3 a 4 week voor ik brief terug kreeg, ik zit in me laatste jaar van havo, en ik heb het geluk dat ik inderdaad alle testen in 10 week heb, mits ik ze doorkom. Ik sta nog voor aug. voor de kma, maar april en aug zitten eig al zo goed als vol, dus je moet wel op november rekenen. Verder zou ik je aanraden op airwork te kijken onder kennisbank >koninklijke luchtmacht, daar zul je heel wat wijzer worden. Kijk eerst goed rond en lees je goed in. Wacht de brief af, en gewoon proberen.
 
Nog maar 6 wachtende kandidaten voor mijn in de wachtmap :D, gok dat ik in mei de overige onderdelen in een blok heb (PO-2, VMO1, VMO-2 en PVS).
 
VMO1 en FAM ook in de pocket. Datum VMO2 is nog onbekend, datum voor PVS is 31 augustus!

Gefeliciteerd!

Als ik 10 april door de VMO2 kom moet ik op 17 augustus naar portugal, ik reserveer wel vast een pilsje voor je :grijns:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top