Stand van Zaken Deel 22

Status
Not open for further replies.
Hey mensen,

ik ben gisteren door de GVSS heen gekomen!!!
W00h00!!!!! :rt:
We waren van de 10 man met zn 3en door.
Jammer trouwens voor de jongens die helaas afvielen.
Neluss, jij mag gelukkig nog eens proberen, go for it man!
Volgende week heb ik op dinsdag de PO2 en donderdag de VMO+FAM, dus tegen die tijd zien we wel weer verder.

ciao, Ottie

Gefeliciteerd man!
En Neluss... voelt toch wel goed he een herkansing ;)

Doen ze de GVSS nu met 10 man in twee dagen ? Aangezien het normaal altijd 6was. Hebben ze er dan ook nog wat sims bijgekocht?

-RML16
 
Ik heb de uitnodiging voor PO-1 binnen. Ik sta voor 10 juni ingeroosterd.

Gefeliciteerd met het solliciteren, Istria!

Goed leren voor de in-take, lekker vroeg naar bed gaan en goed ontbijten en laat het dan lekker op je af komen! Maak je niet druk, zijn allemaal hele normale mensen daar bij het CML, hoor! De sfeer is heel gemoedelijk (en de koffie is gratis! ;))

Succes en groeten!
 
Al een maand geleden sinds de laatste update. Misschien wordt het eens tijd dat iemand anders de SvZ bij gaat houden?
 
Klopt het is lang geleden. April is er weer een nieuwe lijst :). Ben van plan het dan elke 2 weken te updaten, dus zeg maar half april weer een nieuwe, en begin mei ook weer.

- Marty
 
OKe ten eerste ottie van harte gefeliciteerd met het behalen van je gvss petje af , ps wanneer sta je voor de pvs ? heb je al datum?
Ten tweede jammer neluzz volgende keer beter;)

en ten 3de

Gefeliciteerd met het solliciteren, Istria!

Goed leren voor de in-take, lekker vroeg naar bed gaan en goed ontbijten en laat het dan lekker op je af komen! Maak je niet druk, zijn allemaal hele normale mensen daar bij het CML, hoor! De sfeer is heel gemoedelijk (en de koffie is gratis! ;))

Succes en groeten!

Dat van die gratis koffie wou ik even horen:) ik heb po1 en gvss intake op 9 april staan:), ik ga boekje heel goed leren, en ik laat het inderdaad wel op me afkomen. Ik ben nog erg jong, 17 en zit in me laatste jaar van havo. Ik hoop dat het niet te jong is:)
 
OKe ten eerste ottie van harte gefeliciteerd met het behalen van je gvss petje af , ps wanneer sta je voor de pvs ? heb je al datum?
Ten tweede jammer neluzz volgende keer beter;)

en ten 3de



Dat van die gratis koffie wou ik even horen:) ik heb po1 en gvss intake op 9 april staan:), ik ga boekje heel goed leren, en ik laat het inderdaad wel op me afkomen. Ik ben nog erg jong, 17 en zit in me laatste jaar van havo. Ik hoop dat het niet te jong is:)


Leeftijd hoef je je niet druk om te maken :) ik was ook 17 toen ik begon heb ook gvss gedaan toen ik nog 17 was. Maak je niet druk ;) gewoon het beste van jezelf geven en het komt goed!
 
Dankje Makaveli.
Leren is niet moeilijk/vervelend als het boeiende stof is, dus dat is geen probleem :p
En die gratis koffie zal mijn hersencellen ook wel een handje helpen ;)
 
OKe ten eerste ottie van harte gefeliciteerd met het behalen van je gvss petje af , ps wanneer sta je voor de pvs ? heb je al datum?
Ten tweede jammer neluzz volgende keer beter;)

en ten 3de



Dat van die gratis koffie wou ik even horen:) ik heb po1 en gvss intake op 9 april staan:), ik ga boekje heel goed leren, en ik laat het inderdaad wel op me afkomen. Ik ben nog erg jong, 17 en zit in me laatste jaar van havo. Ik hoop dat het niet te jong is:)

leeftijd zegt niks.. ik ben nog steeds 17 en hoef alleen nog maar mn PVS :p
 
Dat is allemaal snel jongens!! Hoop dat er voor mij ook snel een plek vrij komt voor PO-2 en verder. De planning die gemaakt was ging niet door vanwege overcapaciteit. Nu wachten op telefoontje van het CML. Zodra ik het weet zal ik het melden.
 
Ik had / heb het geluk dat ik in het nieuwe systeem val. Mits je door alle testen heenkomt alles binnen 2 maan eigenlijk, 9 april eerste testen. Aug Kma
 
Bedankt voor de felicitaties, morgen en donderdag zien we weer verder!
Mijn PVS staat pas in augustus gepland, maar mochten ze het naar voren schuiven zou ik het prima vinden...

@ Silent-D: Augustus KMA? Dan heb je wel flink voorrang gekregen, iedereen die ik nu tegenkom op de keuringen staan erin voor November.. Het is je wel gegund trouwens hoor!
 
Hoi,

Ik heb morgen de PO-1 voor de eerste keer. Ik heb trouwens die Luistertest van Tjeerd gedaan maar die vond ik trouwens wel héél snel gaan...te snel eigenlijk. Verder heb ik helemaal niets geoefend qua sensor-motorisch aanleg enzo. Ik laat het gewoon op me afkomen en doe mijn uiterste best.

Even ter info:
Ik heb vorige week een brief gekregen met daarin dat de intaketest voor de GVSS niet meer wordt afgenomen na het behalen van de PO-1. De intaketest wordt volgens mij helemaal niet meer afgenomen, maar er wordt dan veronderstelt dat je de theorie goed heb geleerd voor de GVSS.

Handig is ook dat ik een soort oefentoets voor de theorie heb gekregen.

Correct if Im wrong.
 
@ Silent-D: Augustus KMA? Dan heb je wel flink voorrang gekregen, iedereen die ik nu tegenkom op de keuringen staan erin voor November.. Het is je wel gegund trouwens hoor!

Ja klopt, ik stond er zelf ook van te kijken want voor ik mijn brief kreeg zat ik al een tijdje op dit forum, en zag ik inderdaad dat velen pas voor november staan. Misschien heeft het er mee te maken dat ik nog in mijn examenjaar van havo zit, want mijn pvs staat ook voor de meivakantie;) Maja eerst 9 april maar eens po1 en gvss intake halen.
@ justmeok, het lijkt me nogal raar dat ze de gvss intake helemaal niet meer behandelen? ik heb 9 april mijn eerste testen en ik heb geen brief thuis.

En nu ga ik weer hard leren voor school, dinsdag begint mijn laatste toetsweek voor mijn examens;)
 
@ justmeok, het lijkt me nogal raar dat ze de gvss intake helemaal niet meer behandelen? ik heb 9 april mijn eerste testen en ik heb geen brief thuis.

En nu ga ik weer hard leren voor school, dinsdag begint mijn laatste toetsweek voor mijn examens;)

Ik denk dat je dan nog die brief thuis krijgt. Ik had die brief ook pas afgelopen donderdag gekregen terwijl ik morgen al de PO-1 heb. Maar komt goed uit, want ik had vrij weinig gedaan voor de intaketest, en morgen heb ik een tentamen (eigenlijk de hele week).

Als ik PO-1 haal heb ik volgende week de GVSS (zonder intaketest). Maar het is alleen een beetje stom van mij want nu zie ik dat ik die dag een tentamen heb in de ochtend...:bwah:
 
Mensen,
ik ben nieuw hier.
Ik ben Lars Linders, 22 jaar, 1.85 lang.
Ik ben vorige week op donderdag 20 maart naar de voorlichting voor Officier Vlieger geweest in Woensdrecht.
Ik had al erg veel intresse in de functie Vlieger, maar na deze voorlichting is mijn intresse alleen nog maar groter geworden!:airforce:
Ik heb direct mijn sollicitatieformulieren meegenomen, en thuis ingevult.
Momenteel ben ik bezig met een HBO opleiding en ben van plan dit jaar mijn Propedeuse te halen. Wiskunde, Engels en Nederlands heb ik al behaald van mijn propedeuse en dit heb ik doormiddel van een kopie mijn studiepuntenlijst duidelijk gemaakt, en uiteraard bijgevoegd bij de sollicitatie
De sollicitatie + benodigde bijlagen heb ik gisteren (dinsdag 25 maart) op de post gedaan.

Mijn vraag aan jullie, jullie hebben nu eenmaal meer ervaring met de procedures e.d. dan ik.

Word iedereen uitgenodigd voor PO-1, of word er vooraf ook al geselecteerd na aanleiding van de sollicitatiegegevens?

Wat kan ik verwachten?
Word ik snel uitgenodigd? Er werd mij namelijk op de voorlichting verteld dat alles binnen 10 weken word afgehandeld. Dus vanaf sollicitatie t/m einduitslag of je aanbevolen word.
 
Iedereen wordt uitgenodigd voor selecties, zolang je maar aan de eisen voldoet. Het lijkt mij vrij duidelijk dat als je over een diploma schoffelkunde beschikt dat dit niet voldoende zal zijn.

Het enige wat je kunt verwachten is een brief tot uitnodiging, verder niets. Of je snel uitgenodigd wordt weet niemand, ik ken geen mensen die beschikken over een glazen bol. 10 weken is 10 weken, geduld is een schone zaak.

Ik raad je vooral aan om de zoekfunctie te gebruiken voordat je wellicht vragen stelt waarop het antwoord al gegeven is.

Succes
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top