Stand van Zaken Deel 22

Status
Not open for further replies.
hoelang duurt het trouwens ongeveer voordat je een brief krijgt van het CMH voor de afspraak van VMO-2 nadat je de FAM hebt gedaan?
 
Ik anderhalve maand! Maar dat is ook niet normaal (denk een foutje). Maar denk dat je die na 2 weken binnen hebt, en anders gewoon gaan bellen met het CML tuuttuut.

Ik zit al meer als 2 maanden te wachten op me PVS. Heb de 29e november laatste bezoek aan CML gehad, en sinds dien zit ik als een mak hondje te wachten/bellen/wachten. Dus gewoon bellen, komt het helemaal goed!

Succes met wachten,

Groeten Martijn
 
Ik kreeg ze al vóór m'n FAM, die heb ik 11 feb nl. De volgende dag (12 feb) mag ik naar Utrecht. Nou superfa, dat ga ik je daar waarschijnlijk zien! Ik moet vanaf 9uur langs bij Neurologie en Longziekten, maar ik ga meteen ook proberen bij andere polies langs te gaan. Hoelaat en waar moet jij, dan zie ik je misschien nog wel?
 
Ik moet drie verschillende dagen... niet achter elkaar, laatste pas 14 maart !

Oef ik dacht dat ik 12/2 m'n eerste had maar is 13/2.. ik heb dan neurologie
 
Ik ook drie dagen. Maar goed, dan zie ik je dus niet dinsdag. Although veel succes, hopen op positieve uitslag!
 
en voor welke opkomstdata(KMA) staan jullie? krijg je voorang als je voor april staat of is er gewoon een lange wachtlijst?
 
Je krijgt voorrang ja. Kijk bij de uitnodiging achter je naam welk cijfer er staat. Ik heb drie, namelijk augustus, 1 staat voor feb, 2 voor apr denk ik zo... (enz)
 
Ik heb ook prioriteit 3, in het geval zoals jullie het schetsen, echter zoals de data nu in de brief van de Klu staan, zou ik op 3 november beginnen op de KMA. (voor de snuggere lezers, inderdaad als ik alles zou halen)

de volgende data heb de volgende onderdelen:
20 februari: GVSS
26 februari: PO-2
28 februari: VMO-1 + fysieke test
10 maart: VMO-2
18 juli: brieving PVS
20 - 26 juli: PVS
07 augustus: eindgesprek
27 en 28 oktober: introdagen
03 november: opkomst KMA

In dit geval gaat mijn 1e voorkeur (augustus) niet op en sta nu voor de november klas (fictief) op de lijst.

Wellicht meer mensen met keuringen op dezelfde data?
Maar goed eerst de GVSS!!
 
Last edited:
Yo yo,

Allemaal grootste plannen hier heren! Goede zaak!

Ik heb net me VMO2 achter de rug, en kan lekker relaxen op de uitslag. Ik zelf heb prioriteit #2 dus sta zoals het dan word uitgedrukt voor 21 april. Mijn PVS zal week 10, 11 of 12 worden, maar daar heb ik opzich genoeg tijd voor.

Ik houd jullie op de hoogte, maar als VMO2 binnen is, schrijf ik me meteen in bij Steef zijn topic! Die PVS geloof ik wel ;)!

Prettig weekend,

Martijn
 
Met m'n HBO papieren heb ik uiteindelijk kunnen voldoen aan de wiskunde eis ! Ik ga eind maart beginnen met PO1.

!!!!!!!!!!!!!! :D
 
update-tje voor de SvZ:
- Nu wachtend op uitslag VMO-2
- Week 14 óf week 19 PVS
- 19 mei opkomst KIM
 
Als je de KMA ervaart als een zware en moeizame periode, bepaar jezelf en anderen dan een hoop moeite en haak af na het introductiebivak. Je hebt jezelf dan duidelijk niet goed laten voorlichten en gaat jezelf later in het traject ongetwijfeld toch tegenkomen. Naar mijn bescheiden mening wil je vlieger worden of je wilt dat niet. Iets dat betekent dat jezelf niet laat tegenhouden omdat het regent en je jezelf zielig vindt. Doorzettingsvermogen om vlieger te worden bij de KLu is tijdens iedere fase van de opleiding vereist. Lijkt het je stiekem leuker om bij de KLM te gaan sturen maar vind je de opleiding zo duur, dan heb je bij de Luchtmacht niets te zoeken. Voor de luchtmacht willen vliegen moet een weldoordachte keuze zijn. Iets waarvoor je tot het uiterste wilt gaan.
Denk hier over na voordat je solliciteert want het is werkelijk kansloos dat aspirant-vliegers tegenwoordig in zulke grote getalen vrijwillig stoppen op de KMA.

Just my 2 cents...
 
Hey Viper (Danny, gok ik),

Zie eerst maar eens zover te komen, dan praten we verder!! Dit geld voor iedereen, kijk niet verder dan je volgende keuring want jezelf druk maken om dingen die nog niet aan de orde zijn hebben slechte invloed op de keuring die komen gaat!

Dus laat iedereen zijn ding doen, dan kan iedereen dat voor zichzelf bepalen! En wie af wil haken, haakt toch lekker af. Maarom maak jij jezelf daar druk over? Of ben je undercover KLU'er die indirect enquetes aan het houden is, haha!

Groeten, en zie je nog wel keer op Volkel als je nog leeft?

SeeYa
 
Als ik me niet vergis en de SvZ klopt is ViPeR al lang en breed door de selecties heen..
 
Zoals zijn profiel ook aangeeft, hij zit op EHVK, heeft een GMB en vliegt op een F-16.

Ik zal binnenkort de SVZ weer eens updaten. Succes iedereen!
 
Hey Viper (Danny, gok ik),

Zie eerst maar eens zover te komen, dan praten we verder!! Dit geld voor iedereen, kijk niet verder dan je volgende keuring want jezelf druk maken om dingen die nog niet aan de orde zijn hebben slechte invloed op de keuring die komen gaat!

Dus laat iedereen zijn ding doen, dan kan iedereen dat voor zichzelf bepalen! En wie af wil haken, haakt toch lekker af. Maarom maak jij jezelf daar druk over? Of ben je undercover KLU'er die indirect enquetes aan het houden is, haha!

Groeten, en zie je nog wel keer op Volkel als je nog leeft?

SeeYa

Als je je niet goed voorbereid en wat je voor je kiezen krijgt op de KMA zo'n verassing blijkt dat je afhaakt, dan heb je blijkbaar niet goed voor je zelf kunnen bepalen wat de KMA/ Luchtmacht inhoud.

Zolang er mensen afhaken op de KMA is dat zorgwekkend omdat dan iets in de selectie, of tijdens de selectie, vanuit die jongen, meid of vanuit de luchtmacht zelf te kort is geschoten.
 
Update

Update

Voor de stand van zaken:

Je mag mij in een vakje Militair Wetenschappelijk Opleiding plaatsen.. Mijn EMVO begin waarschijnlijk pas in 2011! Duurt nog even..

Alle vliegers uit mijn lichting (Aug 2007) zijn allemaal weg in Breda. Alleen de lang model vliegers (ik en nog één ander) zijn nog op de KMA. De niet-vliegers zijn ook nog op de KMA voor de ALO.

Hoop nog veel mensen voorbij te zien komen dit jaar! - Gaat zeker nog gezellig worden!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top