Stand van Zaken Deel 22

Status
Not open for further replies.
Ik geef je weinig kans!! Ik ben al bijna 10 weken aan het wachten op me PVS, dus laat staan dat ze het binnen 10 weken wel op de juiste rails hebben! Al hoop ik het je van harte, maar focus je niet op die gedachte, kan het alleen maar tegenvallen.

Succes iig voor de heren die volgende week aan de KMA beginnen, wie weet mogen jullie mij in april en nog diverse ontgroenen daaro! Dus bedenk maar alvast een goed PvA.

Gr.
 
Het klopt, ze gaan de selecties inkorten en dan is het mogelijk om het binnen 10 weken te halen.. toch beter dan die 10 maanden die het nu (met wat geluk) duren..
 
@sharpe. klote man. iig succes met burgerluchtvaart!

Ik heb al jaren mijn zinnen gezet op een luchtmacht-uniform, vliegend of niet vliegend. Ik zal er goed over na moeten denken of ik het wel bij de burgerluchtvaart wil proberen. En wat ik anders wil doen bij de KLu.
 
@ Sharpe:

Hey Sharpe, snap wel je punt vwb het KLu-pak, heb ik zelf ook. Civiel lijkt vaak een logisch vervolg als je militair wordt afgekeurd, maar voor mij is ook de KLu een erg positieve werkplek en gaat het mij niet alleen om het vliegen. En volgens mij hebben ze nog veel andere leuke functie. Vlieger was voor mij wel het hoogste doel, maar op de 2e plek komt niet perse de civielele luchtvaart, want afgezien van het feit dat je bij allebei vliegt heb je het natuurlijk over totaal andere functies!!

Ik weet niet hoe oud je bent, maar als je nog jong genoeg bent zou ik ervoor kiezen om paar jaar te gaan studeren op de KMA. Bijv. intell zou mij leuk lijken, of techniek! Helaas ben ik al te oud om nog lang model te gaan doen om de KMA, maar zou er zeker goed over nadenken!!

groetjessssss
 
en andere alternatieven? zoals politie-heli, trauma heli e.d.? lijkt mij iig nog zeer uitdagend...

Ik ben afgekeurd op mijn ogen(dieptezien). Hoe groot is dan de kans op een andere vliegende functie? Dat zou ik dan weer moeten laten testen, ik geef mezelf alleen weinig kans. ;)

@ Sharpe:
*KNIP VERHAAL*

Ik weet dus niet of ik compleet militair afgekeurd ben, ik heb de rest van het VMO niet eens afgemaakt. Misschien een beetje stom, maar ik dacht niet echt na op dat moment. Ik moet dan weer de molen in, eerst maar de luchtmacht/CML bellen of en zoja welke testen(denk aan PO2) blijven staan en wat de opties zijn.

Ik heb ook al zitten kijken naar Intell en Techniek. Heb jij je daar al verder op georiënteerd?
Ik zal wel tot pm overgaan, het blijft hier wel het vliegersforum. ;)
 
Ik ben afgekeurd op mijn ogen(dieptezien). Hoe groot is dan de kans op een andere vliegende functie? Dat zou ik dan weer moeten laten testen, ik geef mezelf alleen weinig kans. ;)



Ik weet dus niet of ik compleet militair afgekeurd ben, ik heb de rest van het VMO niet eens afgemaakt. Misschien een beetje stom, maar ik dacht niet echt na op dat moment. Ik moet dan weer de molen in, eerst maar de luchtmacht/CML bellen of en zoja welke testen(denk aan PO2) blijven staan en wat de opties zijn.

Ik heb ook al zitten kijken naar Intell en Techniek. Heb jij je daar al verder op georiënteerd?
Ik zal wel tot pm overgaan, het blijft hier wel het vliegersforum. ;)

Ik heb echter wel interesse in je uitkomst hoe verder bij de KLu. Met wie je dat besproken hebt en wat de mogelijkheden zijn. Dus heb je wat nieuws, doe ff een PM'tje als je wilt :)

Succes verder!
 
Dan heb je hem dus niet met mij..

Ik heb hem namelijk op 4 Februari. Zijn hier nog meer die dan moeten? :radar:

Helaas niet nee.......... Ik kon nog wel 8 & 9 februari! Alleen dat leek mij niet heel verstandig. Zeker gezien het feit dat ik net met pijn en moeite mijn verjaardagfeestjes heb gepland! (op 5 en 7 februari). dus: :passed:

Wellicht als we doorgaan naar de volgende testen dan we samen kunne reizen!! Als we het lief vragen aan het CML mag dat vast wel. :rt:
 
Jup dat zijn het bijna allemaal, omdat de eisen voor Heli vlieger bij de trauma een mind whopping 1000 uur pilot in command zijn, waarvan 500 op gast turbineheli's en zie jij maar eens via particuliere weg aan zoveel uren te komen.
Heb je al eens gekeken bij ik dacht heliport misschien moet je daar maar eens navraag doen naar jouw mogelijkheden.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top