Stand van Zaken Deel 22

Status
Not open for further replies.
:eek!: Waren we met 3 groningers dan de 14e?

Jij, HkNeef en ik..

Volgende keer ff samen reizen als het zo uit komt dan?
 
Hey had helemaal niet gezien dat je ook uit Groningen kwam!

Maar lijkt me een goed plan, dan laat ik je het wel weten via PM wanneer ik GVSS heb.
 
Bij welke test viel je af als ik vragen mag?

Stereopsis (dieptezien) en een cilinderafwijking die niet gecorrigeerd kan worden.
Lui oog is de oorzaak van het eerste, ik heb wel altijd geweten dat mijn ogen het struikelblok konden worden. Maar als je alle keuringen doorkomt dan ben je zo blij en hoopvol en sta je er toch niet meer bij stil dat je ogen ook echt het einde betekenen.

Er zijn mensen met een lui oog die er wel doorkomen, helaas viel ik buiten die groep.

Ik kan nu mezelf in ieder geval op mijn 40ste nooit verwijten dat ik het niet geprobeerd heb.
 
Helaas helaas! Net telefonisch het slechte bericht gekregen dat ik ben afgekeurd op aanleg voor astma. Nooit verwacht, omdat ik namelijk nog nooit ergens last van heb gehad. Maar bij de KLu willen ze het risico niet nemen natuurlijk dat ik tijdens een missie ineens benauwd word enzo...

Preciezere info: Er waren 3 concentraties histamine die je dus ingeademt krijgt. 2,4 en 8.. (gram per m³?) ik heb de 8 niet eens gehad. Bij 8 mag je namelijk maximaal maar een longvolume vermindering van 20% hebben. Ik had bij 4 al 22%:dozey:

Dus helaas,niets aan te doen, op naar plan "B"urgerluchtvaart! :rt:

Wens iedereen die bezig is met de selectie nog veel succes!
 
Helaas helaas! Net telefonisch het slechte bericht gekregen dat ik ben afgekeurd op aanleg voor astma. Nooit verwacht, omdat ik namelijk nog nooit ergens last van heb gehad. Maar bij de KLu willen ze het risico niet nemen natuurlijk dat ik tijdens een missie ineens benauwd word enzo...

Preciezere info: Er waren 3 concentraties histamine die je dus ingeademt krijgt. 2,4 en 8.. (gram per m³?) ik heb de 8 niet eens gehad. Bij 8 mag je namelijk maximaal maar een longvolume vermindering van 20% hebben. Ik had bij 4 al 22%:dozey:

Dus helaas,niets aan te doen, op naar plan "B"urgerluchtvaart! :rt:

Wens iedereen die bezig is met de selectie nog veel succes!

Balen man... :bwah:
Succes bij de Burgerluchtvaart!

-RML16
 
Vandaag m'n fam gehaald!
fietstest was wel erg zwaar en was behoorlijk kapot daarna.. Maar de fam is binnen ! jammer genoeg nog geen datum voor m'n pvs, ze zeiden wel dat ik ook naar portugal ga :D
 
zo, net terug van VMO-1 en heb het gehaald. alles was schijnbaar ok.

volgende week dinsdag(5 feb) heb ik mijn FAM.

@sharpe. klote man. iig succes met burgerluchtvaart!
 
Gefeliciteerd met je VMO-1 en succes volgende week dinsdag met de FAM !!
Volgende week dinsdag gaan we dan eindelijk naar de KMA...!!!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top