Airwork borrel in Bishops Stortford

Zit Beer niet in België? Verder lijkt een borrel in Bishops Strotford me nog steeds stoer!:biertje: Meld me iig alvast aan voor de BBQ!:airforce:
 
Tijdgebrek

Tijdgebrek

De enige reden waarom ik nog niet in Bischop Stortford ben geweest is omdat ik gewoon dom weg te weinig tijd heb gehad de laatste tijd.

Als het aan mij ligt ga ik het zeker nog een keer doen, maar dan wel over een paar maanden.

En als het een beetje mee zit kom ik tegelijk met Surferboy:grijns:

Groeten

:radar: André :radar:
 
Lijkt me een goed plan! :grijns:

Kwam je btw. de 22ste ook nog ff naar het Dorint? Blondie en Papa Delta zijn er iig ook!:biertje:
 
Net terug van een borrel (kijk naar de tijd)... en was weer een succesvolle! :grijns::grijns:

Morgenavond een AMS en een ZTM

En Diana: PM me maar even als je in de buurt bent....altijd wel in voor een burreltje!
 
Bischop-Stortford

Bischop-Stortford

Voor de liefhebbers die zich alvast wat willlen voorbereiden:grijns:

Hier een link naar de info over Bischop-Stortford

Groeten

:radar: André :radar:
 
hey ho, wanneer de volgende borrel in BS?
zit tussen ltn en stn in, wel zin om wat meer hollanders te ontmoeten in de vliegelarij!

groeten
 
Oke ben zelf maximaal LCY woonachtig maar ben zeker benieuwd welke sjaarsen er op de volgende borrel daar egens in de buurt van Stansted present zijn. Dus ben er aardbei.

Groeten vanuit dodelijk standing by vanuit CDG

joe
 
Lijkt me ook wel wel leuk om weer eens onder wat nederlandse collega's te zijn vorige keer kwam het er niet van en die kroketten in soho zijn toch veel te duur.

Wie stelt een datum voor?
 
Tip

Tip

Eventjes een Londen restauranttip tussendoor: was gister in Hakkasan, en heb zelden zo'n mooi, hip & happening restaurant gezien. Echt super. Net een filmdecor. Qua prijs niet bepaald kroketten-in-Soho-niveau, maar in geval van budgettaire problemen kun je er ook cocktails (zonder parapluutje helaas...) drinken aan de bar.

Dus als je een keer indruk wilt maken op een leuk iemand...
 
Back
Top