Voortgangsonderzoekje

Verrek, en ik maar denken dat ik 2 maanden geleden al gepost had
smile.gif


1) 01/99 EPST (Cabair, CTC)
2) Klaar in 02/00
3) Type 737 03/00
4) easyJet 05/00
 
Hoi Flyboy's & Girls's

- OBS
- A1 Schiphol vliegclub
- Beech 1900 Gulfstream '95-'97(1100 uur)
- Embraer BASE '97-'00 (Captain)
- 737 HAPAG-LLOYD

Groeten
 
Goede zaak.

ILS-van 93 tot 95
aangenomen bij KLM als Operations officer in de hoop daar dicht bij het vuur te zitten.

Is gelukt want nu net aangenomen bij KLM/UK op de F50.

Tussen eind opleiding en baan.......5 jaar.
 
En weer eentje erbij.....

- '97 start opleiding RvS/KLS
- '99 einde opleiding
- gisteren: aangenomen bij Crossair!!
- einde opleiding tot baan: 18 maanden

Leuk kerstcadeautje toch?
 
Ok, here's mine,

-IAC
-5 feb beginnen bij Crossair. Wordt waarschijnlijk een Saab 2000
-Exact 1 jaar aan de grond gestaan.
 
Goed dan:
Start 1996
-OBS
-Euroflight
-Aeroclub Maritime (A1)
-Rob v/d Sigtenhorst
klaar 1999
Baan:
Een al dan niet verhard gedeelte van het landingsterrein, uitsluitend bedoeld voor het opstijgen en/of het landen van luchtvaartuigen.
Free lance GA/Skyjob
 
Ik zie hem nu pas (die topic dus)


smile.gif
ILS gedaan (klaar in jan. '99)

biggrin.gif
Be-1900 gulfstream

mad.gif
Zit bij OG op ops. Wacht al weer ff.



[This message has been edited by Cb (edited 01 February 2001).]
 
- Ex IAC (weinig goede woorden voor over)
- Airbus 320/321/330 (veel goede woorden voor over)
- Ongeveer anderhalf jaar zonder werk (that's life)

[This message has been edited by Bora Bora (edited 06 February 2001).]
 
en maar even een update van mijn kant :

ben van Corporate Airlines (met hun Jetstream 32EP's) naar AirTran Airways, waar ik nu op cursus ben voor de B737-200 ADV.

Life is good.. Life is great !

Hoi
 
Here we go,
1993 IAC (never again will i deal with these people)
(Texas 93/94)vlieg instructie ,(94/95) vracht op de beech 18 ,(Gulfstream,96) SLF op de Shorts.
Verhuist naar Great Britain (werkeloos voor 1 jaar)(98/00)SLF/freight op de Shorts en nu Left seat op de B727(Ireland),but still willing to return to the USA

Neil

[This message has been edited by neil armstrong (edited 21 March 2001).]
 
Ok ik doe mee, geen B7_7 of A3__, maar toch een 'baan'.

1) OBS/EUROFLIGHT/TULIP (start OBS 04-1997 eind stage Tulip PA31 04-2000)
2) Nu Cpt. op Turboprop F406 (en PA31)
3) Direct 'doorgestroomt' binnen Tulip van stage naar betaalde baan.

Mzzl....
 
Yo...

* Start nls 03-97... klaar eind 98.
* soliciteren tot je er gek van wordt...
* 01-2000 aangenomen bij CLH..
* na al het gezeik met luftrecht daarna typerating en toen nog extra uren vliegen ( Duits ATPL te krijgen), eindelijk in november 2000 op de lijn aan het vliegen!

Op de CRJ... oftewel Canadair Regional Jet.


MASHOL
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
tongue.gif
CJ

[This message has been edited by candyjet (edited 19 February 2001).]
 
Originally posted by Gestel:
Ok ik doe mee, geen B7_7 of A3__, maar toch een 'baan'.

Hee van Gestel, alles kits?
wink.gif


1)KLS Juli 1999 begonnen met praktijkopleiding (theorie bij OBS).
2)Nu bezig met voorbereiding Luftrecht.
3)A320 TQ in Maart.

Late®
 
Ha, eindelijk!

Effe een update-je:

- NLS gedaan.
- Klaar sinds augustus 2000
- Vandaag aangenomen bij Crossair; wordt
waarschijnlijk Embr. 145...
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif


Laterz, Koen
 
Komt ie dan:

1- NLS
2- Aangenomen bij CLH!
biggrin.gif
biggrin.gif
(29-5-2001)
ik wacht op Luftrecht examen
3- klaar sind voorjaar 2000

groeten The Flyer


[This message has been edited by The Flyer (edited 07 March 2001).]

[This message has been edited by The Flyer (edited 12 August 2001).]
 
Yello ! Daar doe ik aan mee.

1) Australie, NAVAIR CPL/IFR ( 1998 )
NU KLS, blok 1 compleet
2) nog steeds nergens,
'T JEUKT wel weer
3) ik hoop niet erg lang !
 
Yo! Count me in...

- opleiding bij Rainbow Aviation, EHEH '93-'95
- twee maanden USA voor CPL/IR
- HTS vliegtuigoperatie '95-'99
- sinds sept '99 bij Southern Cross
- engineering testflights (vnl Fokker-types)
- wereldwijde ferry's
- bwana op alles < 5700kg...tenzij je overweight vliegt met ferry-tanks, dan ben je zwaarder :-)
- co op alles wat groter is
- niet lang gezocht..

Greeeeetz
 
Nou dan doe ik er ook maar een postje bij:
-April '98 EAA begonnen
-1 jaar USA
-April '99 BCA-Amsterdam
-Juni 2000 tot December 2000 ASL (conversie)
-Vanaf 4 April F.O. Dash-8 bij Denim.
"see you up there",
GS.
 
Terug
Bovenaan