Voortgangsonderzoekje

Tegek !

(1) heb Martinair gedaan
(2) ben sinds juni 2000 klaar
(3) bij Cityline in de laatste ronde
ga volgende maand ook naar Crossair...

...verder moet ik het allemaal nog zien...

(4) Dit was mijn quote van de laatste keer, maar sinds vandaag ben ik aangenomen bij Lufthansa Cityline.
Dus sinds mijn twinrating 13 juni j.l. tot werkovereenkomst 4 maanden !
 
Dit is echt leuk ja !

Afijn :

* Heb ACA Lakeland FL USA gedaan
* opleiding afgerond in aug'95 (start was jan '95)
* aangebleven als instrukteur op de school, daarna een jaartje PA-31 in noordoosten van de USA, gevolgd door 2,5 jaar in de Bahamas, en sinds oct'99 terug in de USA op een BAE J32 Super Jetstream.
* Nu druk bezig met AirTran.

Hoop op meer reakties. Goed om te zien hoe iedereen langzaam maar zeker omhoog klimt.
 
My 2 cents worth..

1) April 96 aangevangen met B1 bij OBS.
2) Maart 98 mijn B3/IR gehaald via EuroFlight en Tulip Air.
3) Beech200 bij Tulip Air gevlogen. Daar was ik mee klaar in Maart 99.
4) En sinds Augustus 99 vlieg ik op de Canadair Regional Jet voor Niki the Rat (Lauda Air) in het Verre Oosten (Oostenrijk).


Michiel
 
Nou daar gaat ie dan:

1)VCR (vliegclub Rotterdam), theorie zelfstandig (dus met recht VM'er)
2)Net aangenomen bij Cityline
3)dec.'99 twin - okt.'00 een baan

Successio allemaal!
 
Leuk om te zien hoe iedereen z'n eigen traject heeft gevolgd. Hier volgt die van mij:

1: 1994-1996 A plus B-3 Martinair Lelystad
2: 1994-1996 B-1 theorie B-1 cursus Amsterdam
3: 1996 Conversie voor US license plus
multi bij PFT in Fort Lauderdale
FXE
4: 1996-1998 BE-1900 F/O programma bij
Gulfstream in Miami 1500 uur
gevlogen (Sorry, Greencard)
5: 1998-2000 BE-1900 Captain
6: 2000- Boeing 727-225 F/O bij Miami Air

Mazzel, Biscane.
cool.gif
 
Ik heb er bewust even mee gewacht
biggrin.gif
, maar zo heb ik het gedaan;

-NLS, 1998-2000
-Aangenomen bij LH cityline, zal wel Canadair worden.
-2,5 mnd tussen diploma en baan

Greetz,

P222
 
He TS737 dat klinkt als Prof. Flight Training. Daar heb ik ook mijn conversie gedaan. Aardige mensen en relaxed vliegen. Ik was daar in maart 1996 voor drie weken en af en toe een vliegtuigje gehuurd voor de Ned. uren. Misschien heb ik je ooit wel eens ontmoet. De vliegwereld is een kleine wereld.
 
Ja P3x2, ik ben ook schuldig aan het wachten!
Maar bij mij ging het als volgt:

-NLS, 1998-2000
-Aangenomen bij LH cityline, zal ook wel canadair worden.
-2,5 mnd tussen diploma en baan

Ciao 642
 
Hoi FL100! Ik denk dat de kans dat we elkaar op Executive tegen het lijf gelopen zijn zeer gering is... Ik zat er in de zomer van '98 drie maanden. Inderdaad tof clubje; maar wij hadden onze eigen, Engelse instructeurs bij uit de UK. Ik had dus niet echt veel direct met PFT te maken, wij vlogen alleen hun PA-28's...

Greetz, TopSwiss
biggrin.gif
 
Zoals beloofd hou ik jullie op de hoogte:

Heb vandaag m'n Instrument rating gehaald. CPL en M.E. waren al eerder behaald dus ben nu officieel geen wannabe meer.

tot de volgende update.
 
Last, but not least...
- ex NLS
- Sinds '96 bij Schreiner Airways
- Captain Airbus A300

See ya at FL350...

[This message has been edited by Insider (edited 17 March 2001).]
 
nog ééntje
- IAC gedaan in het verre verleden
- zit links in een blauw gekleurde stofzuiger
- mijn eerste baan na 2 maanden en eerste baan in de NL 7 jaar na het afronden van mijn opleiding, tussen door overal gezeten
vlieg ze,

[This message has been edited by jetjock (edited 16 March 2001).]
 
OK guys,

Dan doe ik ook mee:

1) 1997 - North American Institute of Aviation, South Carolina, USA (www.naiasc.com)
2) 1998 - Instructie en chartervluchten (van Piper Warrior tot Chieftain en Mitsubishi MU2B)
3) juli 2000 - Denim Air, F/O Fokker 50, 2½ maand na behalen B3/IR/RT

Groeten y´all!

X-Ray
 
Nou, ook maar even meedoen.
Bij mij is het als volgt gegaan:

(1) opleiding begonnen januari 1997 bij vliegcluppie in Rotterdam
(2) mei 2000 B3/IR
(3) augustus 2000 ME
(4) november 2000 baan bij Cityline

[This message has been edited by nojoy (edited 01 December 2000).]

[This message has been edited by nojoy (edited 04 December 2000).]
 
Leuk, doe ik mee;

- NLS
- B737-800 Transavia
- Aangenomen bij KLM Cityhopper 5 maanden na verlaten school, daarna op de 'beruchte' KLM-wachtlijst en vervolgens zonder solliciteren mogen beginnen op de 737-300/400 bij Trans.
 
Gaan we dan:
Theorie - OBS
A2+A1 - Martinair
B3+IR - NLS

Na twee maanden aangenomen bij ACE
ACE:
1999 - Part-time F/O BE-20
1999 - Full time F/O B-190 an BE-20
2000 - Full-time Captain
Ace bestaat helaas niet meer

Rossair Europe
2001- - Full-time Captain


[This message has been edited by Junior01 (edited 11 July 2001).]
 
Terug
Bovenaan