Vliegmedische Keuring: Ervaringen

Hier ook een zeer positieve ervaring met Aeglia in Lelystad. Vier jaar geleden (bij een ander keuringsinstituut) een klasse 2 keuring + IR gedaan, waarbij wegens problemen met het gehoor enkel klasse 2 zonder IR werd verstrekt (ondanks een bezwaarprocedure bij het ministerie mijnerzijds).

Nu via Aeglia een initiële klasse 1 keuring gedaan en het medical afgelopen week in huis gekregen (zonder een SIC of andere opmerkingen op het medical gerelateerd aan mijn gehoor).

Ze hebben me o.a. geholpen aan een verklaring die door een examinator getekend kon worden na een testvlucht en hebben zelf ook intensief overlegd met het ministerie. Dat alles zonder enige meerkosten. Niets dan hulde dus wat mij betreft.

Keuring zelf verliep ook prettig en gestroomlijnd, dus mij zullen ze vaker zien voor de herhalingskeuringen. (En de locatie op het vliegveld is natuurlijk ideaal voor GA vliegers)
 
Ik ga morgen weer naar Dhr Prummel voor mijn Klas 1.
En ik hoef niet naar Wijnjewoude !!
Hij weet dat ik op Texel woon, toen zei hij, nou ik zit morgen toevallig in Den Helder, dan doen we de keuring daar toch !! Kijk, dat is meedenken !!
Prima vent die Bert Prummel, en niet duur.

Ger

Super kerel. Deed ook paar keer mijn herhalingskeuring bij hem. Voordelig en alles snel geregeld. Binnen een uur klaar. Niet onnodig wachten.
Helaas moest ik van bedrijf waar ik nu werk mijn keuring doen bij instantie hier in STR, maar anders zou ik het zo weer doen bij Dr. Prummel. Echter vermoed ik dat Metrodriver een initial nodig heeft of niet?
 
Bert Prummel

Bert Prummel

Dr. Bert Prummel heeft nu ook een vaste praktijk in Den Helder.
Mijn Klasse 1 herhaling gedaan, incl audio en ECG, voor nog geen 200 euro.

Prima vent !

Ger
 
Als je bij Aeromedical Clinic in Arnhem van dr Thissen te horen krijgt dat je nog aanvullend onderzoek moet krijgen voor afgifte van je medical:

A. pak je spullen;
B. ben pleite;
C. trek de keuring in, neem de financiële schade voor lief; en
D. meld je bij een ander die wel een reet om je geeft.

Je kan A t/m D voorkomen door direct naar een ander te gaan, maar hij is zo lekker voordelig he? If you pay peanuts...

Ik ben sinds april al bezig en net - bij gratie Gods en kindje Jezus - belt hij eens terug om me doodleuk te zeggen dat hij m'n onderzoeksresultaten niet heeft doorgestuurd naar ILenT. WTF?! WTF! Stuitend, geen worden voor.
 
Terug
Bovenaan