De geloofwaardigheid van Stella komt in een eerder geplaatst artikel ook al niet ten goede:
artikel.
Je hebt dus de NLS die zegt, en ik citeer: ",,De vraag naar nieuwe piloten is stilgevallen. Alleen Ryanair neemt nog mondjesmaat afgestudeerden aan. Door de economische crisis en de problemen in de luchtvaart, is er nog even geen werk. Heel vervelend, maar op termijn zijn er weer piloten nodig'', bezweert een woordvoerder van de Nationale Luchtvaart School in Hoofddorp."
En dan heb je Stella die zegt, en ik citeer: "Maar ondanks de crisis blijven er piloten nodig. De pensioneringsgolf zet door en een groeier als Ryanair neemt al 400 mensen per jaar aan. Maar soms moet je ook gewoon buiten Europa kijken voor een baan. Niet iedereen kan bij de KLM of Transavia terecht'', benadrukt de woordvoerder van de Stella school."
Het feit dat Ryanair 400 mensen per jaar aanneemt, betekent toch niet dat die 400 mensen per se afgestudeerden zijn van Stella?! Dit in tegenstelling tot wat de NLS beweert dat Ryanair nog
mondjesmaat afgestudeerden aanneemt. En de NLS beweert dat er op
termijn weer piloten nodig zijn, dit in tegenstelling tot wat Stella beweert dat er ondanks de crisis er toch nog piloten nodig zijn door o.a de pensioneringsgolf. Er wordt al jaren geroepen dat er een een zogenaamd pilotentekort komt door een pensioneringsgolf, dus dat valt dan wel weer mee.
Verschil van visie? Zou kunnen, maar ga dan niet halve waarheden verkondigen.
En waar ik dan al helemaal niet tegen kan, is dat Stella zich profileert als een instelling dat al 25 jaar bezig is terwijl het pas 10 (?) jaar onder de naam Stella opereert en daarvoor was het Rob vd Sigtenhorst dat toen eigenlijk niets met Stella te maken had daar het gewoon een andere eigenaar was.