Stella Aviation september klas

nog meer mensen die 6 juni al naar de informatie avond van de bank gaan?
iemand wat meer informatie wat dat precies in zal houden?
 
Nope, geen bericht gehad ofzo. Maar lijkt me ook niet dat jij in de Septemberklas begint? Volgens mij is die van de Septemberklas in Augustus pas.
 
Deverwey begint als het goed is ook in sept toch?

Heb alleen nog niets gehoord over de bank a.s 6 juni.
Klopt het dat dan meteen het uniform aangemeten wordt?
 
Voor de mensen die het nog niet weten, gesprek met el banco is niet op 6juni een ook niet op de eerste woensdag van augustus maar op de 15e van augustus, let hierop ivm vakantie.

Suc6 met de laatste examens

Louis
 
Voor de mensen die het nog niet weten, gesprek met el banco is niet op 6juni een ook niet op de eerste woensdag van augustus maar op de 15e van augustus, let hierop ivm vakantie.

Suc6 met de laatste examens

Louis

Hehe, dan benk net 1 dagje terug uit lloret.

Wordt dan meteen het pak aangemeten?
 
Hey MarCenelson,

Meestal wordt het uniform dan inderdaad aangemeten. Niet met een al te brak hoofd daar staan he..;)

Ciao
 
Hallo daar,
ik begin ook in september, maar moet nog wel ff medische gekeurd worden.
Wou dit ff melden, ik ben zo blij!!

tot ziens dan
gr. Stewart
 
Hallo daar,
ik begin ook in september, maar moet nog wel ff medische gekeurd worden.
Wou dit ff melden, ik ben zo blij!!

tot ziens dan
gr. Stewart

Hee

Gefeliciteerd!!

Maar kan iemand mij vertellen of de september klas nou blijft groeien? Of start er een tweede ofzo? Dacht namelijk dat de sept klas al vol zat.
 
De klas bestond uit 16 personen en dit was volgens Henk het maximum. Dus ik neem aan dat er een 2e klas is gestart dan. Of er is een afzegging geweest ofzo.

Michael
 
Moet Stella niet eens heel snel gaan uitbreiden qua faciliteiten en vliegtuigen?

Augustus 2 klassen, september misschien 2. Elke andere maand behalve december 1 klas. Ik denk dat het na de theorie echt vechten gaat worden om lesvliegtuigen. Volgens mij is er straks geen Stella student meer die de opleiding in 2 jaar af kan krijgen. Ik begin mij redelijk zorgen te maken eerlijk gezegd...

Is er misschien iemand van Stella die mij blij kan maken met plannen voor meer lesvliegtuigen en andere dingen?
Als over 1 jaar daadwerkelijk 150 studenten per jaar afstuderen dan vind volgens mij nog maar de helft of iets meer binnen 1 jaar een baan.
 
Moet Stella niet eens heel snel gaan uitbreiden qua faciliteiten en vliegtuigen?

Augustus 2 klassen, september misschien 2. Elke andere maand behalve december 1 klas. Ik denk dat het na de theorie echt vechten gaat worden om lesvliegtuigen. Volgens mij is er straks geen Stella student meer die de opleiding in 2 jaar af kan krijgen. Ik begin mij redelijk zorgen te maken eerlijk gezegd...

Is er misschien iemand van Stella die mij blij kan maken met plannen voor meer lesvliegtuigen en andere dingen?
Als over 1 jaar daadwerkelijk 150 studenten per jaar afstuderen dan vind volgens mij nog maar de helft of iets meer binnen 1 jaar een baan.

Om maar een voorbeeld te geven, inmiddels is er een nieuw gebouw opgekocht op Teuge waar alle theorie plaats vindt. Voorlopig is er dus weer genoeg ruimte qua lokalen.
Er zijn in ieder geval genoeg plannen, ik zou zeggen laat het zorgen maken maar aan de school over en je ziet het vanzelf ;)
 
Bij welke andere maatschappijen (exc. HV, LHC) komen studenten nu terecht?
Ben inderdaad benieuwd of alle afgestudeerden binnen een jaar een baan hebben.
 
Om me even met dit topic te bemoeien waarin ik al een tijdje meelees.. Wat ik heb gehoord op de open dag van SAA komen de studenten doorgaans terecht bij: Ryanair, Lufthansa, Transavia, VLM, Easyjet en Condor.

Ook ik ben benieuwd of alle afgestudeerden zo snel een baan hebben, wat wel werd gezegd tijdens de open dag. Volgens hen is er een tekort van 75.000 vliegers tot 2025.
 
Om me even met dit topic te bemoeien waarin ik al een tijdje meelees.. Wat ik heb gehoord op de open dag van SAA komen de studenten doorgaans terecht bij: Ryanair, Lufthansa, Transavia, VLM, Easyjet en Condor.

Lufthansa moet zijn Lufthansa CL, lijkt een klein verschil maar niets is minder waar.

Ook ik ben benieuwd of alle afgestudeerden zo snel een baan hebben, wat wel werd gezegd tijdens de open dag. Volgens hen is er een tekort van 75.000 vliegers tot 2025.

Hebben ze ook gezegd waar ze dat op baseren? Glazen bol? Zo'n langetermijnvoorspelling kun je simpelweg niet maken voor de luchtvaartindustrie.

Ik had Stella nog redelijk hoog staan, wordt alleen steeds minder...
 
Ik krijg ook steeds meer plus en min kanten te horen, maar tot nu toe is het wel de school die het beste overkomt bij mij. Mede door de redelijk losse, maar toch formele sfeer die er hangt.

En nee, ze hebben daar niet gezegd waarop ze dat baseerden als ik het me goed herinner.
 
En nee, ze hebben daar niet gezegd waarop ze dat baseerden als ik het me goed herinner.

Om klanten te lokken? Als de ene school zegt dat er een tekort is en de ander zegt van niet, dan zijn mensen eerder geneigt om naar die eerste te gaan.
 
Terug
Bovenaan