Solid Air B.V.

Origineel gepost door Mike 5

Maar dan klopt de tekst niet dat Solid Air je een tweede type rating geeft.

Dan nog als je dit alles bij elkaar op telt kom ik toch nog steeds niet aan 40.000 euro. Daarbij is het natuurlijk belachelijk dat jij na een eerste nog een type nog een tweede type moet financieren, zodat dat het bedrijf jou beter kan inplannen.

Deze reactie snap ik niet helemaal:

Het klopt dan toch juist wel dat Solid Air je een 2e Type rating geeft. Navraag heeft me geleerd dat iedereen die bij Solid Air is begonnen als FO op de Citations een 2e type rating hebben gehad als ze uiterlijk rond de 500 uur hebben gevlogen, anderen hebben het al veel eerder gekregen. Hier wordt ook naar gestreefd vanuit het bedrijf omdat men dan idd beter inzetbaar is.

Dus voor dat bedrag krijg je 2 type ratings, welliswaar in de GA, maar er zijn toch vrij veel mensen die dit ambitieren, en die misschien ook helemaal niet naar de grotere luchtvaart willen gaan(op de korte of lange termijn). Voor hen is zo'n 2e rating weldegelijk aantrekkelijk, ook voor hun eigen positie in de GA-markt.
 
Woooooow Jane!!! Alleen vandaag!!! Voor 60.000 euro.......nu 1 rating en 2 gratisssssssss........;)
 
XP zei:
He, waarom betaal je geen 60.000 euro en dan geven ze je een derde type!

idee.gif
 
Hoeveel uur maak je ongeveer bij Solid per jaar?
Die FD328TP schijnt wel lekker te liggen in de adhoc charter markt. Dus die vliegers maken aardig wat uren denk ik.
Is het startbedrag voor elke kist hetzelfde?
 
Ergens rond de 400-500 uur per jaar, dus VEEL minder dan in de "grote" luchtvaart (en daar krijg je dus ook naar betaald).
 
zo zo marshall je bent beter geinformeerd dan ik :haha:


knap hoor !!

de kist is vanaf februari ingezet bij Solid ( dit jaar )
Dus waar jij je info vandaan haalt dat weet ik niet

maar 500 ur voor een kist in de VIP chartermarkt is niet slecht hoor

weet je toevallig ook waneer ik een salarisverhoging krijg ?


ik hoor het graag


Groeten,

vref20
 
Marshall zei:
Ergens rond de 400-500 uur per jaar, dus VEEL minder dan in de "grote" luchtvaart (en daar krijg je dus ook naar betaald).

Het is schandalig: minder uren en je moet nog echt werken ook .... :)
Ik geloof niet dat veel uren maken zaligmakend is.

Tja, je bent of buschauffeur of je rijdt op een taxi. Beide vervoeren mensen en je zal zelf moeten kiezen wat je leuker vindt.

Als je rijk wilt worden moet je niet gaan vliegen. Kies gewoon het werk en de omgeving die je zelf prettig vindt voor de een is dat Transavia, voor de ander KLM en voor een derde SolidAir.

Probeer objectieve informatie te krijgen en ga niet alleen af op wat men hier roept.
 
@vref20:
400-500 is algemeen, wellicht zal de 328 het nu (gemiddeld) iets beter doen...
En was de verhoging niet ergens in het najaar gepland (haha)?

Jij zal het ongetwijfeld beter weten, dit (van de uren) is slechts wat ik enige maanden geleden van ze (sander) heb vernomen.
 
Marshall,


Het najaar klinkt goed :haha: en wat ik al zei 400/500 zal de waarheid best benaderen maar.... het toestel is nog maar net in bedrijf en met zekerheid valt daar dus nog niets over te zeggen.

Groeten,


Vref20
 
Tja, je bent of buschauffeur of je rijdt op een taxi. Beide vervoeren mensen en je zal zelf moeten kiezen wat je leuker vindt.

Daar gaat de discussie niet over. Wel dat je 40000 euries betaald voor een papiertje dat je ergens anders betaald krijgt door de taxi centrale!

Vref heb je het artikel gelezen over de 328? lijkt me wel nuttige info!:o
 
ja was nuttig thanx ....ben erg benieuwd wat nou de echte reden was ...kan je weer wat van leren he .... gelukkig geen gewonden gevallen.


By the way ...de discussie ging niet over 40000 eurie maar over solid air en wat voor club het was.
Helaas komt het betalen voor de type steeds maar weer als enige naar boven.

Groeten.


Vref
 
observer zei:
Daar gaat de discussie niet over. Wel dat je 40000 euries betaald voor een papiertje dat je ergens anders betaald krijgt door de taxi centrale!

Vref heb je het artikel gelezen over de 328? lijkt me wel nuttige info!:o

Daar gaat de discussie ook niet over... :kerst:
 
Terug
Bovenaan