@koninglucht.
Welke maatschappijen dan als je niet bij CTC kunt deelnemen (door een 2e time IR pass) Blijft er vrijwel niets over. Low timer met 200+ Integrated course gedaan, CAA FATPL
BA no go min 500 uur of via Oxford Aviation Training
BA Connect neemt niemand aan momenteel
Thomas Cook alleen via GECAT (zit momenteel vol)
Exel neemt niemand aan
Monarch 1500 uur
Flybe (via Oxford) en een enkele geluks vogel erbuiten
Globespan neemt niemand aan
Jet2 neemt niemand aan behalve captains
Scot Airways neemt niemand aan momenteel
First Chioce neemt momenteel niemand aan
BMI (via GECAT zit helaas vol)
BMI Baby misschien over 2 maanden voorlopig alleen type rated
en zo kan ik nog even doorgaan.
Ik wil niet te negatief zijn inderdaad zoals jezelf hebt gedaan via CTC is het super zelfde geldt voor de NLS met EasyJet maar als je daar buiten valt is het erg moeilijk om ergens uberhaupt een interview te krijgen. Van de circa 25 tot 30 man die momenteel per maand van Oxford alleen af komen lopen er inmiddels toch ook al heel wat langer dan 12 maanden rond. Dus zo booming is het nog niet en zal het helaas ook niet worden.
Voor alle nieuw komers Het is hooguit momenteel minder lastig om een baan te vinden momenteel. Trap niet in die B.S van Integrated course, AJFC, etc. Dat is alleen leuk voor de 95% ground school 1e pass met alles. Als je dit traject kiest en het zit iets tegen ben je de sigaar.
Kun je beter je geldt steken in modulair of bij onze oosterburen. Zeer goede training kwalitatief zeker gelijk, en scheelt je een berg geld t.o.v. van de andere scheme's die er momenteel draaien. Dat geld kun je goed gebruiken voor een mogelijke Type rating.
Wie schrijft die blijft, en wie veel dokt die vliegt blijkbaar.
Welke maatschappijen dan als je niet bij CTC kunt deelnemen (door een 2e time IR pass) Blijft er vrijwel niets over. Low timer met 200+ Integrated course gedaan, CAA FATPL
BA no go min 500 uur of via Oxford Aviation Training
BA Connect neemt niemand aan momenteel
Thomas Cook alleen via GECAT (zit momenteel vol)
Exel neemt niemand aan
Monarch 1500 uur
Flybe (via Oxford) en een enkele geluks vogel erbuiten
Globespan neemt niemand aan
Jet2 neemt niemand aan behalve captains
Scot Airways neemt niemand aan momenteel
First Chioce neemt momenteel niemand aan
BMI (via GECAT zit helaas vol)
BMI Baby misschien over 2 maanden voorlopig alleen type rated
en zo kan ik nog even doorgaan.
Ik wil niet te negatief zijn inderdaad zoals jezelf hebt gedaan via CTC is het super zelfde geldt voor de NLS met EasyJet maar als je daar buiten valt is het erg moeilijk om ergens uberhaupt een interview te krijgen. Van de circa 25 tot 30 man die momenteel per maand van Oxford alleen af komen lopen er inmiddels toch ook al heel wat langer dan 12 maanden rond. Dus zo booming is het nog niet en zal het helaas ook niet worden.
Voor alle nieuw komers Het is hooguit momenteel minder lastig om een baan te vinden momenteel. Trap niet in die B.S van Integrated course, AJFC, etc. Dat is alleen leuk voor de 95% ground school 1e pass met alles. Als je dit traject kiest en het zit iets tegen ben je de sigaar.
Kun je beter je geldt steken in modulair of bij onze oosterburen. Zeer goede training kwalitatief zeker gelijk, en scheelt je een berg geld t.o.v. van de andere scheme's die er momenteel draaien. Dat geld kun je goed gebruiken voor een mogelijke Type rating.
Wie schrijft die blijft, en wie veel dokt die vliegt blijkbaar.