Salaris: tegenstrijdige verhalen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Beter en bondiger had je discussie niet kunnen samenvatten Diana.

RTO probeert m.i. met zijn post "Door personen als LZ komen echte vliegers zoals ik steeds minder op dit BB..." druk uit te oefenen opdat mensen zoals ik niet meer mogen posten omdat hem dat stoort.
Zo'n reactie valt in dezelfde categorie als de "hier ga ik niet op reageren"-reacties; wel alles lezen, ook nog reageren, maar tegelijkertijd zeggen dat je het stom vindt.
Het is net als met tv kijken, als je je ergens aan stoort zit er een knop op je tv (doe maar), en zo is het ook met dit forum; lees deze thread dan gewoon niet. Of je bent gewoon zo nieuwsgierig dat je uit zelfkastijding toch steeds alles wilt volgen wat er in deze -in jouw ogen verderfelijke- thread wordt besproken...
En stel dat RTO al afhaakt, misschien worden er aan de andere kant weer nieuwe Airworkers naar de site getrokken; de thread is immers niet voor niets op dit moment al bijna 4.000 keer gelezen.

Wat betreft de verplaatsing van de thread, ik was eerlijk gezegd vergeten dat ik mijn thread niet in 'Beroepspiloten' had gepost, maar nu blijkt dus van niet. Waarbij Mike5 ook meteen antwoord krijgt op zijn post:
Sorry meneer Zulu Lima,

Maar u post Uw vraag in het beroepsforum. Ik weet niet of dit weer een gesloten of open forum is, maar het is dus voor gebrevetteerde beroeps piloten. Als jij dus geen gebrevetteerde beroeps piloot bent., of dat thans geheim wilt houden, zou je deze vraag in crewroom of luchtvaart algemeen moeten plaatsen.

Dan het compromis: "dus hem die rechten te ontnemen zolang er geen duidelijkheid is". Dat betekent dus dat als ik geen duidelijkheid wil geven (ik vertrouw jou wel Diana, maar wat er met gegevens gebeurt heb je, zeker op het internet, lang niet altijd zelf in de hand), ik niet meer mag posten in dit forum. Het zal mij worst wezen wat er in mijn profiel staat, ik pas het bij deze dan ook aan. Maar als ik daarmee vervolgens niet meer kan reageren in deze thread zou ik dat uiteraard jammer vinden. Of is het een idee om de thread weer terug te plaatsen naar Luchtvaart Algemeen, Diana?
 
Laatst bewerkt:
Het is net als met tv kijken, als je je ergens aan stoort zit er een knop op je tv (doe maar), en zo is het ook met dit forum; lees deze thread dan gewoon niet. Of je bent gewoon zo nieuwsgierig dat je uit zelfkastijding toch steeds alles wilt volgen wat er in deze -in jouw ogen verderfelijke- thread wordt besproken...

Wat ga je nou beweren xx? Dat als runderen zoals jij voorbij komen donderen en uitspraken die ons niet aanstaan posten WIJ van ONS forum vertrekken?
Je haalt de jus van de aardappelen.
Heb je weer goed gedaan: journalistiek xxx noem ik dat
Je vergeet dat je fraude hebt gepleegd door met opzet je anders voor te doen dan je in werkelijkheid bent. Dat zijn niet alleen illegale praktijken, maar is ook sociaal en ethisch niet juist (en daar moet je toch alles van weten met je [niet zo complimenteuze opmerkingen over het uiterlijk van een zekere deelnemer)

Denk je nou echt dat Diana als moderator haar jarenlange trouwe forumisten zoals Kebab en Superpilut gaat afvallen? Ga toch ergens anders dit soort postjes plaatsen
Heb een slechte smaak van dit sujet in mn bek gekregen
Aju
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Op een of andere manier heb ik het vage gevoel dat het hier niet helemaal lekker loopt...

@LZ, je profiel aanpassen met "onbekend" is helaas niet afdoende. Het is het enige waar we op af kunnen gaan op het board en biedt voldoende anonimiteit. Zonder correct ingevulde profielen kunnen we niet inschatten met wie we van doen hebben (kennisniveau o.a.).

Ik sluit deze thread af. Ik weet dat dat voor sommigen altijd weer een reden is op een "deel 2" te openen om nog even te vertellen wat hij/zij ervan denkt, maar ik verzoek jullie dat niet te doen. Peace.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan