westlander
New member
Origineel gepost door N2024
Nou is die meneer wel even genoeg afgezeken hé.
Ook in het rapport stond heel correct aangegeven dat ze de neusstand niet als extreem hebben ervaren door de LCY approach die ze gewend waren (kwam bij mij ook als eerste op).
ja n2024, nog een keer 5,5 graad op LCY of 10graden op eelde(vanaf uit het hoofd 2,1nm voor treshhold) ziet er best wel anders uit.
Daarbij op LCY moet je stabiel het glijpad intercepten(normale gewichten) anders decelereert de F50 ook niet meer.
Cheers.
ps hoe dan ook als je voorbij de helft van de baan op eelde nog niet "staat" kan je nog steeds GA
Nou is die meneer wel even genoeg afgezeken hé.
Ook in het rapport stond heel correct aangegeven dat ze de neusstand niet als extreem hebben ervaren door de LCY approach die ze gewend waren (kwam bij mij ook als eerste op).
ja n2024, nog een keer 5,5 graad op LCY of 10graden op eelde(vanaf uit het hoofd 2,1nm voor treshhold) ziet er best wel anders uit.
Daarbij op LCY moet je stabiel het glijpad intercepten(normale gewichten) anders decelereert de F50 ook niet meer.
Cheers.
ps hoe dan ook als je voorbij de helft van de baan op eelde nog niet "staat" kan je nog steeds GA