Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Op 800 voet boven de grond was de daalsnelheid gestegen
naar 4000 voet per minuut. De PF constateerde beide waarschuwingen, gaf opdracht ze te negeren.................
Tijdens het laatste deel van de nadering varieerde de neusstand5 tussen
-2 en -20 graden..........................
Het vliegtuig passeerde de drempel van baan 05 op een hoogte van 300 voet bij een snelheid van 150 knopen en een neusstand van -12 graden...........................
bij een luchtsnelheid van 118 knopen, kwam het neuswiel van het vliegtuig op de grond ,Terwijl het hoofdlandingsgestel nog in de lucht was, zweefde het vliegtuig tijdens het afremmen op het neuswiel over de baan. Met nog 320 meter resterend, kwamen het linker- en rechterwiel van het hoofdlandingsgestel om de beurt op de grond.
Hij was een bevoegde routetrainingsgezagvoerder
Ik zie het al.... vrije markters! :biertje:
Bij de KLM hebben ze o.a. een ex-display-F16 vlieger op de Fokker 50 gestopt....,
Hoeveel cue's, triggerpoints, hints heb je nodig om een go-around te beginnen!!
Onvoorstelbaar, helemaal als je het volgende leest:
Ook in het rapport stond heel correct aangegeven dat ze de neusstand niet als extreem hebben ervaren door de LCY approach die ze gewend waren (kwam bij mij ook als eerste op).
Dit waren dezelfde mannen eerder die dag! ( volgens maker van filmpje )
[youtube]Ol-6P5abdV4[/youtube]
Gezien de pitch van de Fokkert kan ik je uitvaring vertellen dat ook hier de threshold gepasseerd wordt met een veels te hoge snelheid....
Landen in de touchdownzone is zeau 2008...........
Nou is die meneer wel even genoeg afgezeken hé.
Ook in het rapport stond heel correct aangegeven dat ze de neusstand niet als extreem hebben ervaren door de LCY approach die ze gewend waren (kwam bij mij ook als eerste op).
Als je een neusstand hebt waarmee je nog 150 kts vliegt boven de drempel, dan moet je al je snelheid eruit flaren, dag gebeurde op lcy ook niet, zelfs niet met tailwind.....
Heb het bij de KLu wel eens gedaan, maar dat kost gewoon mega meters. Zoiets kan je niet gewend zijn door lcy vliegen. No way!
Gezien de pitch van de Fokkert kan ik je uitvaring vertellen dat ook hier de threshold gepasseerd wordt met een veels te hoge snelheid....
Landen in de touchdownzone is zeau 2008...........
Zelf op A'dam gevlogen, dit is gewoon een long landing op 18R, beetje sensatie filmpje
Nou is die meneer wel even genoeg afgezeken hé.
Ook in het rapport stond heel correct aangegeven dat ze de neusstand niet als extreem hebben ervaren door de LCY approach die ze gewend waren (kwam bij mij ook als eerste op). :
gaf opdracht ze te negeren.................