Red Bull Air Race

ey Redbeard.. echt te gek man!
Deed jij ook niet altijd die demo's voor de opendagen van de MLD? het had er vreselijk veel van weg... heb het ook meer dan één keer gezien heheh :D
 
mac zei:
En op het nieuws hadden ze het ook over 700.000 mensen, dus het klopt wel.

Geloof niet alles wat je hoort. "Het nieuws" herhaalt het persbericht van Red Bull. "Het nieuws" noemde het ook 'wereldkampioenschappen' en dat zijn het toch echt niet. Maar goed, 100.000 of 700.000, veel toeschouwers in ieder geval.
 
Maar Diana, jij wil dus zeggen dat als er wél 700.000 man waren, dat we nóg minder konden zien...?

..onvoorstelbaar
 
Dat filmpje van die winnaar he, zou die m daar nou écht de hele tijd onder controle hebben..... ?:confused:

Je stond zeker wel goed daar Meneer beukers? Volgens mij stonden verreweg de meeste mensen aan de 'verkeerde kant' van de Erasmusbrug (waaronder ik dus..). Of zie ik dat nou verkeerd
 
ligt eraan waar je stond aan de verkeerde kant
Er stonden aan die kant wel 2 flats waar mensen op stonden die prima uitzicht hadden op het spectakel.
 
Redbeard mastershow:D ik twijfelde er meteen aan of ik nou F-16 wil gaan vliegen of Lynx:) maarja de NH-90 komt er aan dus dat maak de keuze weer makkelijk;)
 
Ja Lynx natuurlijk :D!!! Heb nog geen moment spijt gehad van m´n keus voor de MLD :D.
Greetz uit een warm en zonnig Portugal
 
Terug
Bovenaan