Red Bull Air Race

@ Wepz
Dat zei een klasgenoot van mij ook. Ze hebben op de airstrip in Drachten gevlogen. Hij heeft even staan kijken hij vond het erg spectaculair.

Ciao Jimmy
 
Ik ben net terug van de Erasmusbrug en heb gekeken naar de practice. Wat ontzettend gaaf!!! :) Echt heel leuk en bijzonder om te zien. Ik ben echt superjaloers op die piloten. :rt:
Hopelijk schijnt alleen het zonnetje morgen! :)
 
Ik komer net vandaan, zeer vet! Alleen wel een beetje druk met 700.000 mensen :eek: , maar ik had wel een goede plek bij de Erasmusbrug.
 
Kom ook net terug. Had niet zo'n goede plek, maar kon alles wel volgen via een mega-groot scherm. Inderdaad is 700.000 man wel erg veel, maar goed om te zien dat zoiets leeft in Nederland.
 
Was inderdaad een leuk spektakel, vond de Lynx van de KM eigenlijk het vetste van het hele gebeuren. Het hoogtepunt was wel Mike Mangold die bijna het water raakte en Kirby Chambliss die even een pylon omver vloog. Iemand nog mooie foto's? Mijn camera was een beetje te langzaam voor dit gebeuren, heb alleen Frank er dus op gekregen.
 
Boss du Manche zei:
Inderdaad is 700.000 man wel erg veel, maar goed om te zien dat zoiets leeft in Nederland.

Waarschijnlijk tellen ze de 599.859 inwoners van Rotterdam mee. Trek je die er af dan houd je 100.141 bezoekers over. Klinkt wat reëeler. :p:
 
Ja, nu je het zegt. Die Jack Spijkerman kan wel overdrijven he.:D

Ik had helaas geen fototoestel bij me.
 
Jack Spijkerman is die van TV10, Jack van Gelder (Ter land ter zee en in de lucht etc.) voorzag ons van commentaar. ;)
 
Ik ben ook geweest vandaag. Het was echt top. Kheb wel wat leuke foto's en filmpjes gemaakt. Maar het gaat zo snel dat het vrij lastig is met je digitale camera. Kheb helaas ook geen spiegelreflex met telelens e.d.:) maar kzal wel proberen om wat foto's op internet zetten.

Meestal leek het commentaar van Jack van Gelder ook net op dat van Ter land, ter zee en in de lucht van vroeger. Was wel grappig. Die kerel is altijd lekker enthousiast!

grtz
JH
 
Ik was er ook, echt vet was het. We hadden ook een goede plaats gevonden. Filmpjes zijn ook gelukt alleen die kan ik niet op me computer plaatsen. :(

11.6 G!! holy shit!! haha:D
 
hehe ..leuk

hehe ..leuk

Yes...

nou ben er geweest... vliegend dan..tnx Weps :-)
maar het getal van 700.000 zal niet veel af zijn geweest, wat ik wel niet allemaal zag staan, terwijl ik rond vloog..nooit zoveel mensen gezien... straten diep. dik van de mensen massa....echt te gek..

bij de voor oefening , zondag ochtend op redbull international airport gestaan, gozers zijn echt gek, hoe ze in take-off gaan...wel leuk om keer te zien.. en nog leuker om 's middags te horen terwijl je in publiek staat dat we een leuke demo hadden neergezet .. een geslaagde dag, ik hoor uit de geruchten .. dat aangezien het zo goed verlopen is, volgend jaar weer..
 
ey,

kheb ff wat foto's op internet gezet. Klik hier
Er staat ook een filmpje bij die ik maakte van de winnaar. Hij liep best wel te stunten toen hij hoorde dat hij gewonnen had. Dat toestal kwam echt snel op ons af op dat moment:eek:. Gelukkig trok hij net optijd op dus het ging goed. Maar hij komt wel erg laag uit boven het water. Uiteindelijk vliegt hij ook nog maar ff onder de erasmusbrug door.

grtz
JH
 
Als ik dat laatste filmpje zie en de commentaren zo hier en daar lees over de laatste ronde, is het laatste woord nog niet gesproken over deze capriolen aan het einde. Juist dit soort ad-hoc-beslissingen leiden vaak tot ongelukken of incidenten.

Denk je eens in dat "Mango" aan het einde van de laatste heat in de plomp was beland, dan had héél Nederland nog lange tijd gesproken over hoe dit nu ooit heeft kunnen worden toegestaan.

Laten we hopen dat deze geslaagde Redbull-airrace navolging vind. Ik vind de Maas bij Maastricht wel een mooie lokatie voor volgend jaar. Veel heuvels, waarop veel toeschouwers kunnen staan, die wel het hele evenement kunnen volgen. Mooie entourage en ook veel bruggen.
 
hee beukers,

ff je account opwaarderen !!:p: : "datalimit voor dit account bereikt".......

Dan morgen maar weer proberen....

Groet
C
 
hey Jh
jij stond gelukkig ook op een goede plek. Ik denk dat veel mensen het niet goed hebben kunnen zien omdat er ook vrij veel bomen stonden.
Ik stond aan de zelfde kade maar dan bij de laatste pionnen.

groeten Michiel
 
He Redbeard, dan was jij zeker de vlieger van de Lynx, mooie show hoor!:D

En op het nieuws hadden ze het ook over 700.000 mensen, dus het klopt wel.
 
Terug
Bovenaan