Red Bull Air Race

jczeck

New member
Het is gebleken dat het dan toch door gaat, de Red Bull Air Race in Rotterdam op 12 juni (van 14 - 16u).
Weet iemand verder of er nog zoiets als een toegangsprijs is (voor het geval de hele stad is afgesloten :1855: ) en of er tribunes of andere officiele sta- en zitplaatsen zijn?
En of er nog mensen van plan zijn naartoe te gaan.

Hier een link naar een kort krantenbericht

En natuurlijk de officiele site

Ik heb m maar zo gauw onder KLu/MLD gezet omdat hier een tijdje geleden ook een thread over was die ik niet zo gauw terug kan vinden.
 
Dat er zoiets mag in Nederland. Zal niet makkelijk geweest zijn om daar vergunningen voor te krijgen.
 
@jczeck
Heb je het gister nog op SBS6 gezien om 16.25uur? Die Hongaar Peter Besenyei heeft gister gewonnen. Ze vlogen gister in Abu Dhabi. Ze trokken +/- 7,5G in de bocht het was echt spectaculair om te zien.
SBS6 Programmering
Vanavond is het er weer op om 00:15uur.
Is er al wat bekend over tickets o.i.d. over R'dam?


Ciao Jimmy
 
Was inderdaad leuk om te zien gister. En dan hele tijd die blaaskaak Frank Versteegh van dit is toch even stoerder dan Formule 1.
Beetje jammer dat hij dan een beetje de Jos Verstappen van de Red Bull Air Race is.
Zal wel aan de kist liggen zoals Jos dat altijd zo mooi zegt.
 
Wepz zei:
Was inderdaad leuk om te zien gister. En dan hele tijd die blaaskaak Frank Versteegh van dit is toch even stoerder dan Formule 1.
Beetje jammer dat hij dan een beetje de Jos Verstappen van de Red Bull Air Race is.
Zal wel aan de kist liggen zoals Jos dat altijd zo mooi zegt.

Het is toch ook gewoon stoerder dan F1:D
 
--> Jimmy
nee helaas zat ik van kwart over vier tot kwart voor vijf op de fiets. Wordt ff mn wekkertje zetten voor vannacht dan, ben ik bang :grijns:

Trouwens die Frank Versteegh komt 28 mei ook ff vliegen op De Kooy.. komt één van jullie daar nog heen?
errrug leuke programmering
 
Ik ben het met robert eens. Ik ben van het weekend op Texel misschien dat ik dan nog even terug naar Den Helder ga om te kijken. Wie gaat er nog meer naar vliegveld De Kooy op 28 mei?

Ciao Jimmy
 
Heb je het gister nog op SBS6 gezien om 16.25uur? Die Hongaar Peter Besenyei heeft gister gewonnen. Ze vlogen gister in Abu Dhabi.

@ bimmer:Die race in Abu Dhabi was op 8 april 2005.

Ik ga ook wel ff kijken in Rotterdam denk ik. Het lijkt me wel vet. Ik kan trouwens niet begrijpen dat dit zomaar mag in Nederland. Met volle snelheid onder de erasmusbrug door:eek:

Ze hebben trouwens wel een mooie site

laterz
JH
 
Ik heb net die game even gespeeld op de red bull airrace site dat is best gaaf om te doen. Kun je die parcourtjes allemaal vliegen.

Ciao Jimmy
 
@ Bimmer

FYI, je kunt een bericht bewerken met de "edit" knop rechts onder je bericht. Op die manier hoef je niet meerdere berichten achter elkaar te plaatsen als je nog iets wilt aanvullen op je eerdere bericht.
Of het moet zijn om je ranking omhoog te schroeven door het board vol te zetten met allerlei kleine berichtjes? :bwah:

Ciao Diana
 
Hallo, ik ben hier nieuw op het forum. en ik ga zondag 12 juni ook naar Red bull air-race. Maar volgens mij is daar geen toegangskaartje voor nodig. Het is net als met de Tour de France, ze verdienen door reclame:)
 
Ik hoorde net een spotje op radio 538, je kon er een aerobatic-vlucht met Frank Versteegh winnen (toch maar een kleine kans maar goed). Volgens mij was het spotje best overdreven, ze vertelden namelijk dat je in die aerobatic-vlucht 10G ging trekken.
Ik denk ten eerste dat zo'n aerobatic vliegtuigje dat helemaal niet kan, en ten tweede mogen ze toch niet zomaar iemand die geen uitgebreide medische keuring heeft gehad 10G laten trekken?:1855:
 
in die stuntkisten zullen ze toch ook wel een drukpak dragen? en een ongetraind persoon kan die 10 G aan :p: zou het wel willen ervaren:D
 
Wordt geen anti-g broek gedragen in bijv. de Extra 300. Maar of je 't aankan hangt ook af van de duur van de g-krachten. Als je bij een pull-up voor heel korte duur 8 g trekt is 't vol te houden voor een gezond mens.
 
Terug
Bovenaan