Raadplaatjes (eerste ronde)

Ho ho..... ik mag toch wel zeggen dat IK er niks mee heb? Zit niet voor niks in het historische wereldje. Een mens mag toch zijn voorkeuren wel uiten, zonder overigens anderen ermee te kwetsen. Ben het helemaal met je eens dat ze nodig zijn en de term Tupperware wordt veel gebezigd. Net zoals de term Suske en Wiske vliegtuigjes, vind dat wel prachtig en daar raak ik ook niet over gepikeerd. No offense meant and no offense taken.
Ik heb ook niks met schorseneren of met Lada's bijvoorbeeld en anderen misschien weer niks met dingen die ik leuk vind. Nogmaals: No Offense Meant, neem een biertje van me :biertje::biertje::biertje:

En om jou als historisch goed onderlegd persoon een handje te helpen, de kist van het raadplaatje lijkt qua naam héél veel op Nederlands beroemdste fiets met hulpmotor (waar ze die races mee doen weet je wel?). Dus géén Sparta met, maar die andere.
 
Aangezien het een RAADplaatje is:
Bolex, Colex, Dolex, Folex, Golex, Holex, Jolex, Kolex, Lolex, Molex, Nolex, Polex, Qolex, Tolex, Volex, Wolex, Xolex, Zolex...?
Staat ie er bij?
 
Aangezien het een RAADplaatje is:
Bolex, Colex, Dolex, Folex, Golex, Holex, Jolex, Kolex, Lolex, Molex, Nolex, Polex, Qolex, Tolex, Volex, Wolex, Xolex, Zolex...?
Staat ie er bij?

Grappenmakers, het is niet de eerste letter die anders moet. Het begint met een S, maar zo is er natuurlijk geen kunst meer aan. Een andere hint, de kist kost incl. instrumenten en motor slechts $25,594
 
raadplaatje3.jpg
 
Terug
Bovenaan