Raadplaatjes (eerste ronde)

correct

correct

Correct.

The Dornier Do 335 Pfeil ("Arrow"), unofficially also Ameisenbär ("anteater"), was a World War II heavy fighter built by the Dornier company. The Pfeil's performance was much better than other twin-engine designs due to its unique "push-pull" layout. The Luftwaffe was desperate to get the design into squadron use, but delays in engine deliveries meant only a handful were delivered before the war ended.
(bron: Wikipedia).

http://en.wikipedia.org/wiki/Dornier_Do_335

o ja, the floor is yours!
 
Ok daar gaan we weer dan.

080227f1234s046pu0.jpg


Succes!
 
McDonnell XF-85 Goblin

Volgens mij heeft Airprox het helemaal bij het goede eind. De Goblin, ook ' het vliegende ei' genaamd was een zg parasietjager, bedoeld om in de bomb bay van een B36 meegenomen te worden en te worden gelanceerd wanneer er air support nodig was.
Je moet er maar op komen, heb te doen met de vlieger van dat kreng....
 
Een categorie waar ik echt helemaal niks vanaf weet (en me ook niet bijzonder voor interesseer, net als tupperware vliegtuigjes)
I Pass again, zucht
 
Plastic, heb ik niks mee. Wil klinknagels, buizenframes, linnen en dat soort dingen.
Komt meer voor hoor :)

Hmm.. als jij die 'tupperwarevliegtuigjes' gewoon noemt zoals ze heten, dan zal ik die vliegtuigjes van jou geen 'Suske en Wiske-vliegtuigjes' noemen goed?
Graag iets meer R E S P E C T voor o.a. degenen die bovenaan de AG-Pyramide staan ja! :kiss:

Diana, deze man graag één of twee schuifjes verder naar rechts op de banscale ;)

:biertje:
 
Een categorie waar ik echt helemaal niks vanaf weet (en me ook niet bijzonder voor interesseer, net als tupperware vliegtuigjes)
I Pass again, zucht

Als je wilt dat iedereen moet kunnen vliegen (betaalbaar) dan zijn er echt wel tupperware vliegtuigen nodig zoals je noemt. Verbruikt weinig en is goedkoop in aanschaf.

Maar bij de weg, het gaat hier om een ALL METAL 2 place toestel, dus je stelling is nogal erg kort door de bocht.
 
Als je wilt dat iedereen moet kunnen vliegen (betaalbaar) dan zijn er echt wel tupperware vliegtuigen nodig zoals je noemt. Verbruikt weinig en is goedkoop in aanschaf.

Maar bij de weg, het gaat hier om een ALL METAL 2 place toestel, dus je stelling is nogal erg kort door de bocht.

Ho ho..... ik mag toch wel zeggen dat IK er niks mee heb? Zit niet voor niks in het historische wereldje. Een mens mag toch zijn voorkeuren wel uiten, zonder overigens anderen ermee te kwetsen. Ben het helemaal met je eens dat ze nodig zijn en de term Tupperware wordt veel gebezigd. Net zoals de term Suske en Wiske vliegtuigjes, vind dat wel prachtig en daar raak ik ook niet over gepikeerd. No offense meant and no offense taken.
Ik heb ook niks met schorseneren of met Lada's bijvoorbeeld en anderen misschien weer niks met dingen die ik leuk vind. Nogmaals: No Offense Meant, neem een biertje van me :biertje::biertje::biertje:
 
Ho ho..... ik mag toch wel zeggen dat IK er niks mee heb? Zit niet voor niks in het historische wereldje. Een mens mag toch zijn voorkeuren wel uiten, zonder overigens anderen ermee te kwetsen. Ben het helemaal met je eens dat ze nodig zijn en de term Tupperware wordt veel gebezigd. Net zoals de term Suske en Wiske vliegtuigjes, vind dat wel prachtig en daar raak ik ook niet over gepikeerd. No offense meant and no offense taken.
Ik heb ook niks met schorseneren of met Lada's bijvoorbeeld en anderen misschien weer niks met dingen die ik leuk vind. Nogmaals: No Offense Meant, neem een biertje van me :biertje::biertje::biertje:

Ha die Taildragger, laten we elkaar niet op de kast jagen! Ik vind de zelfbouw/MLA wereld toch wel fascinerend omdat ze vaak voorlopen op wat er bij ons komt. De Columbia (nu Cessna) is m.i. toch een opgevoerde Lancair. Cirrus begon ook met kits. Bij MLA`s zie je al veel langer PFD`s, autopilots etc. Tuurlijk hoort dat niet bij een Harvard, maar lichtgewicht en mogas motoren zijn toch wel de toekomst. Er zijn toch ook tekort aan "Suske en Wiske" vliegtuigen als iedereen er mee ging vliegen? :biertje::biertje:
 
Terug
Bovenaan