Raadplaatjes (eerste ronde)

Zo, die heb je snel te pakken N2024. Realiseer me nu dat ik, o, dommie dommie, vergeten had de foto over te brengen naar ImageShack en het dus wel ff heel makkelijk had gemaakt :yeehaa:
Kan je ook nog aangeven waar ergens aan de buitenkant dat stukje van de eerder gegeven foto zich bevindt? :radar:

@ De Meester
Don't worry, kan gebeuren :biertje:
 
Zo, die heb je snel te pakken N2024. Realiseer me nu dat ik, o, dommie dommie, vergeten had de foto over te brengen naar ImageShack en het dus wel ff heel makkelijk had gemaakt :yeehaa:
Kan je ook nog aangeven waar ergens aan de buitenkant dat stukje van de eerder gegeven foto zich bevindt? :radar:

@ De Meester
Don't worry, kan gebeuren :biertje:

Toen ik je post ging quoten zag ik idd dat je de locatie niet had verstopt. Je buitenkantje zat toch ergens van voren bovenaan?

Als B747 `t goed vindt hier de volgende plaat van een kistje wat ik vorig jaar meen ik op de foto heb gezet. Lijkt me een heel leuk ding om te vliegen.

raadplaat_keuken.jpg
 
Laatst bewerkt:
Natuurlijk vind ik het helemaal goed dat je een nieuwe raadplaat hebt geplaatst, N2024. Van open vloeren houd ik niet en... op naar de 3000 in het ooit door jou gestarte topic :yeehaa:

Wat betreft de gedachte dat mijn raadplaat zich ergens van voren bovenaan bevindt: mis. Het bevindt zich aan de zijkant, kijk maar: :biertje:

1476226.jpg


Maar, als ik je goed begrijp N2024, herkende je de cockpit van deze 'Jumbojetmini' meteen?
 
t lijkt op een Kitfox met een stermotor. Ik kan alleen nergens die motor terugvinden via Google.

Je moet `t toch iets eerder terug zoeken. Ik zal wel even wat hints geven want als Ojjo `t niet weet is het wel moeilijk (komt misschien omdat het een zelfgemaakte foto is i.p.v. een google images plaatje).

Deze vooroorlogse staartwiel kist is gemaakt in Amerika en had standaard al een stermotor zoals bijvoorbeeld een Warner Super Scarab. Later kregen deze kisten ook een Jacobs engine conversion. Van deze kist zijn er (zowel civiel als militair) best veel gemaakt, al wist ik ook niet van het bestaan af totdat ik `m in het echt zag.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan